1170 Raw!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petrooli
  • Aloitettu Aloitettu
Saattaa olla sirkusmiehen yksi temppu tuo yhteistulos. aika kovalta kuulostaa, telineet ja kaikkikin näyttää aika huterilta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahhah. Olipas onnettomasti feikattu video. Olisi nyt edes käyttäneet vähän vakuuttavampaa tankoa eikä tuollaista lähes kumisen oloista, jota vielä tarkoituksella heilutetaan efektiä korostaakseen.
Kyllähän se jotain nosti, mutta ei todellakaan noita otsikon lukuja.
 
Hahhah. Olipas onnettomasti feikattu video. Olisi nyt edes käyttäneet vähän vakuuttavampaa tankoa eikä tuollaista lähes kumisen oloista, jota vielä tarkoituksella heilutetaan efektiä korostaakseen.
Kyllähän se jotain nosti, mutta ei todellakaan noita otsikon lukuja.

Ei plz nyt jotain rajaa tähän. Vaikkei noita kyllä ihan tästä vaan uskokkaan, niin jos noi on jotkut guinnes recordsin valvojat katsoneet, niin luulisi että ei paljoa kusetettaisi. Minä ainakin uskon siihen asti, kunnes joku osaa esittää faktatietoa näistä nostoissa käytetyistä "kumi" kiekoista ja naistentangoista. Ja heitetäämpä se 450kg tankoon ja katsotaan, että kenellä se ei heilu ^^
 
Ettei vaan olisi Guinnessin ennätyksen vastaanottaja siellä kuvassa? Tuossa maastavedon aikana vilahtaa taustalla...

Mutta tosiaan ellei joku muuta todista niin epäilen menneen paunojen ja kilojen sekaisin venäjän kääntäjiltä.

Olis se kyllä niin helvetin hienoa jos jossakin Tiibetissä olis sellasia kung-fu pappoja jotka lentelee vuorenhuipulta toiselle mietiskellessään. :)
 
Älkääs nyt hyvänen aika väittäkö, että tuon tasoisesta videosta näkee miten paljon ukon lihakset jännittyvät. Noh, onpahan äijällä ainakin esittää tuloksistaan videomateriaalia pelkkien huhupuheiden sijaan. Eipä ainakaan minulta ole pois, vaikka kuinka olisi feikattu.

Jep, vaikka feikkejä oliskin, niin kyllä tosta selvästi näkee, ettei siinä ihan vähän rautaa ole. Kyykyssäkin nuppi tutitsee sen verta paljo, että heikompaa huimaa.
 
koville se ottaa näemmä suurella osalla, se että tuo joulupukin kaksoisveli
tekee tuommosen tuloksen jota oli guinnessin heput valvomassa
ei sen puoleen onhan muutkin mailman ennätykset sun muut mailman sitä ja tätä aika vaikea ymmärtää tai jopa uskoa mutta pääasia on että ei nykymailmassa voi kukaan nostaa näiden alta 200 YT: omaavien nettivoimailoiden mielestä sehän on selvä se kiitos ja anteeksi en tarkoita ketään henk.koht vaan yleistän sopivasti.
 
ite oon nähny ~300 kilon kyykyn livenä (olin spottaamassa) ja kyllä se vähän samalta näytti kuin tuo joulupukinkin suoritus. vaikka oli voimanostotanko eikä mikään "tyttöjen" tanko niin kyllä se heijas huomattavasti ja kaveri tuskin haki näyttävyyttä sillä suoritukseensa...
 
Tää on kyllä paras ketju :hyper: , jos ei olla vinkumassa varusteista, niin sitten nostaja on väärän ikäinen, väärän värinen, väärän maalainen, vääränlainen parta, vääränlaiset lihakset, väärin jännittyvät lihakset, väärän pituinen, väärän painoinen, joulupukki, feikkipainot, väärät painoyksiköt, jne.

Kyllä on kauheeta jos joku nostaa enemmän ja se on vielä videolla :D

PS. Ai niin, ketjukin oli aloitettu vääränä päivänä :D


:joulu3:​
 
kyllä vähä haiskahtaa nuo tulokset/video..
Kattoo vaikka Andy Boltonin ME-nostoja ja vetoja, ni huomaa, ku on sitä rautaa tangossa.
Esim. mavessa tuo "pukki" laskee nuo romut mun mielestä oudon hitaasti takas maahan..?
Saaha siellä pukumiehiä pyöriä vaikka sata, eikä se sitä meinaa, et se on mikää virallinen tilaisuus.. :D
Joku tuossa ei täsmää.. tietäs vaan mikä :)
 
koville se ottaa näemmä suurella osalla, se että tuo joulupukin kaksoisveli tekee tuommosen tuloksen

Hehe. :)

Mä en ainakaan malta olla miettimättä kuinka paljon tämän aprillipäivän videon uppaaja saattaa hykerrellä itsekseen kaiken tämän keskustelun jälkeen.

Aivan helvetillinen, perkeleellinen ja saatanallinen tulos jos totta on, mutta ajankohta tälläselle threadille ja videon postaukselle youtubeen oli melkoisen huono jos haluaa aihetta ihan vakavasti käsiteltävän. :)

- Kuka vetkuttaa 460kg:tä mavessa tuolla tavalla ilman että koko äijä hytkyy vitusti mukana? Miettikää millainen voima siinä kohdistuu äijään kun 460kg painoa vaihtaa suuntaa tuolla vetkutuksen pohjassa (ennenkuin liike muuttuu takaisin ylös).
- Kuka saattelee em. romut maahan rauhallisesti
- Ei varmistajia
- Heikonnäköiset telineet ja tangot... kyllä kai sitä ennätystä tehdessä voi vähän noihinkin panostaa ettei niistä jää kiinni?
- Nousee sen verran keveän näköisesti että oikeat 1RM:it lienee vielä korkeammalla

Ja nämä jutut on sitten ihan puhdasta mielenkiintoa, tähän ei liity mitään katkeruutta tai kateellisuutta. Mä ainakin haluan uskoa että tollasia ihmeitä on olemassa. Enemmänkin motivoi tälläset. :)

Onhan se maallikolle täysin käsittämätöntä miten helvetissä joku 80kg painava sälli voi saada painonnostossa esim. 240kg suorille käsille pään päälle. Mutta silti näin tapahtuu.

:piis:

JohnnyB sanoi:
:lol2: :hyper:
 
Ei plz nyt jotain rajaa tähän. Vaikkei noita kyllä ihan tästä vaan uskokkaan, niin jos noi on jotkut guinnes recordsin valvojat katsoneet, niin luulisi että ei paljoa kusetettaisi. Minä ainakin uskon siihen asti, kunnes joku osaa esittää faktatietoa näistä nostoissa käytetyistä "kumi" kiekoista ja naistentangoista. Ja heitetäämpä se 450kg tankoon ja katsotaan, että kenellä se ei heilu ^^

No jos joku nyt edes kaivaisi jotain mustaa valkoisella siitä väitetystä Guinness ennätyksestä ennenkuin kirkossa kuulutetaan totuutena. Tuollainenhan nyt voi olla ihan kenentahansa huvikseen keksimää huhuilua, joka leviää netissä kulovalkean tavoin ihmisten toistellessa sitä.

Ja jos tuolla jampalla jotain ennätyksiä olisikin, niin tuossa videossa niitä ei kyllä ainenkaan rikota.
 
Olen itse nähnyt samanlaisen vetkutuksen mavessa by eräs edesmennyt vahvamieskisaaja. Painoa oli 310kg ja tuloksena olkapää pois paikoiltaan.

Että joo, sama fiksutemppu 460kg:llä eikä käy mitään? eiku niin, tämä kaveri olikin paljon vahvempi.

Huvittaa lähinnä, että tulosta kyseenalaistaa vain muutamat. Osa "uskojista" on jopa itse kovia nostajia. On se kumma, että yhtä-äkkiä joku JULGUBBE vetää rawina kovemman tuloksen kuin IPF:n raskaan sarjan varuste ME, eikä sitä ihmetellä?
Videolla on, sehän se riittää?

Oishan se hienoa jos tuo ois totta, mutta niin olisi moni muukin asia.

Ei herneitä:piis:
 
Jooh. Ei löytynyt netistä Guinnessin tunnistamia ennätyksiä tuolla jampalle, vaikka pitkään hain.

Eiköhän kyseessä ole ihan jonkun videosta keksimä huhu, jota foorumeilla sitten hyväuskoiset levittelevät etiäpäin.
 
Olen nyt puolisen tuntia tässä hakenut jotain dataa Guinnessin tunnistamista maailmanennätyksistä voimanoston saralla. Ei löytynyt mitään dataa, ei Guinnessin sivuilta eikä muiltakaan. Ei edes onko Guinness tunnistanut ja valvonut mitään voimanoston ennätyksiä.
Itseasiassa en usko, että Guinness edes juurikaan ratifioi tavallisia urheiluennätyksiä itsenäisesti, vaan niistä vastaa yleensä lajiliitot. Guinness on erikoistunut sellaisiin vähän epätavallisempiin ennätyksiin ja sirkushuveihin (tyyliin kuka on kannatellut isointa painoa korvalehtensä varassa tai kuka on paistanut maailman isoimman piiraan ja syönyt sen päällään seisten).

Eiköhän kyseessä ole ihan jonkun videosta keksimä huhu, jota foorumeilla sitten hyväuskoiset levittelevät etiäpäin.

Näimpä, eihän aiemmistakaan esmes Kazmaierin tuloksista ole minun muistaakseni koskaan ollut Guinnesin kirjoissa mitään.
 
Kyllähän esmes Jouko Aholalla reenileffassaan siinnä viimeisessä sarjassa rytkyy oikein kunnolla koko äijjä ja viellä noston ollessa vaiheessa, rautaa siinnä sarjassa tais olla 360kg? Failurehan siinnä tulee mutta ei taida mitään loukkaantumista tulla.

JohnnyB :lol2:
 
Olen itse nähnyt samanlaisen vetkutuksen mavessa by eräs edesmennyt vahvamieskisaaja. Painoa oli 310kg ja tuloksena olkapää pois paikoiltaan.

Että joo, sama fiksutemppu 460kg:llä eikä käy mitään? eiku niin, tämä kaveri olikin paljon vahvempi.

Huvittaa lähinnä, että tulosta kyseenalaistaa vain muutamat. Osa "uskojista" on jopa itse kovia nostajia. On se kumma, että yhtä-äkkiä joku JULGUBBE vetää rawina kovemman tuloksen kuin IPF:n raskaan sarjan varuste ME, eikä sitä ihmetellä?
Videolla on, sehän se riittää?

Oishan se hienoa jos tuo ois totta, mutta niin olisi moni muukin asia.

Ei herneitä:piis:

Niin, se tässä hieman ihmetyttää, että tällainen juttu uskotaan kuin tyhjää vain, je epäilijät leimataan narisijoiksi. Tosiasiahan on se, että kuka tahansa pakkikiselta(kin) voisi tehdä tuollaisen videon, koska yllätys yllätys: Niitä muovipainojakin on olemassa! Mm. Jenkit käyttävät sellaisia varsin yleisesti lehtikuvauksissaan.

Vaikka aiheesta jauhettaisiin loputtomasti, se ei muuta sitä faktaa, että tämän videon luotettavuus on vähintäänkin heikohko...
 
Back
Ylös Bottom