2004 vuoden kisajärjestelyt

Eilen luin uutta BK:ta ja huomasin harmikseni, että ensi kevään Fitness Classic kisoissa on vain fitness- & body fitness tulokkaat, sekä nuoret!!!

Seuraavana syksynä 2004 järjestetään taas Fitness Expo Lahdessa ja siellä kisaavat vain yleisen sarjan fitness ja body fitness!

Eli jatkossa Suomen maassa tulee olemaan vain kaksi suomen mestaria! Tulokkaille ja nuorille ei järjestetä enää SM-kisoja, vain Fitness Classic!

Toivon todellakin, että lehteen on sattunut painovirhe, koska minun mielestä tällaisista asioista tulisi ilmoittaa hieman aikaisemmin!!!

Kaiken lisäksi heräsi kysymys siitä kiinnostaako Suomen fitness kansaa tulla katsomaan vain noviisien ja junnujen kisoja????

Positiivinen juttu tässä on se, että fitnesshuiput nähdään aina yhtäaikaa kisalavalla ottamassa mittaa toisistaan ja loppuu jossittelu siitä kuka on Suomen fitness kuningatar!

p.s silti olen asiasta tätä mieltä -> :confused: :evil: :itku:

Itse ymmärsin sen niin että keväällä on myös yleiset sarjat..
ja niiden lisäksi tulokkaat sekä junnut.
Kaiken järjen mukaan se ois niin,koska yleensähän Classicin voittajat on lähtenyt edustamaan Suomea EM-Kisoihin.
Ja luulen että tällä tavalla halutaan välttää syksyn "ruuhka".
Ja vielä se että lukihan siinä lehdessä että Classic on yksi karsintakisa syksyä ajatellen??

Painovirheestä sen verran että lehdessä luki että lehti tuli painoon kaksi päivää ennen Turun Bodykatsastusta..
Siellähän KP kertoi että ensi syksyn kisat järjestetään Turussa ja ihan selvästi kyllä mainitsi sanan Fitness.
Joten täytyy mielenkiinnolla jäädä odottamaan jatkoa..

Annoin lehden heti lainaan,saan sen tänään takaisin,joten täytyy lukea teksti miljoona kertaa uudestaan
:D

Originally posted by Maaru
Itse ymmärsin sen niin että keväällä on myös yleiset sarjat..
ja niiden lisäksi tulokkaat sekä junnut.
Kaiken järjen mukaan se ois niin,koska yleensähän Classicin voittajat on lähtenyt edustamaan Suomea EM-Kisoihin.

Luin kisajärjestelyistä BK:n fitnessliiton palstalta. Toivon todellakin, että olen väärässä! :thumbs:

Ihmettelinkin tuota EM-kisa systeemiä, että mitenkähän se tullaan järjestämään, jos kisajärjestelyjä muutetaan!

Eiköhän siihen hommaan joku järki saada,viimeistään sitten Lahden kisojen jälkeen. Se oikeastaan oli jo sinänsä yllätys että ensi vuoden kisakalenteria julkaistiin ennen Lahtea,kun olin ihan varman ettei sitä tehdä.
;)

Joo'o, eikös ne opettajat ole opettaneet, että ensiksi kannattaa lukea tehtävänanto huolella ennen kuin alkaa laskemaan matikan laskua :D

Joo asia selvisi minulle! En lukenut sitä juttua. Hätähousuna luin pelkästään siitä pikkuisesta kisakalenterista päivämäärän ja luokat, jotka oli merkitty jotenkin näin (fitness & body fitness tulokkaat ja nuoret)...

anyway sori vaan tästä turhasta threadista :D

Mikä mua huolettaa tuossa niin se, että kevään kisa on tosiaan karsintakilpailu syksyyn. Eihän se, että on keväällä kunnossa tarkoita yleensä juuri muuta kuin, että syksyllä ei ole kunnossa. Aino-Maija on varmasti ainoa esimerkki Suomessa, joka on kiristynyt kisasta toiseen, vaikka kilpaileekin koko ajan. Kaikki muut puolen vuoden välein kilpailevat löystyvät kisa kisalta, mutta ehkä järjestäjätkin huomaavat asian ensi syksyyn mennessä.

Toinen mikä karsinnoista tuli mieleen, että mitä jos liuta parhaita kilpailijoita käy molemmissa/kaikissa karsinnoissa ja on niissä 5 parhaan joukossa (karsintoja järjestetään 2-3 ja 5 parasta pääsee SM:ään). Pääseekö jälkimmäisestä karsinnasta vain 5 parasta, jotka siis ovat jo edellisestä karsinnasta kvalifioituneet vai pääsevätkö "5 parasta ei vielä kvalifioitunutta"? Jälkimmäinen olisi tavallaan reilua, mutta asettaisi sen ensiksi pidetyn karsinnan sijoilla 6-10 olevat eriarvoiseen asemaan jälkimmäisen karsinnan ihmisten kanssa.

Loistavaa munkin mielestä on se, että ne, jotka kilpailevat syksyllä, voivat jo nyt alkaa miettiä diettinsä aloituspäivää. :kippis1:

Syksyn kisaruuhkasta sen verran, että aika jännä, kun sellainen tosiaan piti olla, mutta esim. fitnessin yleisestä sarjasta on alkuperäisten ilmoittautuneiden joukosta jo ainakin 5 jäänyt pois (Kasvi, Randström, Heikkinen, Kamppi, Villanen). Eli 33% jätti homman sikseen. On se valmistautuminen vaan kovaa (ja nyt ihan ilman sarkastisuutta äänessä). :worship: niille, jotka jaksoivat lavalle asti.

Kun asiaa kääntää ja vääntää mielessä kaiken järjen mukaan se menee jokseenkin näin:
keväästä pääsee (kaikista sarjoista?)
5 parasta automaattisesti syksyn kisoihin.
Se tekee jo pelkästään
n.20-25 kisaajaa,eikö? (riippuen esim. fitness-junnu puolesta)

Sitten syksyn karsintoihin ei tarvitse edellisten kisojen 5 parasta osallistua...
Ja kun karsintoja on 2-3,jokaisesta menee se 5 parasta..
Eli ei ole mitään järkeä että viisi parasta juoksee kaikki karsinnat läpi.
No anyway,karsinnoista jatkoon siis 15 kisaajaa.
Kun siihen lasketaan kevät mukaan,n.20 ja mahdolliset aikaisemmat voittajat..tulee kisaajia lähemmäs jollei jopa yli 50 ???? Oisko se noin??

Yllättävää muuten on kisaajien tippuminen. Ainoastaan Randströmistä oli kirjoitettu lehteen ja hällä oli hyvä syy jäädä pois.
Yllätys oli Kasvin jättäytyminen,harmi.

Kuten yhdelle tulokkaalle sanoin eilen että hän on jo voittaja kun on jättänyt taakseen pitkän,vaativan ja rankan dieetin,se on jo todella hienoa se!

Voi se olla kyllä noinkin. Jotenkin ajattelin eka että vain EM-karsinnasta pääsisi se viisi, mutta miten muuten tulokkaista voisi kukaan kilpailla SM:issä syksyllä, jota siinä jutussa hehkutettiin.

Miksi Randström jäi pois?

Tää on kyllä aika kinkkinen juttu, kun miettii tota kevään kisaa ja niitä syksyllä järjestettäviä karsintoja. Kilpailija, joka ehdottomasti haluaa kisata syksyn SM:ssä kannattaa mun mielestä osallistua enemmin syksyn karsintoihin, koska tod.näk. sieltä pääsee helpommin jatkoon kuin kevään kisoista!

Eiks juu?

Randströmistä sen verran, et eikös se ollut työkeikalla jossain Aasiassa? Ilmeisesti siellä ei ollut hyviä treenimahdollisuuksia, joten hän jäi kisasta pois!

Originally posted by fitnesspimu
Tää on kyllä aika kinkkinen juttu, kun miettii tota kevään kisaa ja niitä syksyllä järjestettäviä karsintoja. Kilpailija, joka ehdottomasti haluaa kisata syksyn SM:ssä kannattaa mun mielestä osallistua enemmin syksyn karsintoihin, koska tod.näk. sieltä pääsee helpommin jatkoon kuin kevään kisoista!

Eiks juu?
Musta joo, mutta se on vain IMO, jonka mukaan elän.

Koala = karvapallero, joka ei usko patin kasvamiseen, jos ollaan koko ajan dietillä - eikä dietin onnistumiseen jos edellisen loppumisesta on 2kk.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom