2006 uudet motskarit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Unohdit Kawan 10R:n. Ruma kuin synti, mutta varmasti kova luu radalla, dynossa ja stripillä.

Kawasaki ZX-10R
083105middle_10R.jpg

Lisää juttua @MD:
klik

Ja tuo uus Trumppa on myös erittäin kiinnostava laite...
092305middle.jpg

Lisää juttua @MD:
kliketiklik

Uus R6 on myös aika herkku (tosin putki kyllä vaihtuisi välittömästi ja värin valinta voisi olla vaikeaa):
090105top_yzfr6.jpg


090105bottom_r6.jpg


Uus kilofazeri ei oikein sytytä:
090105top_fz1.jpg
 
Uusi R6 on kyllä aika herkku ja itse pidän enemmän tosta "alakautta" tulevasta putkesta, uuden kilventelineen se kyllä vaatii. Vähän tarvisisi vielä lisää valuuttaa, muuten joudun ostamaan vanhemman R6:sen ensi kesäksi..
 
Snoopie sanoi:
Enhän mä mitään pyöristä tiedä mutta tässä pyörässä olisi asennetta:
http://www.motorcycledaily.com/16september05_2006kawasaki_zx14.htm
091605zx14_bottom.jpg

Olishan tuo kiva matkalehmä :D Tosin 12R on mielestäni paljon paremman näköinen. Harmi, ettei ole varaa pitää useampia pyöriä, muuten tuollainen voisi löytyäkin tallista matkailukäyttöä ja satunnaisia lentokenttäajoja varten :)
 
Routa sanoi:
Olishan tuo kiva matkalehmä :D

Tuo on kyllä herkku, miten lienee sitten suorituskyky verrattuna 12 r. No molemmissa varmaan riittävä.

Eikös tuo kuitenkin tule myyntiin nimellä zzr 1400, jenkeissä sitten zx 14. Vai onko mp.orgin poppoo aivan sekaisin?
 
Nämä Kawasakin uudet pyörät ovat kyllä vähän vaisun näköisiä. Ainakin noista sivuprofiilikuvista puuttuu särmä lähes täydellisesti. Tuo ZX14:kin näyttää ihan joltain 90-luvun lopun matkasportilta.

Tehoa siinä luultavasti on yli 200 hp ja huippunopeus yli 300 km/h, elleivät rajoita. Että kyllä pitäisi keretä.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tältäköhän tulee näyttämään suzukin GSR 600. Keskikokoluokkaan saisi kyllä tulla lisää pyöriä. Kawan 750s on tällä hetkellä ainoa moderni yli 600 kuutioinen (edit: ja alle 900 kuutioinen) jossa on omasta mielestä järkevä ajoasento. Eihän tuolla kuutiomäärällä olisi muuten väliä mutta tuppaa nousemaan hinta kanssa tuossa yli 900-luokassa.

2006 hitti näyttää olevan erikoiset takahaarukat ja vielä erikoisemmat pakoputket. Minkähänlaisia tarvikevaimentimia noiden high-tech pönttöjen tilalle voi laittaa :)
 
lazki sanoi:
Minusta tuo uusi ZX-10R on kyllä hiton siisti. Ja varmasti taas paino / tehosuhde aivan älytön.

Näin on. Kyllä tuo uusi ZZR1400 tullee kylmenemään siltä(kin) osin uudelle kympille. Veikkaan että tuo uus zetori tulee kuitenkin painamaan kuivanakin sen parisataa kiloa. Olen kohtuullisen yllättynyt, jos se antaa takarenkaalle dynossa edes 5-10 heppaa enemmän kuin nuo litraiset nykysportit, koska se ei kuitenkaan kierrä yhtä ylös kuin litrainen. Vääntöähän siinä tietysti on kuin pienessä kylässä.

Esim -01 ZX-12R antoi takarenkaalle vajaat 160 kaakkia, -04 10R 164...

sportriderin dynotuloksia
 
Dean Kuntz sanoi:
Tältäköhän tulee näyttämään suzukin GSR 600. Keskikokoluokkaan saisi kyllä tulla lisää pyöriä. Kawan 750s on tällä hetkellä ainoa moderni yli 600 kuutioinen (edit: ja alle 900 kuutioinen) jossa on omasta mielestä järkevä ajoasento. Eihän tuolla kuutiomäärällä olisi muuten väliä mutta tuppaa nousemaan hinta kanssa tuossa yli 900-luokassa.

2006 hitti näyttää olevan erikoiset takahaarukat ja vielä erikoisemmat pakoputket. Minkähänlaisia tarvikevaimentimia noiden high-tech pönttöjen tilalle voi laittaa :)

Jahas, Suzuki on siis risteyttämässä Honda Hornetia ja FZ600:sta...

Myös mun mielestä 750-> kone sopii kierrosahnetta 600:sta paremmin nakupyörään. Kawalta oli näppärä veto tehdä kohtuullisen hintainen 750 naku, siinä ostaja saa konepuolella mun mielestä 600:sta enemmän vastinetta rahoilleen.
 
Cold_ sanoi:
Onko Kawasakilta tai Hondalta tulossa uusia malleja 600-supersport -luokkaan? Eli ts. ZX-6R tai CBR RR.

Kawalta tuskin, koska -05 malli oli täysin uusi. Jos jatkavat 2 vuoden mallisykliä, uudistettu malli lienee luvassa 2007.

Honda? Bladeakin on uudistettu suht maltillisesti, epäilen että mitään radikaalia tuskin on 600RR:n luvassa ennen vuotta 2007...
 
Odu sanoi:
lazki, ootko nähny noi ajovalot? Ne on ihan vitun oksettavat.

Heh, uuden kympin ajovalot näyttävät kisakatteeseen vajan takana lätkäistyiltä thuuning-hilppeiltä. Eli eivät kyllä ole munkaan mieleen...
 
Odu sanoi:
lazki, ootko nähny noi ajovalot? Ne on ihan vitun oksettavat.

Kyllä ne valot on tosiaan muotoilun heikoin lenkki (jotenkin pienet ja liian erillään olevan näköset..), mutta kyllä tuo silti minusta todella tykin näkönen vehje on. Makuasioita kaikki tyynni.
 
Routa sanoi:
Näin on. Kyllä tuo uusi ZZR1400 tullee kylmenemään siltä(kin) osin uudelle kympille. Veikkaan että tuo uus zetori tulee kuitenkin painamaan kuivanakin sen parisataa kiloa.

Painoa kuivana ilmeisesti n. 230 kiloa ja moottoriteho 193(ei ilmeisesti sisällä patopainetta 12 hp?). Lähteet epämääräiset ja suurelta osin spekuloivat. No ranskan messujen jälkeen lienee enemmän tietoa, ei tosin muuta sitä tosiasiaa että tahtoo tuon! Köyhyys tosin pakottaa jättämään väliin... :itku:
 
Zone-sarja -42%
190 Hv

Tomppa85 sanoi:
Nämä Kawasakin uudet pyörät ovat kyllä vähän vaisun näköisiä. Ainakin noista sivuprofiilikuvista puuttuu särmä lähes täydellisesti. Tuo ZX14:kin näyttää ihan joltain 90-luvun lopun matkasportilta.

Tehoa siinä luultavasti on yli 200 hp ja huippunopeus yli 300 km/h, elleivät rajoita. Että kyllä pitäisi keretä.


Uudessa "Zetorissa" on kuulemma 190 hv ilman ram-airia.Eli n.10 hv enemmän kuin ZX12R:ssä.Painoa tosin uutukaisessa on kai n.230 kg!!Siis lähes 60 kiloa enemmän,kuin uusissa 1000-luokan pyörissä.Ja Japsien huiputhan on jo usean vuoden ajan rajattu 299km/h.
Nämä tiedot vielä huhuja.Todellisia tietoja/arvoja tulossa piakkoin,kun uutuudet esitellään virallisesti....
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom