16 vuotiaalle lisäravinteita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -kari-1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En kyllä ymmärrä yhtään mistä moinen nillitys soijaprotskun mausta. Mehutiivisteen kanssa mulla toi soijaproteiini menee alas kuin vettä vaan ja on vieläpä ihan hyvää jos vaan valitsee mehun oikein.

Noi kaasuongelmatkin on ihan yksilöllisiä. Mua ei soijaprotsku pieretä yhtään, just tänään hain postista 8kg lisää kun ehti loppumaan.

Soijaprotsku on vieläpä about halvinta mahdollista, 8kg (jossa 88 % proteiinia) makso 75€ p-storesta.

Ite ainakin joisin paljon mielummin soijaa "raakana", kun maustamatonta heraa. Joku yhtenäinen maku tolla soijaroheiinilla oli kaurapuuron kanssa.

kyllä, minullakin meni banaanijugurtin kanssa tuo soijaproteiini alas :/ Ei oikeen muuten tahdo alas mennä.. Kerran unohdin juomapulloon soijaproteiinia, arvaatkaa minkälainen haju muutaman päivän päästä? Meni totaalisesti haluat soijaan..

Kysympä tässä ohimennen että voiko proteiinijauheet käytettynä vaikka pirtelön lisäosana vaikuttaa pituuskasvuun yms? Toisin sanoen, onko näillä tuotteilla minkäännäköisiä haittavaikutuksia?

Kysympä tässä ohimennen että voiko proteiinijauheet käytettynä vaikka pirtelön lisäosana vaikuttaa pituuskasvuun yms? Toisin sanoen, onko näillä tuotteilla minkäännäköisiä haittavaikutuksia?
yhtä paljo vaikuttaa pituuskasvuun ku broileri tai maito.

hajuhaittoja saattaa esiintyä, mutta mikäs siinä piereskellessä

Vai että pituuskasvuun. Heraa ja kaseiinia saat joka kerta kun juot maitoa, soijaaproteiinia kun syöt vaikka tofua. Se on ravinne jauheen muodossa, eikä mitään synteettistä mömmöä. Lisäravinteita olen syönyt enemmän tai vähemmän yli 10-vuotta ja ainoat haittavaikutukset ovat olleet joidenkin tuotteiden aiheuttamat kevyet vatsavaivat(kaasua, pakki vähän sekasin). Soijaproteiinista tuli vähän pahempia haittavaikutuksia, mutta olen allerginen soijalle, mitä en tiennyt kun ostin ensimmäisen protskuni 11-vuotta sitten(soijaahan se oli). Kivasti meni pakki sekasin ja kurkkua kuristi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom