17.9.2011, RAW-finaalin karsintakisa, Helsinki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tervetuloa porukkaan mukaan. Etsimme henkilöä, joka sekä tekisi sivujen ulkoasun uusiksi että alkaisi päivittämään sivuja. Hakemuksen referensseineen voi laittaa osoitteeseen info at rawpower.fi
mun tietääkseni sivuille oli ylläpitäjä tiedossa ja jopa sivupohja valmiiksi tehtynä, mutta eipä koskaan tullut infoa kalenterista tai tuloksista, ilmeisesti webmastertunnuksetkin jäi saamatta joten homma jäi sitte siihen... ja voin sanoa että ei niitä ihan kädenkäänteessä tehty. kiitos vaan

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kyllä se saattaa olla nyt niin että halut väsäillä niitä sivuja ovat karisseet heikon yhteistyön seurauksena... (siis vaimon niitä piti ylläpitää, ei mun) kyselen varovasti mikä on meininki, jos vielä olis toivoa ;)

jaajaa... vai sillee. viesti tulikin perille näköjään. taas tuli huomattua että ei saa missään helvetin nimessä kertoa mielipidettään netissä, saatika mitään muutakaan. tämän piti olla jo mulla tiedossa aikaisempien kirjoitusten ja mielipiteiden tiimoilta, mutta ei! joten nyt VAKUUTAN että tämä oli tasan viimeinen teksti mitä multa tulee muiden tietoon. terv Joose Juhola

Raw power on kyllä nostanut raakanostamisen kartalle täällä suomessa viime vuosina. Todella hienoja kisoja järjestetty.
Olisihan se hienoa että nettisivut olisivat käytännölliset ja infoa täynnä, toivottavasti siihen hommaan joku halukas löytyy.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom