🥊 IMMUN FIGHT CLUB IFC 🥊

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: Mr.

Meta description: 20

Mitkä ihme väkivaltafantasiat.
Kyse siitä jos joku häiriköi niin käydään jeesaamassa.
Ei siinä mitään gangsteria leikitä vaan tehdään mitä jokaisen kuuluis tehdä.
Miten itse puuttuisit tilanteeseen?

Siis mielenkinnosta kysyn. Jos joku uhkaa verbaalisesti vaikka toista henkilöä, ei ole käynyt päälle mutta on hieman uhkaava ja räävi suustaan

Miten itse puuttuisit tilanteeseen?

Siis mielenkinnosta kysyn. Jos joku uhkaa verbaalisesti vaikka toista henkilöä, ei ole käynyt päälle mutta on hieman uhkaava ja räävi suustaan
No luin hakalan puolen tarinasta ni häirikkö oli seurannut ja lyönyt ekana, eipä siinä vaiheessa ole vaihtoehtoja.
Jos homma meni näin.
Itse en ekana tekis mitään fyysistä koska voi joutua maksamaan, varsinkaan jos joku juoppo vastassa mistä ei sinänsä pelkoa.
Eli puhumalla.
Toki jos eleet antaa ymmärtää että toinen hyökkäämässä ja tyyppi tuntuu vaaralliselta niin en odottais, varmaan tönäsy leukaan kuten tais hakala tehdä.
Mahdolliselle oikeuslaitokselle oleellista onko nyrkki vai avokämmän.

No luin hakalan puolen tarinasta ni häirikkö oli seurannut ja lyönyt ekana, eipä siinä vaiheessa ole vaihtoehtoja.
Jos homma meni näin.
Itse en ekana tekis mitään fyysistä koska voi joutua maksamaan, varsinkaan jos joku juoppo vastassa mistä ei sinänsä pelkoa.
Eli puhumalla.
Toki jos eleet antaa ymmärtää että toinen hyökkäämässä ja tyyppi tuntuu vaaralliselta niin en odottais, varmaan tönäsy leukaan kuten tais hakala tehdä.
Mahdolliselle oikeuslaitokselle oleellista onko nyrkki vai avokämmän.
No perkele mehän ollaan sit pääsääntöisesti samalla linjalla.

Mulle jäi se käsitys ettei se spuge ollut lyönyt vaan Tony oli itse tönäissyt kolme kertaa.

Jos itse on esim nurkassa eikä pääse poistumaan ja päälle tullaan fyysisesti niin silloin ainoa vaihtoehto on pistää vastaan.

Muissa tilanteissa aina vaan poistutaan paikalta niin nopeasti kuin keretään.

Tämä ei sulle wer12 vaan niille "alfoille" jotka kokevat että pelkkään verbaaliseen uhkaan pitää puuttua hakkaamalla niin entäs ne hetket kun oikeat alfat eli kamppailijat joutuu kadulla tilanteisiin?

Valtaosassa tapauksista kamppailijat pyrkii poistumaan eli ilmeisesti tosimiesten mielestä lähtemään karkuun? 😅

Pahoittelut off topic, en jatka enempää

Minua jotenkin hämmentää tämä, että tilannetta spekuloidaan Hakalan lausuntojen pohjalta. Tarinahan muuttui jo kertaalleen, kun mitään rikosepäilyä ei pitänyt alunperin edes olla. Kunnes sitten olikin.

Lisäksi uskooko joku oikeasti sen, että Hakala on ottanut 50 vapaaottelumatsia brasilialaisessa vankilassa? 50 matsin ottaminen 10 vuoden aikana on ihan siviilimaailmassakin tosi vaikeaa.

Itse en uskoisi ilman todisteita mitään, mitä hän sanoo.

Minua jotenkin hämmentää tämä, että tilannetta spekuloidaan Hakalan lausuntojen pohjalta. Tarinahan muuttui jo kertaalleen, kun mitään rikosepäilyä ei pitänyt alunperin edes olla. Kunnes sitten olikin.

Lisäksi uskooko joku oikeasti sen, että Hakala on ottanut 50 vapaaottelumatsia brasilialaisessa vankilassa? 50 matsin ottaminen 10 vuoden aikana on ihan siviilimaailmassakin tosi vaikeaa.

Jos vaparimatsiksi lasketaan ihan mikä vaan vähäinenkin käsirysy vankilassa,niin sitten ehkä. Mutta että 50 ihan oikeaa matsia, itse en ainakaan usko. Ja perustan väitteeni sille testotimon videolla näkyvään hakalan matsiin.

Jos taitotaso on edelleen sama niin Jussille tulee helppo iltapuhde

Kieltämättä Hakalassa on aineksia patologisesti valehtelevaksi sosiopaatiksi. No, katsellaan mihin poliisi päätyy ja tuleeko tuomio.

Eikös ne matsit ollut niitä vankilamatseja? Muistan ainakin jossain podissa kuulleeni, että vankilassa oli otteluita useita.

Kyllä mä uskon ton että voinu ottaa useita kymmeniä matseja vankilassa. Nuo on ihan yleisi näissä vähemmän kehittyneissä maissa. Täällä Thaimaassakin vangit ottelee tosi paljon ja jopa valtion ohjelma siihen. Tuosta löytyy dokkarikin "prison fighters five rounds to freedom"

Aika vaatimaton on tuo Pirttikankaankin mma recordi. Jos sherdogin lista pitää paikkansa niin 2 voittoa ammattilaisena.

Screenshot_20260119_093849_Chrome.webp

Eikös ne matsit ollut niitä vankilamatseja? Muistan ainakin jossain podissa kuulleeni, että vankilassa oli otteluita useita.

Perustuuko tämäkään nyt muuhun kuin Hakalan väitteeseen?

Sellainen ei ole oikein kestävää, että Hakalan väitteitä pidetään uskottavina hänen omien kertomustensa perusteella.

Sellainen ei ole oikein kestävää, että Hakalan väitteitä pidetään uskottavina hänen omien kertomustensa perusteella.
Tunnetko Hakalan hyvin..tuntuu vaasn että kaikki,siis ihan kaikki mitä hän puhuu niin sinä tiedät sen paremmin kuin hän itse

Tunnetko Hakalan hyvin..tuntuu vaasn että kaikki,siis ihan kaikki mitä hän puhuu niin sinä tiedät sen paremmin kuin hän itse
Olen kyllä Andyn kanssa samaa mieltä tässä. Hakala joka on murhamies, valehteli jo kertaalleen tapahtumista junassa. Niin miksei valehtelisi ottelumääristä? Jos onkin 50 vapaaottelua vankilassa, niin oli kyllä niin huonoa tekemistä Testotimon videolla, että jo senkin perusteella voisi olettaa että valehtelee.

Olen kyllä Andyn kanssa samaa mieltä tässä. Hakala joka on murhamies, valehteli jo kertaalleen tapahtumista junassa. Niin miksei valehtelisi ottelumääristä? Jos onkin 50 vapaaottelua vankilassa, niin oli kyllä niin huonoa tekemistä Testotimon videolla, että jo senkin perusteella voisi olettaa että valehtelee.
Jos sanoisi että 50 tappelua vankilassa niin olisiko sitten uskottavampi? Koska sitähän se siellä on: tappelua, vapaaottelua, myllytystä.. rakkaalla lapsella on monta nimeä. Ja siitä on aika iso hyppäys urheilukoitokseen.

Kyllä vapaaottelun pitäisi olla jollain tapaa järjestetty. Vankilatappelu ei voi olla vapaaottelu. Se on tappelu.

Tai sitten lasketaan ottelurekordeja kuten RIckson Gracie.

Pääsin haastattelemaan Ricksonia 2013 Takedown Magazineen (tätä ei koskaan julkaistu koska lehti meni konkkaan) ja kysyin häneltä varmennuksena, että onko Wikipediassa oleva MMA ottelurecordi (11-0) paikkansapitävä. Ricksonin vastaus vahvalla carioca aksentilla oli "I don't know about Wikipedia man. If I count all my MMA fights, my vale tudo and jiujitsu fights and some of the most significant streetfights I have more than 400 matches and I have never lost." En sitten kehdannut kysellä, että mites se sambo matsi Ron Trippiä vastaan...

Kyllä vapaaottelun pitäisi olla jollain tapaa järjestetty. Vankilatappelu ei voi olla vapaaottelu. Se on tappelu.

Tai sitten lasketaan ottelurekordeja kuten RIckson Gracie.

Pääsin haastattelemaan Ricksonia 2013 Takedown Magazineen (tätä ei koskaan julkaistu koska lehti meni konkkaan) ja kysyin häneltä varmennuksena, että onko Wikipediassa oleva MMA ottelurecordi (11-0) paikkansapitävä. Ricksonin vastaus vahvalla carioca aksentilla oli "I don't know about Wikipedia man. If I count all my MMA fights, my vale tudo and jiujitsu fights and some of the most significant streetfights I have more than 400 matches and I have never lost." En sitten kehdannut kysellä, että mites se sambo matsi Ron Trippiä vastaan...
Luulen että Hakala on laskenut samoin kuin Rickson Gracie 😁

No hän on selkeästi otellut kuten onvideoista nähty brasseista ja pyöri kokoajan kmappailujutuissa muutenkin brasseissa kuten on nähty ja myös Testotimolta kuultu. Hän oli vankilassa ja brasiliassa nuo ottelut on todella yleisiä joka vankilassa ja koska hän oli jo harrastaja sek ävielä ulkomaalainen niin olisi suorastaan ihme jos EI olisi otellut siellä.

En tunne häntä ollenkaan ja se on se ongelma. En luota hänen sanomisiinsa, koska hän valehteli jo kerran tästä junakeissistä ja pidän myös hänen selitystään syyttömyydestä murhaan todella epäuskottavana, kun hän kuitenkin myöntää ruumiin kätkemisen.

Siksi en usko ilman todisteita varmaksi mitään mitä hän sanoo. Suhtaudun näin kaikkiin ihmisiin, joiden havaitsen valehtelevan jotain etua saadakseen. - Ja ei, tämä ei ole sama asia kuin kohteliaisuudesta sanoa tutulle että tämän uusi takki on hieno, vaikkei oikeasti arvostaisi sitä.

Back
Ylös Bottom