2 Suomalaista K-1 Scandinaviassa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aPache
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse latailin tuon turnauksen dc++:lla. Eka Reiman matsi meni hienosti, mutta toka ei mennyt ihan nappiin.

Boxing.fi:n keskusteluista napattu Reiman kommentti. Aika rennon oloinen kaveri. :)

"juu enköhän mä sampalta turpaan ottais enkä muuten lähtis yrittämäänkään,sen verran hyviä kavereita ollaan.potku hommat aina ollu mun päälaji ja varsin vähän kokemusta nyrkkeilypuolelta tullu hankittua sekä amatööri että ammattilais puolelta.toi ammattilais juttukin oli vähä semmonen finanssipuolen ratkasu ku noit mitaleita on ihan tarpeex(mm.ala-asteen hiihtokilpailujen hopea)en mä mitään toiveita ulkomaan kisoista mielessäni herätellykkään,aattelin et jonku kymmenen matsin jälkeen ois voinu käydä ottaa turpaa joltai kovemmalta karjulta sopivasta rahasta.nyt kun pääs mukaan tohon k-1 juttuun ni panostan siihen täysillä ja uskon itekin et mul jotai mahista siel on pärjätäkin.pari vuotta ku sais siel tahkottua ja kerättyä vähän jeniä ni sit voiskin siirtyä kaljal...eikun eläkkeelle"

Mä näin sen toisen matsin eurosportilta, minkä reima hävisi.
Mielestäni ei saanut itsestään parasta irti, ja tuntui jotenkin tukkoiselta, ylikuntoiselta.
Ekana tuli mieleen vitamiinin puute, verrattuna vastustajaan että muihin illan ottelijoihin.
Toisalta reima liikkui ja väisteli hyvin mutta varsinkin potkuista puuttui teho.
Uskon että parhaimmillaan olisi voittanut matsin ja turnauksen.
Kuitenkin vaikka hävisi oli mukava nähdä suomalaista väriä otteluissa, ja eiköhän niitä tilaisuuksia vielä tule, ehkä ensi kerralla.

tapio sanoi:
Mä näin sen toisen matsin eurosportilta, minkä reima hävisi.
Mielestäni ei saanut itsestään parasta irti, ja tuntui jotenkin tukkoiselta, ylikuntoiselta.Ekana tuli mieleen vitamiinin puute, verrattuna vastustajaan että muihin illan ottelijoihin.

Ihan sama tuli mieleen. Mutta eikös yksi Reiman sponsoreista ollut Koti Pizza :D

Eipä silti. Ihan hyvin se kokonaisuutena kuitenkin meni. Ensimmäinen esiintyminen isossa 'kehässä' ja semifinaaliin asti jaksettiin. Siitä on hyvä jatkaa.

"Ihan sama tuli mieleen. Mutta eikös yksi Reiman sponsoreista ollut Koti Pizza :D"

:D Joo, verrattuna muuhun ottelijakaartin, Reima näytti siltä kun se olis kävelly väärästä ovesta sisään...mutta ei se semikään ihan poskelleen mennyt, yksi erä lisää niin who knows? (lukuun ottamatta sitä polvea suoraan kokardiin siinä kolmosen lopussa...)

Percele sanoi:
"Ihan sama tuli mieleen. Mutta eikös yksi Reiman sponsoreista ollut Koti Pizza :D"

Joo, verrattuna muuhun ottelijakaartin, Reima näytti siltä kun se olis kävelly väärästä ovesta sisään...mutta ei se semikään ihan poskelleen mennyt, yksi erä lisää niin who knows? (lukuun ottamatta sitä polvea suoraan kokardiin siinä kolmosen lopussa...)

joo aika ilkeeltä näytti se polvinaamaan :(

muutenkin ihmettelin reiman olemusta, ihan kuin mies olisi jo tiennyt häviävänsä, kun otteli aika väljysti...suoraan sanottuna paska matsi reimalta miehen tasoon nähden :arvi:
Kaikki kunnioitus kumminkin Reimalle :worship: vei taktiikassa 100-0 sen voittajan.

Manala on puhunut... :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom