2007 IFBB New York Pro

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei haittaa minua pitkä keskivartalo tippaakaan. Tietysti arvostelukriteerit on kai eri mieltä, mutta vitut niistä. :) Miusta Wolf näyttää ihan helvetin hyvältä.

Tuo pitkä selkä on Wolfin ainoa rakenteellinen heikkous, muutenhan ukon lihasten malli ja rakenne muutenkin ovat todella mainiot. Ihmettelenkin tuota Miken kommenttia etusivulla, että Wolf olisi samassa sysirymien paskamallisten massahirmujen kategoriassa kuin Markus Rühl. :confused:

Jos tossa näkee jotain kaunista ja esteettistä, niin pitää olla jo fruittari.
No toki jos miettii ketä tahansa tuon kokoista prota, alkaa esteettisyys ja symmetria olla kaukana, mutta 100 kertaa parempi lihasten malli ja rakenne sitä pitkää selkää lukuunottamatta tuolla on kuin esim. Rühlilla:

IMG_5901.jpg
IMG_5911.jpg

P9030564.JPG

lapaset on kyllä ihan levottomat!

Jankutan näköjään aina tätä samaa, mutta kyllä tuo Wolf nyt vaan on livenäkin vaikuttava ja erityisen tyylikäs kilpailija. En itsekään oikein sulata vertausta Ruhliin. Mutta makuja on monia sano mummo, kun..

Sanokaa tietämättömälle, mistä paikkaa ton juissin selkä on pitkä?
Kun mun silmiini se näytti selkäposessa yksinomaan leveeltä.
Eiks se kaveri ole etupuolelta yhtä pitkä, kun tulee mieleen että jos on pitkä pelkästään selkä, niin on joku Notre Damen kellonsoittaja?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itsekin olen sitä mieltä, että Wolf on yksi tyylikkäimmistä ja parasrakenteisimmista valkoisista PRO kehareista at the moment. Erityisesti lihasten malli on kauniin pyöreä (mm. etureisisviippi on upea).

Wolfia olen pitkän aikaa pitänyt tulevaisuuden tekijänä. Vertaukset Ruhlin ja kalkkilaivankapteenin välillä ovat tosissaan aika hassuja, koska ukoilla ei paljoa muuta yhteistä ole kuin sama kansalaisuus ja julmettu lihasmassa. Suurin ero lienee rakenteessa, jossa vedellääna asetelmalla Wolf: pyöreä lihasmalli & kevyt rakenne vs. Ruhl: ei niin pyöreä ja "kulmikas" lihasmalli & raskas rakenne.

Jos etsimällä etsii vikoja, niin selkä nyt ei ole optimaalisin rakenteeltaan mestarin selkäksi, mutta se nyt on aika pientä jos vaikka vertaa nykytrendiin "pökkelö keskivartalo & huono rakenne ylipäätään". Kyllä leveä selkä takaa-pose aika raju on, vaikkei siitä ehkä sitä kuuluisaa kuplavolkkarin selkää saakkaan. Kaiken kaikkiaan harvinaisen pyöreä lihasten malli, jota on yleisesti ottaen pidetty tummaihoisten yksinoikeutena.

Nojoo, kyseessä on enemmänkin bodaus- kuin anatomiakielenkäyttöä :) Pitkä selkä tarkottaa ainakin mun mielestä sitä, että leveät selkälihaket on kiinnittyneet ylhäälle selkään.

Toisaalta äijän leveät selkälihakset näyttävät ulottuvan melkoisen alas asti leveän selän poseerauksessa.
Mutta tuon hauikset ja rinta edestä posen voisi tehdä paremmin, asento on epäonnistunut selkä ei juurikaan näy edestä.

Pahiten näyttäis haittaavan tuohon tuplat edestä poseen...Eli jalat näyttää lyhyiltä ja vyötärö korkealta.
Miehellä on kyllä uskomaton massa ja kireyskin ainakin kohtuullinen...

Aikaisemminkin Wolf on näyttänyt kuvissa yksinään ennen kisoja hurjalta mutta kisoissa kuitenkin jäänyt jotenkin muitten varjoon. Vähän niinkuin Dennis James aikoinaan. Ei taida kärkisijoille olla mahdollisuuksia.

Rakenne ruma kuin Ruhlilla? Siis häh?

Kuten ilmeisesti monen muunkin mielestä, niin minunkin silmiini Wolfin fysiikka näyttää itseasiassa erittäin hyvältä. Huomattavasti paremmalta kuin esim. hallitsevan mr. olympian.

Wolfillahan on tasan 2 heikkoutta:
1. Hiukan pitkähkö selkä (tosiaan vain hiukan, eikä mikään "Lee Priest megatorso")
2. Pienehköt pohkeet (jotka nekin häiritsevät lähinnä etuposeissa)

Toisaalta äijällä on hienon pyöreät lihakset ja tosiaan pohkeita lukuunottamatta oikeastaan tajuttomat massat joka puolella.
Silti rakenne on vyötäröä myöten uskomattoman siro lihasmassan määrään nähden. Coleman tyylin pallomahakin loistaa poissaolollaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom