1.4 Aprillipäivä - miten olette huijanneet toisia / tulleet huijatuiksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Genesis
  • Aloitettu Aloitettu
Itse olen onnistunut "huijaamaamaan" pari kamua ja ihan täydestä on mennyt :D Mutta mites muilla? Tähän voisi varmaan laittaa samalla uutisia missä on aprillipilan makua..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaimolleni kerroin,että sitä musiikkitaloa ei rakennetakaan Makasiinien tilalle(Helsingissä).Syyksi kerroin,että maaperästä on löytynyt haitallisia aineita,joten talon rakentaminen siirretään hamaan tulevaisuuteen.Vaimo uskoi sen,ja oli ihan ihmeissään heh.

Uskoin tyttökaveria kun se näytti Seiskan uutisen jossa sanottiin että Matti Nykänen menee Conan O'Brienin show'hun... :jahas:

Heräsin siihen, ku mutsi luki paikallislehdestä, että täällä järjesteteään tänään mäkihyppy kisa. Hiukan ihmettelin, mutta ajattelin, että ehkä tonne ostoskeskuksen eteen on rakennettu joku pikkumäki junnuille. Eihän ne kauheen isoista hypi... Mutta sitten mutsi jatkoi, että Matti Nykänen olisi tulossa paikalle koehyppääjäksi ja olisi muka lupautunut laulamaan kisan jälkeen muutamia kappaleita uudelta levyltään. Sitten tajusin, että mikä päivä nyt on.

Tuskinpa olisin uskonut koko juttua ollenkaan, jos olisin nähnyt lehdessä olleen kuvan tuossa parin sadan metrin päässä olevasta talonkatosta, josta hypyt oli kuulemma määrä suorittaa.

Iskä käski laittaa linnunjyvien päälle pressun, ettei lumi peitä niitä jyviä. Aamutokkurassa en tajunnut kunnolla joten uskoin...

(jos ei joku ymmärtänyt niin mitä järkeä niitten päälle pressua ainakaan on laittaa, sehän ne vasta peittääkin.)
:jahas:

Kaveri soitti aamulla että eikös meidän pitänyt lähteä tänään salille, että on ootellut jo puolisen tuntia siellä ja jos en kohta ala tulemaan niin turpaan tulee. No eikun vetelemään rahkaa naamariin ja juoksu jalkaa linikka pysäkille. Kohta sitten tulee soitto että, aprillia. Että vitutti.

Halffi- sanoi:
Kaveri soitti aamulla että eikös meidän pitänyt lähteä tänään salille, että on ootellut jo puolisen tuntia siellä ja jos en kohta ala tulemaan niin turpaan tulee. No eikun vetelemään rahkaa naamariin ja juoksu jalkaa linikka pysäkille. Kohta sitten tulee soitto että, aprillia. Että vitutti.
Muahahahahah :lol2:

Äiti herätti yhdeksältä pystyyn ja sanoi, että poliisit kyselevät ovella perääni. No puin nopeasti päälleni ja menin hämmennyksissä ovelle, kunnes sain kalaruokaa ja kuravettä. Vitutti suoraan sanoen herätä niin aikaisin ja menin tuon jälkeen vielä viideksi tunniksi nukkumaan.

Genesis sanoi:
Itse olen onnistunut "huijaamaamaan" pari kamua ja ihan täydestä on mennyt :D Mutta mites muilla? Tähän voisi varmaan laittaa samalla uutisia missä on aprillipilan makua..

Vastaa nyt edes ite omaan kysymykseesi?! :wall:

Sotilas sanoi:
Vastaa nyt edes ite omaan kysymykseesi?! :wall:

Itel ei ollu huijaus mikään erikoinen, mutta niin: kaverin kanssa juttelin täs aamul ja esitin et vituttaa ja pahasti ja sit sanoin että tuli eilen vähä kaahailtua autolla ja tottakai sattu tutka kohdalle joten sakkoja tuli ja käräjille joutuu.. Sitten kaveri tietty kysy et mites paljon jne. niin siinä vaihees piti vaa sanoa et aprillia :D Ok ei ollut mikään hyvä mutta eikös idea ole tärkein? ;)

Sanoin isoveljelle heti hänen herättyään, että sen autosta oli jäänyt ovi auki ja auton sisätilat oli aivan lumessa. Täydestä meni! :D

En ole IKUNA päässyt niin nopeeta punkasta täydestä unesta ylös kun äijä höpisee käytävässä että nyt se perkleen pesukone on hajonnut, tääl on vettä keittiökin täynnä.:curs: :wall:

Koululta oli tullut ilmoitus, että mut on siirretty passiivirekisteriin kun ei oo tullut ovareita kolmeen kuukauteen. Olin jo ihan vittuunuksissa kirjoittamassa vastinetta kun sit lähettämisen jälkeen tajusin, että se oli aprillipila. Täydestä siis meni. Ite en oo ketään huijannut.

Kaveri sano mesessä en sen auton ikkuna oli pistetty yöllä paskaks, olin jo lähössä kirveen kanssa seuraileen kengän jälkiä.. :rolleyes:

Heräsin kolmelta päivällä...
sisko oli pistäny kelloradion ajan aamuseitsämäksi
sitten herätti huutamalla että kouluun pitäs lähteä
olin minuutin ihan paniikissa että myöhästyn bussista :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom