1.1 2014->28.2 2014 GripMonsters Haastelajit (4 lajia)

Aika äänestää ensi vuoden tammi-helmikuun GripMonsters haastelajit. Voit äänestää neljää mieluistasi lajia. Eniten ääniä saaneet lajit valitaan vuoden alusta alkavaan haastekilpailuun. Aikaa 16pv äänestää.

Dippipunnerrus lisäpainoilla 1 RM (bw+kg=total)
Dippipunnerrus toistoina (90sec)
Leuanveto lisäpainoilla 1 RM (bw+kg=total)
Leuanveto toistoina (90sec)
Blob50 Clean (90sec)
Euro Pinch 80kg toistoina (90sec)
Korokehyppy
COC#3.5 Silver Bullet Timehold (2.5kg)
Ironmind Hub Lift 1 RM
2x20kg Plates Timehold

Lähetä vastauksesi KingKongOfGrip(at)gripmonsters.fi

GripMonsters
GripMonsters Twitter
Suomen kovin Otevoima foorumi
King Kong Of Grip Tube

Leuanveto lisäpainoilla 1 RM (bw+kg=total)
Dippipunnerrus lisäpainoilla 1 RM (bw+kg=total)
2x20kg Plates Timehold
Ironmind Hub Lift 1 RM

Freddi voisi muutenkin avata suhdettaan noihin näppitouhuihin kun välillä jos jonkinmoisia otevoimasuorituksia hänenkin kanavalla on.

Valitettavasti olen aloittannut uuden ohjelman nyt kohti paita-SM että sotilaspenkki jää kyllä tekemättä.

Suhdettani otevoimaan on lämmin. Harjoittelen jaksoissa hyvin tiivisti eri lajia. Tai ei se oikein harjoittelua on, lähinnä ennätysten kokeilua. En ole mitään hyvä niissä. Tarpeeksi hyvä että päihitän kaikki jotka on käynnyt salillani melkein kaikkissa lajeissa. (Paitsi RT:ssa missä Marcus Björkilla on kovempi ennätys.) Mutta en pärjä millään tavalla teille jotka harrastavat säänöllisesti otevoimailua.

Valitettavasti olen aloittannut uuden ohjelman nyt kohti paita-SM että sotilaspenkki jää kyllä tekemättä.

Suhdettani otevoimaan on lämmin. Harjoittelen jaksoissa hyvin tiivisti eri lajia. Tai ei se oikein harjoittelua on, lähinnä ennätysten kokeilua. En ole mitään hyvä niissä. Tarpeeksi hyvä että päihitän kaikki jotka on käynnyt salillani melkein kaikkissa lajeissa. (Paitsi RT:ssa missä Marcus Björkilla on kovempi ennätys.) Mutta en pärjä millään tavalla teille jotka harrastavat säänöllisesti otevoimailua.

Ei se kovin monella "harrastajallakaan" hirveän määrätietoista treeniä ole :) Mukavaa näpertämistä.

Kovat on näppivoimat joka tapauksessa sinullakin.

OK. Asia selvä.

Minulla on välillä toki 1-3kk tauko otereenistä.

Mutta olkoon millä tavalla tahansa. Suomen huipun tasolle minulla ei olisi mitään asiaa vaikka tekisin mitä.

GripMonsters ei paljon kerkeä lepäillä laakereillaan. The 2nd Iron Grip Endurance Challengen jälkeen ollaan taas jo liikenteessä. Saimme kutsun saapua Helsinkiin vetämään otesetti läpi voimanoston pariin. Kun on kyse otevoiman viemisestä eteenpäin Suomessa niin sehän passaa. Seitsemäs vuosi lajin parissa starttaa vuoden vaihteessa ja vauhti vain kiihtyy. Tervetuloa WorldClass areenalle kokeilemaan mitä tämä homma on käytännön tasolla. Viime vuonna oli hienosti rohkeita miehiä sekä naisia lavalla ja tänä vuonna toivomme samanlaista tai vielä runsaampaa osanottoa.
Got Grip?

http://www.gripmonsters.fi/news.php?subaction=showfull&id=1387396564&archive&start_from&ucat

Back
Ylös Bottom