- Ikä
- 39
Ylittää ymmärrykseni. Miten on mahdollista että tosta en oo kuullu aikasemmin ja minkä takia toi ei käy jostain kisoista hakemassa rahoja pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylittää ymmärrykseni. Miten on mahdollista että tosta en oo kuullu aikasemmin ja minkä takia toi ei käy jostain kisoista hakemassa rahoja pois.
8 vuotta sitten kuvattu tätä päivää varten?:DJos ei ole vaikka ollut aprillipäivänä kisoja?;)
äkkiseltään ku kahtoo nii näyttäs olevan samanlainen tanko mikä meidän salilla on "naisten" tankona ja painaa 15kg, se vatkaa ihan samanlailla melkeen jo 160kg painoissa :D
8 vuotta sitten kuvattu tätä päivää varten?:D
No aivan sama vaikka olisi Jeesuksen kanssa kuvattu Rovaniemen markkinoilla vuonna rauta ja lammas.
Kukaan järkevä nyt ei usko noita tuloksia. Tuossa videolla oikein "hytkyttää" tuota tankoa jne show-meininkiä.
Löysä tanko jne, sirkusmies on sirkusmies.
johtusko se hytkyminen vaikka siitä paino määrästä.
juu, no en minä tiedä onko totta vai ei. eiköhän joku pakkiksen scherlok ala asiaa tutkimaan niin saadaan selvyys
Hytkyttääkö se sitte tos penkissäkin telineisiin laskun jälkeen sitä tankoa itse? Ja varmaan vetäsee ihan täysillä vasten niitä telineitä että ääntä lähtee
Lol. Ja joku tosissaan miettiin onko nuo oikeita nostoja... jep jep. Joulupukki vetelee vanhoina päivinään maasta maailmanennätysraudat.
Mä uskon kunnes toisin todistetaan.:D
Ajatelkaahan nyt tuotakin, että "on varmaan saanut enemmän rahaa kolikkojen taivutteluista" yms. OLISIKOHAN, mitä luulette? .
http://wsport.free.fr/valentin_dikul.htm
ei oikein taivu tuo venäjä mutta tuolla on ilmeisesti joitain nuoruus kuvia ja kyllähän tuolla kyykyssä ja mavessa aikalailla lätkiä näyttäs olevan käytössä.
tuolla on puhuttu jo tuosta 460 mavesta jo reilusti yli vuosi sitten. tuskin nää nyt ihan tuulesta temmattuja lukuja on:http://forum.harjoittelu.com/rss.php?tid=52
milloin se raha on alkanut pyöriä kunnolla voimanostossa? oisko viimeiset 4-5v?