107 kg -> 80 kg (175 cm)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Burt.R
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunhan ruokavalio pysyy kurissa se paino putoaa melkein itsekseen ilman suurempia liikkumisia, tosin huomattavasti hitaammin.

Suosittelen oikeesti syömään proteinipitoisesti ja aloittamaan heti sen kuntosalilla käynnin, eikä vasta siinä vaiheessa, kun paino on tippunut.

Itse olen kanssa painanut joskus lähemmäs 90kg ja olen 177 pitkä, ja lähdin samalla motolla liikenteeseen eli paino pois ja sitten katsotaan niitä lihaksia.

No lopputulos oli painoin 65kg ja kehokoostumus oli kirjaimellisesti "laihaläski", eli kaikkialta muualta täysi naru paitsi vatsanseudulle oli jääneet viimeiset rasvat/ löysä nahka.

Jos nyt olisin saanut valita uudelleen olisin alusta alkaen ruvennut käymään sielä salilla, vaikka rasva % pudotusprosessi olisi ollutkin huomattavasti hitaampi, mutta lopputulos olisi varmasti ollut huomattavasti parempi,

Mutta tosiaan pallo on sulla tee minkä parhaaks näät.

Oma henk. mielipide on, että pelkästään syömättä saa kyllä läskit veks, mutta lopputulos ei tule koskaan miellyttämään, joten itse uskon vakaasti tähän mottoon "no pain no gain"

Tammikuun alusta IF:llä pudottanut 24kg (112-->88). Lihastakin varmaan lähtenyt, mutta omasta mielestäni aika marginaalisesti, vyötärön samalla pienentyessä 110cm --> 79cm. Huomattavasti helpommin toteutettavissa kuin esim. ketogeeninen ja olo myös parempi kaikenkaikkiaan. Suosittelen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom