Dodih nytten olis pikkuinen onkelma. Olen 80kg painoinen ja 181cm pituinen jannu jolla ei paljoa tätä lihasta ole varressa. Olisi suunitelmana ottaa hieman rasvoja pois ja sen jälkeen aloittaa syömään reilusti ja käymään jälleen puntilla. (Löytyy siis jonkinnäköisto taustaa 13-14 vuotiaana). Syy miksi teen tässä järjestyksessä on se, ettei ole rahaa millään salilla käyntiin reiluun kuukauteen, ruuan rahoittaa vanhemmat, mutta harrastukset itse..
Syön tällä hetkellä:
Aamiainen: 0,6dl pellavansiemeniä, 2tl maapähkinävoita.
Lounas: Reilusti vihreää salaattia (About 1l), kokonainen avocado, n110g öljyssä paistettua ja valmiiksi marinoitua kanaa. Joukkoon vinaigrette joka sisältää 1tl öljyä, 1tl lime mehua, makeutusainetta ynms maut.
Ateria 1 (Koulun jälkeen): 140g nautaa, joko jauhenlihana tai biffinä. 2,4dl vihreitä papuja, 1,2dl paprikaa, 220g sieniä, 2tl kanastockia.
Ateria 2 (Ns. iltapala): 130-150g lohta tai tonnikala filettä. Öljyä sipasen päälle teen sitten uunissa tai pannulla.
Noh eli tästä tulee about:
hh15 rasva93 protu106
1350kcal
Jotenkin tuntuu, että tämä olisi liian pieni määrä ruokaa minulle, mutten ole tuntunet oloani nälkäiseksi vielä kertaakaan viiteen päivään..
Liikuntaa harrastan kävelemällä koulu matkat, lenkkeilemällä kolmesti viikossa (tällä hetkellä 60min kävelyä 8-9km/h) ja jotain lihaskunto harjoitusta himassa omalla kropalla ja 30kg säädettävälillä käsipainoilla.
Pitäisikö lisätä, mitä ja missä muodossa? Jtn helppoa tai naposteltavaa olisi tuohon mukava saada jos jotain lisätä, kun tarpeeksi kokkausta jo tuossa sen lisäksi mitä koulussa joudun..
Kiitoksia ennakkoon.