2007 New York City Pro Fitness Championships

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
2007 New York City Pro Fitness Championships järjestetään 14.4.

Kisat voi katsoa webcastina (7pm EST alkaen). Webcastiin pääset Flexin sivuilta: http://www.flexonline.com/.

Kilpailijoina Julie Shipley-Childs, Jennifer Cassety, Regiane Da Silva, Bethany Gainey, Tracey Greenwood, Amy Huber, Angela Monteleone-Semsch, Tami Ough, Laurence Sarrazin, Lisbeth Marquez, Amy Haddad, Nicole Duncan, Liza Hughes, Elizabeth Maurice, Heidi Fletcher ja Katie Szep. Mestaruutta puolustaa Julie Childs.

2007ifbbnypro_info.jpg

ifbbnyc_flyer.jpg

Kuvat: www.bodybuilding.com

Vähän lisäinfoa:
http://www.flexonline.com/news/206

Huippua, että tulee webcast. Harmi vaan kun aina joutuu kukkumaan ties kuinka myöhään että voi katsoa lähetyksen... Tuohan tulee siis kello 2 yöllä meidän aikaa.

Veikkaan että Greenwood ja Childs taistelevat voitosta tänä vuonna.

New Yorkissa kello on 6h meitä jäljessä, eli jos heillä kisa on lauantaina illalla kello 19, niin luonnollisesti se on meillä kello 2 la-su yönä. :)

Google auttaa ;)

Bodysportin sivuilta ekoja call-outteja:

"The first round of callouts in the one piece round are

Tracey Greenwood
Angela Monteleone-Semsch
Heidi Fletcher
Julie Childs
Stacy Simons

Tracey looks full and in top condition...she has softened her overall look this year and has fuller muscles than what we saw the end of last season. Her delts in particular are full and hard, quads have a good outer sweep, everything looks good.

Angela is slightly softer than the Arnold perhaps but in the last year her physique has blossomed into a full, round and well balanced package. She has worked her wayt to the top and should stay near the top three in this round of judging

Heidi Fletcher is in her best condition since turning pro. She has added a noticable amount of muscle to her upper body in particular and her legs are much sharper than at the Arnold.

Stacy Simons is exceptional always, very consistent. Like everyone else she has softened the look slightly but not to the point that she would be accused of going easy on her conditioning.

This is a very hard group to place...it could end up anywhere but it looks like Tracey will take this round."

Lopulliset tulokset:

1. Tracey Greenwood
2. Heidi Fletcher
3. Stacy Simons

Täytyy sanoa, että OHHOH! Nämä kolme saavat siis paikan Olympiaan.

Tuolta webcastin sivuilta voi nyt imuroida koko kisan itselleen videona. Kannattaa pistää vapareista merkille Nicole Duncan, on vetänyt aivan mielettömiä vapaaohjelmia viime vuosina Nationalseissa. Harmi vaan, kun fysiikka ei taida ikinä riittää kärkikahinoihin...

Sairaspäivän ratoksi tuli katsottua kisat - pienten teknisten ongelmien jälkeen. Jostain syystä kolmeen tiedostoon pätkitystä kisalähetyksestä viimeisten kahden pätkän katsominen osoittautui lähes ylivoimaisen vaikeaksi :insinööri:.

Fysiikkakierroksia oli tietysti mukava katsoa, mutta pienen kuvan takia niistä oli vaikea saada kauheasti irti.

Vapareissa oli kyllä muutamia todella upeita, esim. just Faidran mainitsema Nicole Duncan. Muita, mitkä jäi mieleen oli Bethany Gainey (ohjelma sopi kivasti musiikkiin, moonwalkit ja kaikki :D), Jennifer Cassidy (selvästi tanssi/voimistelutaustaa), Stacy Simons (muutama ihan mieletön liike!) ja Katie Szep (tosi vauhdikas ohjelma, myös musiikkiin tosi hyvin sopiva). Voittajan ohjelma ei mitenkään erityisesti säväyttänyt.

Joidenkin ohjelmien kohdalla alkoi ihan naurattamaan, että mikä vimma sinne lavalle on raahata kaikennäköistä romua (sori vaan): pahvista jukeboksia, jousipyssyä jne. :lol2:. Tietty kiva, että on joku teema, mutta silti :).

Mitäs muut? Hyvähän se täällä on höpistä, kun itse ei osaa edes kärrynpyörää :D. Näkeekö jostain muuten mitä tuomarit ovat noista vapareista tykänneet? Löydän vaan lopulliset sijoitukset.

Hyvähän se täällä on höpistä, kun itse ei osaa edes kärrynpyörää :D
Kilpailijat erikseen, arvostelijat erikseen. Jos me osattais, niin me oltais tuolla lavalla!;) Tosi kiva, ku näihin keskusteluihin osallistuu muutkin ku minä ja Faidra :D

Tuo Heidi on niin vaikuttava kilpailija. Mä tykkään ihan tajuttomasti. Tosin saisi Heidi vielä mun makuun tuosta kiristää. Taisi olla tytöllä joku vuosituhannen lapavika, ku takaposet näytti ihan perseeltä.

_DAN0071.jpg

Edit. Tosta Heidin taka-asennosta löytyi kuvakin ..

_DAN0344.jpg

Tuo Heidi on niin vaikuttava kilpailija. Mä tykkään ihan tajuttomasti. Tosin saisi Heidi vielä mun makuun tuosta kiristää. Taisi olla tytöllä joku vuosituhannen lapavika, ku takaposet näytti ihan perseeltä.
Se on vaan se tukka kun painaa oikean olkapään ja lavan maanrakoon :D. Heidi on kyllä tosi tyylikkään näköinen, asut ja kaikki stailaus vimosen päälle. Tosin mä en edelleenkään tajua sitä vaparin pahvi-jukeboksia.

Sitä mä niissä fysiikkakierroksissa ihmettelin, että miten joillain tytöillä on niin erilaiset sivuposet? Suurin osa poseeraa "normaalisti" eli edempi käsi vartalon takapuolella ja taaempi käsi etupuolella. Joillain oli sitten molemmat kädet takapuolella ja oliko jollain jopa molemmat etupuolella. Onko Jenkeissä poset "valinnaisia" vai miksi näin?

Jenkeissä virallinen sivupose on periaatteessa lähes sama kuin etupose, eli kädet sivuilla. Käytännössä monet likat kuitenkin hiukan siirtävät tuomariston puolesta kättä taemmas ja toista kättä edemmäs, jolloin myös sivuasennossa saadaan hiukan illuusiota X-mallista ja leveämmästä hartialinjasta sekä V-selästä. Jossain kisoissa ne jaksavat tuosta huomauttaa, toisissa eivät. Aika pitkälti ne asennot taitavat olla yleensä likkojen itsensä valitsemia. ;)

Mäkin katselin tuossa illan päätteeksi tuon vapariosuuden kisasta. Duncanin vapari oli upea, hänellä jotenkin ne siirtymiset liikkeestä toiseen menee niin luontevasti ja koko vapari rullaa hyvin eteenpäin. Greenwoodilla oli paljon puhtaita voimaliikkeitä, käytännössä koko vapari niiden varaan rakennettu. Mä tykkään kun joukossa on myös tanssillisuutta ja kunnon show-meininkiä, mutta kukin tyylillään. Fletcherillä just sitä showta riittää, hänhän on melko heikko varsinkin noissa voimaliikkeissä. L-pressi hädin tuskin irtoaa lattiasta, vaikka on yksi vaparin pakollisista liikkeistä. :jahas: Fletcher peittää tosi paljon vaparin tekniikkavikoja ja osaamisen puutetta sillä showlla ja valtavalla valkoisella tukallaan :D Siinä mielessähän hän vetää tosi hienosti, illuusion luomistahan koko fitness on muutenkin. Simonsin vapari oli ihan jees, minusta hän oli vaan vähän ilmeetön. Vaparin puolesta ainakin mun mielestä Childs olisi ehdottomasti kuulunut kärkikahinoihin, oli nimittäin hieno vapaaohjelma (sama jonka esitti Arnoldissa). Kivasti yhdistelty tanssielementtejä, showta ja upeita voimaliikkeitä. Tykkäsin kovasti koko tämän kisan annista, hirvee motivaatio päästä taas itekin harjoittelemaan (kärrynpyörää... :lol2: ).

edit: En muuten tajua miks tuo Fletcher valitsee aina noita wetlook-asuja. Useimmiten hänellä on kunnossa parantamista, aina jostain kohti liian pehmeä ja tuo wetlook nimenomaan korostaa sitä. Wetlookkia ei pitäis ikinä valita kankaaksi, jos ei ole 110% tikissä!!

Back
Ylös Bottom