Goatsemonster
Banned
Saattaa olla sirkusmiehen yksi temppu tuo yhteistulos. aika kovalta kuulostaa, telineet ja kaikkikin näyttää aika huterilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahhah. Olipas onnettomasti feikattu video. Olisi nyt edes käyttäneet vähän vakuuttavampaa tankoa eikä tuollaista lähes kumisen oloista, jota vielä tarkoituksella heilutetaan efektiä korostaakseen.
Kyllähän se jotain nosti, mutta ei todellakaan noita otsikon lukuja.
Joo no onhan se ihan selvää että tuossa on vaan pikkusen päälle 200 kilon kyykky ja veto ja 115kg penkki :jahas:Mutta tosiaan ellei joku muuta todista niin epäilen menneen paunojen ja kilojen sekaisin venäjän kääntäjiltä.
Älkääs nyt hyvänen aika väittäkö, että tuon tasoisesta videosta näkee miten paljon ukon lihakset jännittyvät. Noh, onpahan äijällä ainakin esittää tuloksistaan videomateriaalia pelkkien huhupuheiden sijaan. Eipä ainakaan minulta ole pois, vaikka kuinka olisi feikattu.
koville se ottaa näemmä suurella osalla, se että tuo joulupukin kaksoisveli tekee tuommosen tuloksen
:lol2:JohnnyB sanoi:
Ei plz nyt jotain rajaa tähän. Vaikkei noita kyllä ihan tästä vaan uskokkaan, niin jos noi on jotkut guinnes recordsin valvojat katsoneet, niin luulisi että ei paljoa kusetettaisi. Minä ainakin uskon siihen asti, kunnes joku osaa esittää faktatietoa näistä nostoissa käytetyistä "kumi" kiekoista ja naistentangoista. Ja heitetäämpä se 450kg tankoon ja katsotaan, että kenellä se ei heilu ^^
Olen nyt puolisen tuntia tässä hakenut jotain dataa Guinnessin tunnistamista maailmanennätyksistä voimanoston saralla. Ei löytynyt mitään dataa, ei Guinnessin sivuilta eikä muiltakaan. Ei edes onko Guinness tunnistanut ja valvonut mitään voimanoston ennätyksiä.
Itseasiassa en usko, että Guinness edes juurikaan ratifioi tavallisia urheiluennätyksiä itsenäisesti, vaan niistä vastaa yleensä lajiliitot. Guinness on erikoistunut sellaisiin vähän epätavallisempiin ennätyksiin ja sirkushuveihin (tyyliin kuka on kannatellut isointa painoa korvalehtensä varassa tai kuka on paistanut maailman isoimman piiraan ja syönyt sen päällään seisten).
Eiköhän kyseessä ole ihan jonkun videosta keksimä huhu, jota foorumeilla sitten hyväuskoiset levittelevät etiäpäin.
Olen itse nähnyt samanlaisen vetkutuksen mavessa by eräs edesmennyt vahvamieskisaaja. Painoa oli 310kg ja tuloksena olkapää pois paikoiltaan.
Että joo, sama fiksutemppu 460kg:llä eikä käy mitään? eiku niin, tämä kaveri olikin paljon vahvempi.
Huvittaa lähinnä, että tulosta kyseenalaistaa vain muutamat. Osa "uskojista" on jopa itse kovia nostajia. On se kumma, että yhtä-äkkiä joku JULGUBBE vetää rawina kovemman tuloksen kuin IPF:n raskaan sarjan varuste ME, eikä sitä ihmetellä?
Videolla on, sehän se riittää?
Oishan se hienoa jos tuo ois totta, mutta niin olisi moni muukin asia.
Ei herneitä:piis: