14 vuotias strippari....

Status
Viestiketju on suljettu.
e. ei mittöö

Ois suuttunu vaa :D

Mitähän mäkin täällä teen... olin ihan toiseen ketjuun menossa, mut vahingossa menin väärään ketjuun....tuota noin :nolo:

Mitähän mäkin täällä teen... olin ihan toiseen ketjuun menossa, mut vahingossa menin väärään ketjuun....tuota noin :nolo:

moderoimaan sä tulit niin kuin kaikki me muutkin

hahahah. just katon youtubesta noita Dateline NBC: To Catch a Predator pätkiä :D

Onko muuten tietoa mitä tuomioita nuo predaattorit saavat? Sakkoja vai ihan katiskaa?
No, jos ne katiskaa onnistuu saamaan, niin kyllä siitä varmaan vankilaan joutuu:D. (hekoheko)
Haha, aina hauska! :hyvä:

Kerkesin jo otsikosta kiihottua että mitä ***tua, mihin tämä maailma on menossa...
:rolleyes:

Aika uskomatonta kuinka monta kertaa ihminen voi mennä samaan jekkuun:jahas:.

Nimim. pettynyt Chris Hansenin kuvaan jo vuodesta 1349.

Saatnan limp duck, tuollaisesta tempusta pitäisi viedä saunan taakse.

Interpolin nörtit muuten teki aika temput, kun he onnistui editoimaan miehen kasvot esiin kuvista, missä mies sekstasi alaikäisten poikien kanssa.

Liitteet

• pedo.webp
    pedo.webp
    19,7 KB · Katsottu: 1 438
Katoin täta ohjelmaa tänään...pisti kyllä miettimään.

Pedofiilit on kyllä maailman vihatuin vähemmistö. 90% heistä vihaavat itseään jo valmiiksi tunteistaan mitä heillä on. Ei ihminen ite päätä fetisseistään tai seksuaalisista suuntautumisistaan. He tarvitsevat apua ei rangaistuksia (elleivät he oikeasti raiskaa ketään).

15 vuotias voi tehä itse päätöksiä, ja hän ei todellakaan saa traumoja seksistä vanhemman miehen kanssa. Oikei mä olin tosi epäkypsä vielä 15 vuotiaana mutta kaikki on erilaisia :)

Mielestäni ei ole missään nimessä pedofiili jos tuntee vetoa 15 vuotiaaseen. Mutta tänäpäivänä pidetään miestä hirviönä jos on 23 ja harrastaa seksiä 16 vuotiaan kanssa... Parisataa vuotta takaperin niin 15 vuotiasta pidettiin jo aikuisena.

Raiskaus, tai oikeasti pienen lapsen kanssa seksin harrastaminen on tietenkin väärin...

15 vuotias voi tehä itse päätöksiä, ja hän ei todellakaan saa traumoja seksistä vanhemman miehen kanssa. Oikei mä olin tosi epäkypsä vielä 15 vuotiaana mutta kaikki on erilaisia :)
Olet siis ollut 15-vuotias tyttö, joten voit julistaa tämmöisen totuuden täällä? Sanonpahan vaan että et voisi enää enempää väärässä olla. Ja mistä tuon totuuden edes repäisit?

Olet siis ollut 15-vuotias tyttö, joten voit julistaa tämmöisen totuuden täällä? Sanonpahan vaan että et voisi enää enempää väärässä olla. Ja mistä tuon totuuden edes repäisit?

Myönnän, en ole ollut 15 vuotias tyttö. Ja vaikka ite en harrastanut seksiä 15 vuotiaana, voisin kuvitella että jotkut sitä teki.

Jos mennään ihan filosoofisiksi niin koko elämä on psykoloogisten traumojen kestämistä ja ylipääsemistä. Koko ajan tapahtuu asioita jotka eivät miellytä, jotkut pärjäävät paremmin kuin muut. Mutta väittäisin että seksin harrastaminen nuorena ei aiheuta traumoja, jos olen väärässä olen pahoillani.

Myönnän, en ole ollut 15 vuotias tyttö. Ja vaikka ite en harrastanut seksiä 15 vuotiaana, voisin kuvitella että jotkut sitä teki.

joo ihan ok jos tekevät omanikäistensä kanssa, sitähän ei ole kielletty... tuolla on mun mielestä hyvä estää ainakin räikeimpiä hyväksikäyttötapauksia.

kyllähän ne tais aikanaan nussia pikkupoikia ihan urakalla jossain roomassa(ja paavin laulupoikia), mutta johonkinhan se raja pitää vetää... jos kuulee ääniä päässä jotka käskee tappaa niin ei se oikeuta tappamista.

Vaikka en itse ole ollut 15-vuotias poika, voisin kuvitella, että senikäisten jutut seksikokemuksista ovat paljon mielikuvituksen tuotetta ;)

Ja edelleen: On ihan eri asia jos kaksi murrosikäistä harrastaa seksiä keskenään, kuin että toinen on, sanotaan nyt vaikka, yli 20 - tai vieläkin enemmän!

Ja edelleen: On ihan eri asia jos kaksi murrosikäistä harrastaa seksiä keskenään, kuin että toinen on, sanotaan nyt vaikka, yli 20 - tai vieläkin enemmän!

Eli ihminen saa päättää omasta ruumiistaan ainoastaan kun harrastaa seksiä samanikäisen kanssa, mutta ei kun harrastaa vanhemman miehen/naisen kanssa? :) Missä menee raja suojelemisen ja turhan holhoamisen kanssa?

Eli ihminen saa päättää omasta ruumiistaan ainoastaan kun harrastaa seksiä samanikäisen kanssa, mutta ei kun harrastaa vanhemman miehen/naisen kanssa? :) Missä menee raja suojelemisen ja turhan holhoamisen kanssa?

Homma vaan menee niin, että johonkin raja on vedettävä, jottei lakia voisi tulkita miten haluaa. Suomessa suojaikäraja on 16. Varmasti löytyy (pikku provo lähtee...) yli parikymppisiä amiksia, jotka ovat henkisesti samalla tasolla kuin ne 15-vuotiaat tytöt, joita he Corolloihinsa houkuttelevat. Jos siellä sitten harrastetaan seksiä, lain mukaan pojille voisi antaa tuomion, mutta ilmeisesti henkisten ikien samantasoisuus katsotaan joskus lieventäväksi asianhaaraksi (http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja)

Kyse onkin siitä, ettei joku selkeästi aikuinen mies pysty toteuttamaan pedofiliaksi luokiteltuja mielihalujaan muksujen kanssa.

Toivottavasti et ala väittämään, että jossain tapauksessa vaikka 15-vuotiaan tytön ja 45-vuotiaan miehen suhde olisi hyväksyttävää, kaunista ja tasapuolista :D

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom