12 Rounds (directed by Renny Harlin)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja What
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Woi Renny parkaa kun sille kaikki ilkeät tuottajat antaa vain paskoja käsiksiä ja näyttelijöitä. Eihän siinä hyvää leffaa saisi aikaan vaikka mikä masteri olisi kun kaikki noin kiusaa.

Tänään menen illalla katsomaan ja veikkaanpa, että viihtymään tulen vallan hyvin. :) Nimittäin se näkökulma mistä minä elokuvia katson, poikkeaa aika rajusti taideleffoihin tykästyneistä arvostelijoista. Ja on kyllä aika paksua väittää että Cenalla on karismaa kuin lyhtypylväällä. Aika paksua.

Woi Renny parkaa kun sille kaikki ilkeät tuottajat antaa vain paskoja käsiksiä ja näyttelijöitä. Eihän siinä hyvää leffaa saisi aikaan vaikka mikä masteri olisi kun kaikki noin kiusaa.
Oletko nähnyt esim. Taken? Siinäkään ei ole mikään kovin vahva käsis, vaan elokuva hoitaa potin kotiin hyvillä näyttelijäsuorituksilla ja ohjauksella.

En tiedä viestisi sarkasmi-kerrointa, joten toivottavasti en täysin idiootille näytä.

HAHHHAHHHEEHHHEEE! Tämän leffan katsominen oli yksi elämäni oudoimpia kokemuksia. Olin nimittäin YKSINÄÄN, ainoa henkilö koko salissa.:hyvä: Porukkaa oli kuitenkin aulassa kohtuu paljon venailemassa, kaikki vissiin meni kattomaan 2fast 2furiousia tai jotain. Kyseessä Sellon Bio Rex. Itse leffa ei yllättänyt, eikä pettänyt. Perusactionmättöä jonka ihan mielellään katsoi, mutta ei kyllä DVD-ostoslistalleni noussut. Vähän enemmän huumoria olisin kyllä kaivannut mukaan. Ja kyllä Cenalla enemmän karismaa on kuin lyhtypylväällä. ;)

Mitä vittua, yksin?
:D
WTF?

Mäkin haluan yksin elokuvasaliin kattoon Cenaa prkl.

Mitä vittua, yksin?
:D
WTF?

Mäkin haluan yksin elokuvasaliin kattoon Cenaa prkl.
Joo, kyllähän siinä ihan ääneen taisi "voi helevetti" päästä. :D Kävi mielessä, että pyörittääköhän ne filmiä ollenkaan. Aika rajusti tappiolla taitaa pyöriä tuo leffa ainakin Bio Rexissä, sillä itsekään en maksanut penniäkään tosta näytöksestä, vaan viimeinkin käytin jouluna saadun lahjalipun. :D

Keskiviikkona olis tarkotus tääkin pätkä käydä kattomassa, saapa nähä minkälainen on... mielenkiinnolla odotan :D

Kävi mielessä, että pyörittääköhän ne filmiä ollenkaan. Aika rajusti tappiolla taitaa pyöriä tuo leffa ainakin Bio Rexissä, sillä itsekään en maksanut penniäkään tosta näytöksestä, vaan viimeinkin käytin jouluna saadun lahjalipun. :D
Pienemmät teatterit ei välttämättä lähde pyörittämään ollenkaan, paikallisessa teatterissa oli joskus muistaakseni joku minimimäärä, toki poikkeuksiakin tehtiin.

Traileri ainakin vaikutti ihan hyvältä, mun mielestä Marinekin oli hyvä niin eiköhän tääkin menettele.

"12 Rounds"? Kidnapattu tyttöystävä, voi vittu.
Olin varma että nyt on tulossa boxaus leffaa mutta vittu ei. Luulin myös aluksi että ekalla sivulla oleva lainaus olisi läppä tuo "cena esittää agenttia...".
Oliko edes hyvä?

Tänää kävin kattoo ja oli yllättävän hyvä! Huonompaa odotin :D Vähintään katsomisen arvoinen mun mielestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänää kävin kattoo ja oli yllättävän hyvä! Huonompaa odotin :D Vähintään katsomisen arvoinen mun mielestä.
Kompataas tätä. Ei ollut susipaska, eikä maailman paraskaan...Jotain siltä väliltä...:D

Tässä elokuvassa oli kaikki. Hyvä alku ja kuten jo traileristakin selviää, niin
tyttöystävä kaapataan ja siitäpä syntyykin kämmeniähikoiluttavaa jännitystä. Harlin osaa tehdä henkilödraamaa ja tytön pelastusreissua katsellessa
katsoja jännittää hahmojen puolesta niin, että popkornipurkki rypistyy viimeistään loppuratkaisujen arvaamattomuutta tiiratessa.

Leffassa paukkuu ja rytisee ja kolisee kunnolla. Tämä leffa kannattaa katsoa joko teatterissa tai sitten kunnon kotiteatterissa kunnon (5.1) äänillä.

Viisi tähteä. * * * * *

Suositut

Back
Ylös Bottom