105 kg SM- voimamieskisat 2009

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mut onneks Suomen tukkihirmu on tulossa!:rock:

Kovat tulee varmasti näistä kisoista. Alkoi jo melkein jännittää... :urjo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sergei alle 105 :D
kovat on kisat tulossa :)

Tuossa vielä päivitystä kisojen järjestäjiltä:

Moikka!!
TEhdään pieni selvennys nii ei tunnu ainakaan toivottavasti sekavalta. Eli Finaaliin 8 parasta suomalaista ja ulkomaalaiset.
Kisoja on siis 2 eli SM-kisa jossa tulee erikseen palkinnot ja kaikki suomalaiset finalistit siis palkitaan. Sit toinen kisa joka tehdään siinä samassa kilapilussa on World record breakers eli jotta ulkomaalaiset voivat myös osallistua joka on kokonaiskisa kaikille eli siinä erikseen siis palkinnot. Tää on meidän mielestä hyvä järjestely jottaa saadaan kiritys apua et tulis ME-tuloksia ja mahdollisimman moni voimamies ylittäisi itsensä ja tekisi ennätyksensä, se olisi kisojen tavoite. Ulkomaalaisia ei pidä pelästyä siis vaan päinvastoin. Ja palkinnoissa siis SM-kisa rekisteröidään suomalaisten suorittajien mukaan ja siis kaikki finalistit siis palkitaan.

Kisan jälkeen kentällä on kukitus mutta varsinainen palkintojen jako on Hotelli Leikarilla After partyn yhteydessä. Paikalla soittamassa Huippulive bändi JOE DOAKES!! Taattua laatu heviä siis tiedossa. Ja kisoista on sitten tulossa DVD ihan kansainväliseen levitykseen yms. et koettakaapa pistää kisoissa kaikki peliin!!!

Tässä jo kansainvälistä huomiota:

http://www.ironworld.ru/news/30838/

sekä Kinnusen Ilkalta sain tietoa et jenkkien Iron mindilla on jo mainosta tai päivityksessä.

Tuossa Ironmindin juttu

http://www.ironmind.com/ironmind/opencms/Articles/2009/Jul/105-kg_Strongman_Record_Breakers_Meet.html

Tänään tuli tämmönen tieto.

SCL haluaa conanin kiikutettavan myötäpäivään, kuten maailmalla yleensäkin. Tämä pitäisi ottaa Suomessa huomioon kaikissa muissakin kisoissa, sillä maailmalle lähdettäessä pyörä pyörii nimenomaan noin päin.

Tänään tuli tämmönen tieto.

SCL haluaa conanin kiikutettavan myötäpäivään, kuten maailmalla yleensäkin. Tämä pitäisi ottaa Suomessa huomioon kaikissa muissakin kisoissa, sillä maailmalle lähdettäessä pyörä pyörii nimenomaan noin päin.

:eek: :(

Kilpailijakysymyksiä...

Moi,

Pari kysymystä liittyen perjantain aikatauluun niin tietää olla oikeaan aikaan oikeissa paikoissa.

1) Mihin aikaan on kilpailijakokous?
2) Onko punnitus auki voimapuodilla koko perjantain? Eli 11 -17???

-Risto

Ekan päivän jälkeen kolme ekaa..

1. Hartikainen
2. Koski
3. Frifeldt :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Topi nayttaa kylla todella vahvalta nyt!

Joo, mun kisat meni reisille, kaikki meni pieleen :) Ei selityksia.

Mutta silti, tosi upeet kisat ja oli tosi kiva olla suomessa kisaamassa!

Ei mahda mitaan, takas toihin!

parin tunnin paasta takaisin kisapaikalle - huoltojoukoissa!

mikä veto ?

Zone-sarja -42%
mikä veto ?

Tämä nyt ei ollut yllätys, että tämä meni tähän..

..no..sanotaanko näin, että viisari vaa'asta 105 kiloon ja koittamaan SEN JÄLKEEN miten monta kertaa "inahtaa" tuo paino maasta ylös..mä veikkaan että EI KERTAAKAAN!!!

SM kisojen osalta 3 prasta:

1. Hartikainen
2. Koski
3. Frifeldt

Tämä nyt ei ollut yllätys, että tämä meni tähän..(ei ollut)

..no..sanotaanko näin, että viisari vaa'asta 105 kiloon ja koittamaan SEN JÄLKEEN miten monta kertaa "inahtaa" tuo paino maasta ylös..mä veikkaan että EI KERTAAKAAN!!!

Eipä nyt hermostuta! nyt tietää että on se niin helppoa kun TUOLLA laitteella nostaa...joku viisampi sano
tarkoitus ei ollut vittuilla, todeta vaan että se PAINAA oikeasti paljon ja on mun mielestä vaikeampi nostaa kuin tanko koska reisikannatusta ei voi tehdä...se siitä..kiitos ja anteeksi.

vaikka inttäs mailman tappiin asti niin se vaan on..laite ja laite laite sitä laite tätä joojoo...
tangolla... vittu oon vetäny tangolla saman ku kisoissa vedin tuolla ja tanko on ainaki mulle
iisimpi.

ei mitään henkilökohtaista ketään kohtaan. :)

Perjantaina kisoja seuranneena (lauantaina en paikalle valitettavasti päässyt) ajattelin antaa hieman palautetta järjestäjille, jos he tätä palstaa lukevat.

Vaikka yksi tuomareista joutuikin hoitelemaan myös kuuluttajan/selostajan virkaa, niin tähän puoleen olisin silti toivonut vähän terävämpää otetta. Ainakin minä ja kaverini (ja useat vieressä seisoneet katsojat) jäimme kaipaamaan tarkempaa tietoa siitä, mitä nyt tapahtuu, miksi näin ja mitä seuraavaksi on vuorossa. Esimerkiksi kokonaiskilpailun tilanteen seuraaminen oli hankalaa, kun lajien jälkeen ei selvinnyt, paljonko pisteitä jaettiin kilpailijoille, kuka ohitti kenet jne. Jonkinlainen tulostaulu olisi jo auttanut asiaa melkoisesti.

Itse kilpailusuorituksia oli mukava katsella jo senkin takia, että mukana oli monen tasoista ukkoa. Huippusuoritukset toki säväyttivät, ja enemmän sai perspektiiviä, kun niitä pystyi vertailemaan esimerkiksi ensikertalaisen (vai oliko heitä mukana useampia?) tekemisiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom