10 000 känniääliön käännytys -kurssi turvallisuusalan ammattilaisille 14.9.13 klo 12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
10 000 känniääliön käännytys -kurssi turvallisuusalan ammattilaisille.

Jos olet ovimies, järjestyksenvalvoja, ovifirman omistaja, vartija, poliisi, turvallisuusalan kouluttaja, ravintolapäällikkö, palomies tai muuten kännisten ihmisten kanssa tekemisissä. Tämä on sinulle.

-Vihaatko turhaa väittelyä kännisten asiakkaiden kanssa ravintolan ovella?
-Oletko ihan loppu selittämään turhia tappeluita ravintolapäällikölle?
-Tuskailetko pomollesi miksi taas se-ja-se-käännytys meni painiksi?
-V...ako sinua ovipomona kuunnella ja lukea raportteja turhista tappeluista ovillasi?
-Koulutatko turvallisuusalalla ja haluat uusia ideoita tekniikkapakkiisi?

Sitten sinä olet juuri tavoittelemani henkilö! Älä tappele turhaan, tule kurssille.

Tuo itsesi ja tuo kaverisikin syyskuun 14. päivä lauantaina klo 12–14 ovimieskurssille. Paikkakuntana Helsinki.

Opetan kurssilla Suomen tehokkaimman ja parhaan tavan;
- käännyttää ei-toivottu asiakas ovella ilman turhaa jankkausta.
- hakea liian päihtynyt asiakasa ulos ravintolan sisältä.

"Se vain toimii, ei oo ollu vuoden aikana yhtään tappelua tässä ovella!" Tekniikan osaavan ovimiehen kommentti

Kurssi perustuu uusimpaan tutkittuun tietoon asiasta, käytännössä toimivaksi hiottuun tekniikkaan ja vuosien kokemukseen turvallisuusalalta.

Koulutus järjestetään vain tämän yhden kerran.

Hinta 25 € per nuppi. (Meinasin laittaa, että koulutus on ilmainen, mutta eteispalvelu oli 25 €, ja aivan sama onko sulla takkia vai ei.) Maksu käteisellä ja paikan päällä. Jos ei ole varaa, niin turhaa on lähteä illalla ravintolaankaan. Pysy kotona ja pidä takkis. :)

Paikka Tapahtumahotelli Huone. Länsisatamankatu 16, 00180 Helsinki. Täältä tarkempi ajo-ohje alareunasta.

Huoneen baari on auki, eli kahvia, energiajuomaa, limpparia jne. saa pientä korvausta vastaan.

Kouluttaja Tero Puranen.
Ovimiehenä vuodesta -96. Takana yli 10 000 kääliön käännytystä lukuisilta ovilta vuosina 1996–2013.

Ketjulla Miken lupa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opetan kurssilla Suomen tehokkaimman ja parhaan tavan;
- käännyttää ei-toivottu asiakas ovella ilman turhaa jankkausta.
- hakea liian päihtynyt asiakasa ulos ravintolan sisältä.

miksi tää kuulostaa samanlaiselta kusetukselta ku nää laihdutusvinkkibannerit?

miksi tää kuulostaa samanlaiselta kusetukselta ku nää laihdutusvinkkibannerit?

Koska kaikki, mikä on uutta ja tuntematonta, herättää aina epäilyksiä.

Vähän juu. Tähän sopisi vielä lisäksi "Eikä siinä vielä kaikki. Jos ilmoittaudut nyt niin saat vielä kaksi erikoisvinkkiä kaupan päälle".

Heh heh! Hyvä idea, mutta passaan tällä kertaa.

Miettikää vielä mikä tilaisuus: "Tarjolla vain tämän kerran"

Jep. Vain yhden kerran. Mutta miksi vain kerran?

Olen seisonut ovilla yli 17 vuotta, ennen kuin jäin "eläkkeelle". Sinä aikana on tullu koettua yhtä jos toista ovimikkona. On hauskoja juttuja, ja sit on ollu vähemmän hauskoja juttuja. Kännisten asiakkaitten kanssa vänkääminen "miksi-juuri-minä-en-pääse-sisälle" illasta toiseen on jotain, mitä mulla ei ole yhtään ikävä. Kaikki poket ketkä tunnen, on ihan loppu siihen. Monen mutkan ja saatujen oppien avulla olen päätynyt tilanteeseen, jossa minä tiedän jotain, mikä lopettaa tuon väittelyn ja tekee ovivuoroista 95 % helpompaa. Se on mun motiivi kasata kurssi kerran kasaan. Toivon mukaan mukaan eksyy alan kouluttajia jotka vie tekniikkaa eteenpäin ja levittää sitä. Ei oo multa pois. Kunpa joku olisi tiennyt ja opettanu tämän mulle kun aloittelin hommat, olisi työvuorot olleet sata kertaa helpompia. Minä kun en punnerra edes 150 kiloa penkissä..

Miksi tämä ei sitten ole ilmainen?

Kesäkissa-ilmiön vuoksi. Olen huomannut sen niin monta kertaa. Jos joku on ilmaista, sitä ei arvosteta. Pyytämäni korvaus on mielestäni pieni, mutta korvaus kuitenkin. Jos joku haluaa tehdä tällä tulevaisuudessa rahaa, tehköön mun puolesta.

En vaan tajuu, miten tää toimis. Jos asiakas haluu alkaa myllyttämään, niin kyllähän se mylly lähtee päälle sano mitä tahansa?

En omaa yhtä pitkää oviuraa kuin kurssin vetäjä, mut oon vähintäänkin skeptinen tuon toimivuuden suhteen. Mun mielestä ihmiset (mukaan luettuna känniääliöt) on niin yksilöllisiä, ettei mitään yhtä, kahta tai edes kolmea kikkaa ole, joka pätisi kaikkiin. Kurssin hinta tosin on niin pieni, että voishan ton käydä katsomassa, jos vaan olis vapaata tuolloin.

Käy kurssilla katsomassa niin tiedät ;) Ps. Kerro mullekin sitte toimiko.

Jos olis kotikulmilla, niin voisin mennäkkin, mutta tsadiin en lähe :D

Puhejudoa?

Sori vastauksen viivästymisestä.

Selvittelin vähän mitä puhejudo on, ja tämä koulutus ei ole puhejudoa. Mulla on tosi hatarat tiedot puhejudosta ylipäätään, mutta käsitykseni mukaan siinä ei ole fyysistä puolta mukana. Saa korjata jos olen väärässä.

Tässä tekniikassa kohdehenkilöstä otetaan fyysiseen kontrolliin.

Puhejudossa myötäillään verbaalisesti asiakkaan kanssa, kuitenkin kääntäen asiakkaan huomio ja tahtotila kontrolliammattilaisen haluamaan suuntaan. Tämä toimii parhaiten, kun on aikaa asiakkaan kanssa loputtomiin.

Teron opettamassa asiassa fyysinen kosketus yhdistettynä omaan kehonkieleen ja verbaaliseen ulosantiin mahdollistaa saamaan asiakkaasta henkisen yliotteen, jolloin kontrollointi suusanallisesti on huomattavasti helpompaa. Pieni suostuttelu on aina parempi kuin iso suostuttelu. Tekniikka perustuu ihmisen itse tekemiin aistihavaintoihin ja niiden aiheuttamiin aivojen kemiallisiin reaktioihin. Opettavan jutun teoria saattaa tuntua monimutkaiselta ja monisyiseltä mutta käytäntö on naurettavan helppo. Ei mitään jedi mind trickejä vaan suggerointia. Vähentää urputusta ja kiukuttelua 99% ja ketään ei tarvitse edes lyödä. Korostan kuitenkin, että omat fyysiset valmiudet hoitaa tuo jäljelle jäävä prosentti on syytä hoitaa myös kuntoon.

Ps.Eräs iso kauppaketju käyttää ko. tekniikkaa myymälöissään erittäin tehokkaasti. Samalla tavalla ravintolassa voi myydä ajatuksen asiakkaan päähän kotiin lähtemisestä.

/Timo Kilpirova MMA Kuopio

Tullut jonkin verran kyselyitä siitä, onko tämä virallinen järjestyksenvalvojakoulutus.

Ei ole.

Tällä kurssilla ei käydä todennäköisesti yhtäkään lakipykälää läpi, koska niille ei ole tarvetta tässä kohdassa. Ne on ihan eri heput jotka vetää virallisia jv-koulutuksia.

Tätä vois verrata prätkäkurssiin; autokoulu opettaa ja antaa teorian A-kortin saamiseen, ja Mika Kallio opettaa viikonloppukurssilla sit miten radalla päästään turvallisesti kovaa.

Saiskohan känniääliö-asiakas osallistua? "kuinka käännyn poken kehotuksesta mukisematta ovelta ja menen kotiini nukkumaan, kulkematta kebab-kioskin kautta"

Voisin osallistua :jahas:

Tosin aika hiljaista että meikäläistä löytää enää koskaan mistään ovelta notkumasta.
Farkut piiloon, viina pöytään ja verkkarit jalkaan. Sit suoraan nukkumaan.

Viittitkö heittää täällä step by step ohjeet, vai onko vaan maksaville kahva-apinoille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom