Hyvä että lähti toimiin, mulla junnaa vaaka vieläkin paikallaan. Aamupaino ollut sama neljänä päivänä ja eipä tosta vyötäröltäkään ole lähtenyt mitään..Ilmesesti autto Ku lähti vajaa 1kg painoo heti pois![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä että lähti toimiin, mulla junnaa vaaka vieläkin paikallaan. Aamupaino ollut sama neljänä päivänä ja eipä tosta vyötäröltäkään ole lähtenyt mitään..Ilmesesti autto Ku lähti vajaa 1kg painoo heti pois![]()
Ei nyt vielä hätäillä mut nyt viedään kolmatta päivää ja paino ei ole laskenut, eli kolme päivää sitten +200g ja sitten jäänyt siihen. Vasta reilu viikko dieettiä takana ja paino tippui vasta muutaman kilon. Eli en ala vielä mättöpäiviä pitämään. Mutta mikähän tässä sit on vikana, vai pitääkö vain rauhassa odotella ja katsella? eli makrot p25/h5/r70, ruuassa kasviksia(200-400g päivässä), lihaa, munia, juustoa ja vitamiinit kapselina. Rasvoja pitäisi tulla tyydyttyneitä ja tyydyttämättömiä. Kalorit n. 800-1000 miinuksella, liikuntana kävely/hölkkä vielä tässä vaiheessa.
Tällä kertaa taas muutamassa päivässä ropsahti painosta pois noin 3 kiloa, joka lienee pääosin nestettä.
Tämä olikin aasinsilta seuraavan aivan muuhun aiheeseen, eli vyötärön mittauskohtaan. Mistä kohtaa siis kuuluu mitata?
Toinen kysymys sitten koskeekin ketoosidieettiä, eli mennäänkö pitkälti metsään, jos en syö minkään tietyn aikataulun mukaan, vaan silloin, kun on nälkä?
Hyvä että lähti toimiin, mulla junnaa vaaka vieläkin paikallaan. Aamupaino ollut sama neljänä päivänä ja eipä tosta vyötäröltäkään ole lähtenyt mitään..
Tuli mieleen, et kuinka paljon suolaa sun ruokavalio sisältää? Mulla ainakin suolapitoinen ruoka kerää helposti nestettä kehoon, mikä näkyy punnittaessa. Olen koittanu vähentää kivennäisvesien lipittämistä, vaikka ne onkin niin hyviä.
Tuli mieleen, et kuinka paljon suolaa sun ruokavalio sisältää? Mulla ainakin suolapitoinen ruoka kerää helposti nestettä kehoon, mikä näkyy punnittaessa. Olen koittanu vähentää kivennäisvesien lipittämistä, vaikka ne onkin niin hyviä.
Miksi käytte vaa'alla joka päivä?
Miksi käytte vaa'alla joka päivä?
Ite tulee käytyä vaa'alla ehkä kerran puolessa vuodessa, peilin edessä sitäkin useammin :D
Tieteellisin metodi on mennä naisen kanssa vaatekauppaan ja ostaa farkut tammikuussa. Jos nainen valittaa, että ne roikkuvat takapuolesta rumasti toukokuussa, dieetti on onnistunut.
Kesän voi nyt muutenkin olla ilman housuja.
Aiemmasta ketodieetistä muistan sen, et mulla ainakin hävis toi nälän tunteminen kokonaan, joten jos syö vaan nälän mukaan niin voi helposti mennä 12 tuntia putkeen syömättä. Eli mä pyrin syömään aamiaisen, lounaan, illallisen ja pari välipalaa säännöllisin väliajoin.
Kyllä ketodieetillä pärjää kolmellakin aterialla ihan hyvin, siis aamiainen, lounas ja illallinen. Ja jos haluaa, niin treeniä ennen/jälkeen laturi/palkkari. Tässä ruokavaliossa ei tee juuri mieli natustella parin tunnin välein.
Mun on pakko syödä säännöllisesti, koska toi näläntunne tuntuu kadonneen jo nyt, eli syön vähäsen kerrallaan n. 3 tunnin välein, etten muutu kiukkuiseksi.
Hmmm... mielenkiintoista. Kun syö reippaasti rasvaa ja vähän hiilareita, niin yleensä tuo verensokerin heilahtelun aiheuttama kiukkuisuus vähenee. Tuo vähän kerralla kolmen tunnin välein syöminen on näitä perinteisten dieettien ja vanhan liiton bodareiden oppeja, jotka saa kyllä nakata romukoppaan oikeaoppisen ketodieetin kanssa.
Jos mä olen kuus tuntia syömättä, niin pinna kiristyy ja alkaa väsyttää. Mun ateriat on vaan niin pieniä, kun en saa syötyä paljoa kerralla. Öljyä tulee otettua ruokalusikallinen ennen sapuskoja. Mikä tossa sitten on vikana? Protskua tulee vedettyä painokiloa kohti pari grammaa, rasvaa tulee vajaat 100g päivässä ja hiilareita minimit. Mä olen asiakaspalvelutehtävissä, jossa pitää jaksaa pärähtelemättä. Opinnot ja työ = päivät on pitkiä. Ja molemmat vaatii sitä et jaksaa ajatella enkä mä voi alkaa pitää jättitaukoja. 3 tuntia on mulle ihan riittävä väli. Olkoot sit epäpuhdasta, mut menestyminen töissä ja opinnoissa on mulle tärkeintä ja muut asiat tulee sitten. Ja kyllähän toi paino noinkin tippuu.
Ei välttämättä mitään vikaa. Rasvaa kuulostat syövän vähän, ellet sitten paina tosi vähän. Paljonkohan painat?
Ihan tarpeeksi paljon ;) Mulla on syömiset katottu alan asiantuntijoitten kanssa kuntoon ja painon nousemiseenkin on hyvä syy. Olin pahassa kolarissa vuosi sitten, joten liikunnoista tuli totaalitaukoa 4 kk ajan, jonka jälkeen olen palannu ruotuun, niin liikunnoissa kuin syömisissäkin.
Kysyin painostasi sen takia, että mahdatkohan sittenkään saada tarpeeksi rasvaa. Se on tosiaan tämän homman ydinjuttu, kuten tässä ketjussa on monesti todettu. Itse syön 70% ja monesti ylikin kaikesta energiasta rasvaa. Syön tällä hetkellä 2300 kcal, painoa on noin 72 kg, rasvaa syön ketopäivinä noin 170-190 grammaa.