Hmm... kukkoileva ja ylpeä?! En tiedä millainen hän on muille kisaajille, mutta ainakaan faneille en usko hänen tuollaista puolta näyttävän. Juttelin Badellin kanssa puolisen tuntia Atlantassa marraskuussa, kun hän oli Nationalseissa. Hassujen sattumusten sarjan kautta minut tyrkättiin Badellin syliin (hehe, siis ihan kirjaimellisesti - ukko nimittäin kaappasi hassulla murteella englantia selostaen minut isoon halaukseen, antoi suukon poskelle ja sanoi "sure we can take care of her" :lol2: ) siksi aikaa, kun hänen ja ystäväni Katien tuttu Jay Hammett (luotsaa sitä
Road to the Pros -ohjelmaa) lähti hakemaan minulle lippuja Nationalsin finaaleihin. Badell jutteli niitä näitä, puhuimme Olympiasta, ammattilaisena olosta, asennoitumisesta faneihin (hänen mielestään mm. Cutler tekee hommaa täysin väärin perustein), voittamisentahdosta ja Marko Savolaisesta. Badell kyseli millaista Suomessa on, onko meillä kehonrakentajia ja millainen skene täällä on (kerroin tietysti Pakkotoistosta kun oli hupparikin päällä, muistin tietty mainita että meillä on HURJASTI Badell-faneja jotka haluaa hänestä seuraavan Olympian.. heh, pakkohan se oli
). Tuon tapaamisen perusteella en voisi mukavampaa ja enemmän jalat maassa seisovaa prota edes olettaa olevan olemassa. Hän ei missään vaiheessa katsellut ympärille, tuijotellut kelloa, kysellyt kavereiltaan milloin mennään ja minne vaan todellakin jutteli minun - aivan täyden NOBODYN josta hän ei tiennyt muuta kuin etunimen ja kotimaan - kanssa siihen asti, että herra Hammett palasi takaisin ja sain liput kouraan.
Johtuisikohan tuo Bisleyn mainitsema kuva Badellista ehkä siitä, että hän vakaasti itse uskoo ja muistaa usein mainita, että tulee voittamaan Olympian? Hän oli tosi ylpeä, syystäkin, siitä että voitti Ronnien challenge roundilla. Mainitsi siitä monta kertaa ja sanoi, että "I would be crazy if I stepped on stage to compete for the second or third place. I compete to win, and I will be a winner." tai jotain tähän tyyliin. Ei hän kuitenkaan dissannut muita kisaajia. Tai no.. sanoihan hän, että ihmettelee miksi Ronnie ei voinut hyväksyä, että Gustavo voitti Ronnien challenge roundilla ja että Cutler on niin kisaajia kuin fanejaan kohtaan asennevammainen ammattilainen.
edit: Hitsi kun nousee puna poskille kun miettii edes tuota hetkeä. Kelle hyvänsä fanille aika iso juttu päästä aivan sattumalta vaihtamaan ajatuksia tuollaisen henkilön kanssa... Olin niin onnesta soikeana, etten tiennyt miten päin olisin tuon tilanteen jälkeen ollut. En muistanut edes Pullan puhelinnumeroa, että olisin voinut soittaa!! Pieni shokki vissiin. :D