Kuten otsikko kertoo olen mennyt lupautumaan työpaikkani vuosittaiselle pyöräretkelle. Tavoite on polkea noin 109km matka ilman suurempia aikatavoitteita, ja sitten perillä saunotaan, syödään ja juodaan...
Ongelmana on että ostin muutama viikko sitten fillarin, enkä ole sitä ennen pyörään koskenut moneen vuoteen.Muutenkin tuo aerobinen kunto vähän arvelluttaa .. Pyörä on perusmarkettimalli Nakamura.
Onko hyviä ideoita miten voisi valmistautua matkaan. Aikaa on 16 päivää.. Että ihmeitä ei kunnolle tehdä... Mutta muutama kysymys silti.
-Mitä kannattaa ottaa juomaksi? Vesi vai urheilujuoma? Mineraaleja?
-Mitä energiatankkauseen?
-Riittääkö yksi tankkauskerta vai useampi? Katsellaan varmaan maisemia n. 20km välein...
-Asusteet? Meneekö hanuri rikki jos perusverkkareilla lähtee?
Vaikka tuo ei ole hyväkuntoiselle ihmiselle matka eikä mikään, niin luulen että minulle se on tuskien taival. Pakko sinne vaan on lähteä:D ...
Kiitoksia
Edit: Takaisin Tulemme Taksilla...
Ongelmana on että ostin muutama viikko sitten fillarin, enkä ole sitä ennen pyörään koskenut moneen vuoteen.Muutenkin tuo aerobinen kunto vähän arvelluttaa .. Pyörä on perusmarkettimalli Nakamura.
Onko hyviä ideoita miten voisi valmistautua matkaan. Aikaa on 16 päivää.. Että ihmeitä ei kunnolle tehdä... Mutta muutama kysymys silti.
-Mitä kannattaa ottaa juomaksi? Vesi vai urheilujuoma? Mineraaleja?
-Mitä energiatankkauseen?
-Riittääkö yksi tankkauskerta vai useampi? Katsellaan varmaan maisemia n. 20km välein...
-Asusteet? Meneekö hanuri rikki jos perusverkkareilla lähtee?
Vaikka tuo ei ole hyväkuntoiselle ihmiselle matka eikä mikään, niin luulen että minulle se on tuskien taival. Pakko sinne vaan on lähteä:D ...
Kiitoksia
Edit: Takaisin Tulemme Taksilla...
Viimeksi muokattu: