Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän mäkin täällä teen... olin ihan toiseen ketjuun menossa, mut vahingossa menin väärään ketjuun....tuota noin![]()
No, jos ne katiskaa onnistuu saamaan, niin kyllä siitä varmaan vankilaan joutuu:D. (hekoheko)Onko muuten tietoa mitä tuomioita nuo predaattorit saavat? Sakkoja vai ihan katiskaa?
Haha, aina hauska! :hyvä:
Kerkesin jo otsikosta kiihottua että mitä ***tua, mihin tämä maailma on menossa...

Joo, oli jo muna kädessä ja olin valmis moderoimaan...ja sit siinä olikin tollanen äijä.moderoimaan sä tulit niin kuin kaikki me muutkin
Joo, oli jo muna kädessä ja olin valmis moderoimaan...ja sit siinä olikin tollanen äijä.
Joo, oli jo muna kädessä ja olin valmis moderoimaan...ja sit siinä olikin tollanen äijä.
Vai mitä se moderointi meinaa?
No ei se niin nöpönuukaa oo.. kyllä sekin menee kun kerta Tero on jo herätetty
Olet siis ollut 15-vuotias tyttö, joten voit julistaa tämmöisen totuuden täällä? Sanonpahan vaan että et voisi enää enempää väärässä olla. Ja mistä tuon totuuden edes repäisit?15 vuotias voi tehä itse päätöksiä, ja hän ei todellakaan saa traumoja seksistä vanhemman miehen kanssa. Oikei mä olin tosi epäkypsä vielä 15 vuotiaana mutta kaikki on erilaisia![]()
Olet siis ollut 15-vuotias tyttö, joten voit julistaa tämmöisen totuuden täällä? Sanonpahan vaan että et voisi enää enempää väärässä olla. Ja mistä tuon totuuden edes repäisit?
Myönnän, en ole ollut 15 vuotias tyttö. Ja vaikka ite en harrastanut seksiä 15 vuotiaana, voisin kuvitella että jotkut sitä teki.
Myönnän, en ole ollut 15 vuotias tyttö. Ja vaikka ite en harrastanut seksiä 15 vuotiaana, voisin kuvitella että jotkut sitä teki.
Ja edelleen: On ihan eri asia jos kaksi murrosikäistä harrastaa seksiä keskenään, kuin että toinen on, sanotaan nyt vaikka, yli 20 - tai vieläkin enemmän!
Missä menee raja suojelemisen ja turhan holhoamisen kanssa?Eli ihminen saa päättää omasta ruumiistaan ainoastaan kun harrastaa seksiä samanikäisen kanssa, mutta ei kun harrastaa vanhemman miehen/naisen kanssa?Missä menee raja suojelemisen ja turhan holhoamisen kanssa?