2006 IFBB San Francisco Pro

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
1. Badell
2. Warren
3. Anthony
4. Haidar
5. Freeman

edit: Gustavo näyttää kyllä hemmetin iloiselta. Ihan huippu pro, asenteeltaan ja fysiikaltaan... kunpa tämän vuoden kisat menis muutenkin nappiin. :worship:

Outoa että Badellilla on maine kukkoilevasta ja ylpeästä persoonasta? On varmaan kateellisten panettelua. Badell saattaa hyvinkin olla tuleva Mr.Olympia!! Kun ja jos Ronnie luopuu paikastaan.
Mitä itse olen lukenut Badellin kirjoituksia niin miehellä vain on realistinen käsitys itsestään ja potentiaalistaan ja kaikki eivät tykkää, kun kysytään että kuka voittaa ja hän vastaa että minä! Ei sitä pidä ihan LIIAN nöyrä kuitenkaan olla, varsinkin ton kokoisella miehellä. Hyvä Gustavo!!:rock:

Hmm... kukkoileva ja ylpeä?! En tiedä millainen hän on muille kisaajille, mutta ainakaan faneille en usko hänen tuollaista puolta näyttävän. Juttelin Badellin kanssa puolisen tuntia Atlantassa marraskuussa, kun hän oli Nationalseissa. Hassujen sattumusten sarjan kautta minut tyrkättiin Badellin syliin (hehe, siis ihan kirjaimellisesti - ukko nimittäin kaappasi hassulla murteella englantia selostaen minut isoon halaukseen, antoi suukon poskelle ja sanoi "sure we can take care of her" :lol2: ) siksi aikaa, kun hänen ja ystäväni Katien tuttu Jay Hammett (luotsaa sitä Road to the Pros -ohjelmaa) lähti hakemaan minulle lippuja Nationalsin finaaleihin. Badell jutteli niitä näitä, puhuimme Olympiasta, ammattilaisena olosta, asennoitumisesta faneihin (hänen mielestään mm. Cutler tekee hommaa täysin väärin perustein), voittamisentahdosta ja Marko Savolaisesta. Badell kyseli millaista Suomessa on, onko meillä kehonrakentajia ja millainen skene täällä on (kerroin tietysti Pakkotoistosta kun oli hupparikin päällä, muistin tietty mainita että meillä on HURJASTI Badell-faneja jotka haluaa hänestä seuraavan Olympian.. heh, pakkohan se oli :nolo: ). Tuon tapaamisen perusteella en voisi mukavampaa ja enemmän jalat maassa seisovaa prota edes olettaa olevan olemassa. Hän ei missään vaiheessa katsellut ympärille, tuijotellut kelloa, kysellyt kavereiltaan milloin mennään ja minne vaan todellakin jutteli minun - aivan täyden NOBODYN josta hän ei tiennyt muuta kuin etunimen ja kotimaan - kanssa siihen asti, että herra Hammett palasi takaisin ja sain liput kouraan.

Johtuisikohan tuo Bisleyn mainitsema kuva Badellista ehkä siitä, että hän vakaasti itse uskoo ja muistaa usein mainita, että tulee voittamaan Olympian? Hän oli tosi ylpeä, syystäkin, siitä että voitti Ronnien challenge roundilla. Mainitsi siitä monta kertaa ja sanoi, että "I would be crazy if I stepped on stage to compete for the second or third place. I compete to win, and I will be a winner." tai jotain tähän tyyliin. Ei hän kuitenkaan dissannut muita kisaajia. Tai no.. sanoihan hän, että ihmettelee miksi Ronnie ei voinut hyväksyä, että Gustavo voitti Ronnien challenge roundilla ja että Cutler on niin kisaajia kuin fanejaan kohtaan asennevammainen ammattilainen.

edit: Hitsi kun nousee puna poskille kun miettii edes tuota hetkeä. Kelle hyvänsä fanille aika iso juttu päästä aivan sattumalta vaihtamaan ajatuksia tuollaisen henkilön kanssa... Olin niin onnesta soikeana, etten tiennyt miten päin olisin tuon tilanteen jälkeen ollut. En muistanut edes Pullan puhelinnumeroa, että olisin voinut soittaa!! Pieni shokki vissiin. :D

J Jackson kyllä ei saa ansaitsemaansa sijoitusta koskaan:itku: Voi raasu pientä, tule Annien kainaloon lohdulle;) Badell oli kyllä mun silmään ihan ylivoimainen !!

Faidra, pakko ottaa kameran-hukkaamis-reissu:D Jos aletaan säästämään ihan hitosti ja nakataan itsemme ensi vuonna Arnoldiiin? Tms. Mä oon reenannu canonin kanssa, ai niin ja vitusti kyykkyjä....:hyper:

Mitä noihin prolavojen kärkinimien asenteisiin tulee, niin olen ymmärtänyt, että Jackson on yksi pahimmista munapäistä. Hänellähän oli myös taannoin David Jacobsin kanssa jonkinlaista nokkapokkaa. :D

Myös Cutler vaikuttaa varsin ylimieliseltä henkilöltä. Reenivideoissaankin kuin vitun niellyt, niin eipä niitä paljon jaksa katsella.

Voin hyvin uskoa, mitä Faidra kertoi Badelista, varisin hauskan oloinen kaveri ainakin kameran edessä. :rolleyes:

Pisteet viiden parhaan osalta (1+2, 3, 4, yhteensä):

1. Gustavo Badell 12,6,5,23
2. Branch Warren 8,10,8,36
3. Melvin Anthony 30,14,12,56
4. Mustafa Mohammed 42,20,17,79
5. Toney Freeman 48,25,20,93

rahkanaama sanoi:
Mitä noihin prolavojen kärkinimien asenteisiin tulee, niin olen ymmärtänyt, että Jackson on yksi pahimmista munapäistä. Hänellähän oli myös taannoin David Jacobsin kanssa jonkinlaista nokkapokkaa. :D

Myös Cutler vaikuttaa varsin ylimieliseltä henkilöltä. Reenivideoissaankin kuin vitun niellyt, niin eipä niitä paljon jaksa katsella.

Voin hyvin uskoa, mitä Faidra kertoi Badelista, varisin hauskan oloinen kaveri ainakin kameran edessä. :rolleyes:

No Cutlerista on vääntöä useilla boardeilla, enemmistö sanoo, ettei mies ole ylimielinen tms. Itse olen ollut mieheen yhteydessä ja paljon tavaraa tilannut hänen webshopistaan. Aika asiallinen kaveri, vaikkakin hieman vaisu ja ujohko. Olihan täälläkin juttua,kun eräs palstalainen oli Jayn tavannut ja hän kumosi huhut.

Jay on ollut pettynyt sijoituksestaan Olympiassa ja se on varmaan näkynyt turhautumisena expoissa tms. Ei sillä, että näin saisi olla. Gustavosta olen lukenut paljon tarinaa ja kuunnellut haastatteluja etc. Mies vaikuttaa aika röyhkeältä, riippumatta hänen temperamenttisesta syntyperästään. Myös Muscular Developmentin palstallaan kaveri vaikuttaa hieman..hmm....koppavalta.

Dexteristä olen lukenut myös tuon toisella palstalla olleen kohtaamisjutun. Mies on aika diivan oloinen, myös viimeviikon Pro Bodybuildign Weeklyn "I am a superstar in Jacksonville" jutut todistavat tämän mielestäni.

Bottom line, itse diggaan Cutleria ja kokemuksieni mukaan en voi häntä mulkuksi tuomita. Muista pro-ukoista olen toisaalta kuullut myös negatiivista panettelua. Mutta fysiikat ratkaisee kehonrakennuksessa:)

Kisasta löytyi emulella noin 1.5 tunnin wmw versio. Pätkässä Cicherellokin heitti paidan poies. Ei näyttänyt kovin vakuuttavalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom