🥊 Fight Festival 🥊

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jko
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 FIGHT FESTIVAL – SUOMEN RAJOJA RIKKOVA TAISTELUAREENA 🔥

Meta description: Legendaarinen tapahtuma, jossa vapaaottelun, kamppailun ja adrenaliinin nälkäiset kohtaavat sähisevässä tunnelmassa.

kyllä kyllä...

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä ja jotain sinnepäin...

Ilta oli tosiaa suht pitkä mutta mielestäni jokaisella matsilla oli jotain tarjottavaa illan komein tyrmäys yläpotkulla/illan "parasta" tuomari työskentelyä FIGHT-STOP-FIGHTSTOP-FIIIGHT!!! (ei millään pahalla tuomaria kohtaan oli varmasti veemäinen ottelu tuomaroida) :) Yms. Eli tykkäsin katella kyllä kaikkia matseja...

Muutaman matsin jos vähentäisi ottelu-ohjelmasta niin sais illasta hieman lyhyemmän niin kiireisetkin ihmiset kerkeisi rauhassa istumaan paikallaan.

Ja mitä näihin pillin vingutus matseihin tulee niin mielestäni niissä nähtiin kuitenkin illan parasta pystyosaamista liikuttiin hyvässä asennossa, omapuolustus kunnossa, plokattiin potkut, torjuttiin tai väistettiin iskut, omat tekniikat suoritettiin hyvästä asennosta vahvasti, palattiin hyvään otteluasentoon, vaihdettiin ottelu rytmiä/taktiikkaa yms...

Ja toinen mikä on myös fakta niin Mauno sai tällä kahdella pillin vingutus matsilla noin 40 katsojaa lisää päijät-hämeen alueelta jotka muuten eivät olisi tulleet paikanpäälle...

Ps. Kiitos Petterille että joku jaksaa värkätä tälläisiä kemuja!!!

Mä en ymmärrä miks kaikki on sitä mieltä että se tuomari oli hauska. Musta se anto kusipään kuvan itestään. Jos se on ammattilainen ja vieläpä ton kokosessa illassa se voi vetää vähän antihistamiinia ennen ku kiipee kehään jos ei muuten hermot pysy kurissa. Todella noloa sen hiiltyminen musta.

Mä en ymmärrä miks kaikki on sitä mieltä että se tuomari oli hauska. Musta se anto kusipään kuvan itestään. Jos se on ammattilainen ja vieläpä ton kokosessa illassa se voi vetää vähän antihistamiinia ennen ku kiipee kehään jos ei muuten hermot pysy kurissa. Todella noloa sen hiiltyminen musta.

Joo tuomari siis On Ammattilainen joka oli tuomaroitsemassa(onko se edes sana?) Ammattilaisten ottelua, valitettavasti se halailu ei vaikuttanu kovinkaan ammattimaiselta, imo :david:

Joo tuomari siis On Ammattilainen joka oli tuomaroitsemassa(onko se edes sana?) Ammattilaisten ottelua, valitettavasti se halailu ei vaikuttanu kovinkaan ammattimaiselta, imo :david:

No mutta mitä helvettiä... Äijille oli heitetty ihan liian pitkä matsi. Sitä en kiistä, ja oli musta helvetin tylsä sitäpaitsi. Olis menny kahville siinä välissä jos ei olis ollut vaparia heti perään. Mutta ei se musta oikeuta sitä tuomaria kiljumaan siellä kehässä ku pieni tyttö vaan koska ottelijat eivät millään jaksaneet matsata kunnolla.

se pikku jannu ärsyttämään myös. Eiks sen faija voinu sanoa sille että istuis paikallaan ja olis vähä hiljempää. Ei siinä mitään, saa sitä innoissaan olla mutta jotaan rajaa.
Se huusi vielä kaikenlisäksi monta matsia putkeen. Rupesi katsojillakin pyörimään päät siihen malliin, että meni jo vähän överiksi. Sitten, kun sen huudot koostui pääosin "v*ttu vedä sitä turpaan" tai "anna kyynärpäätä" yms.

Minulla meinasi ainakin mennä fiilisis siihen samantien kokonaan. Ei kovin tervettä tuoda lapsia tapahtumaan, jos käyttäytyminen on vielä mitä on.

Muuten oli kyllä positiivinen tapahtuma kaikinpuolin. Minun mielestä on ihan hyvä vain, jos on kaikenlaisia otteluita tarjolla, kunhan vain ottaa kaikista kamppailulajeista sen verran selvää, että tietää mitä otteluissa tapahtuu... Jää sitten se kritisointikin vähemmälle. :hyvä:

No mutta mitä helvettiä... Äijille oli heitetty ihan liian pitkä matsi. Sitä en kiistä, ja oli musta helvetin tylsä sitäpaitsi. Olis menny kahville siinä välissä jos ei olis ollut vaparia heti perään. Mutta ei se musta oikeuta sitä tuomaria kiljumaan siellä kehässä ku pieni tyttö vaan koska ottelijat eivät millään jaksaneet matsata kunnolla.

Niin en sitten tiedä, ilmeisesti tuomarillakin ollut odotuksia matsin suhteen tjs? ei sitä varmaan joka päivä pääse tuomaroimaan ammattilaismatseja.
Ja noi ottelijathan edustaa jonkinlaista "eliittiä" tolla saralla kyseisessä kamppailulajissa, luulisin että tolla tasolla panostetaan mm.kestävyyteen, kovia äijiä ne on en sitä kiellä.

En tiedä olisinko itse niin turhautunut siellä, tässä vaiheessa paha arvostella kun kokemusta tuomarina olemisesta 0min 0sek.
Katson sitten tarpeelliseksi arvostella kyseisen henkilön toimintaa kun itse olen ollut samassa tilanteessa.:worship:

No mutta mitä helvettiä... Äijille oli heitetty ihan liian pitkä matsi. Sitä en kiistä, ja oli musta helvetin tylsä sitäpaitsi. Olis menny kahville siinä välissä jos ei olis ollut vaparia heti perään.

Muutaman housumatsin katsoneena olen jo oppinut, että mieluummin juon tervaa kun katselen niitä, joten matsin alkaessa kävin kusella, tupakalla, tilasin kahvin enkä tän foorumin perusteella menettänyt mitään:)

Ps, se kakaran huuto muuten kuului sinne aulassa sijaitsevan kahvion penkeille asti... Tuli mieleen, että huutojen tason perusteella kaveri on vannoutunut Hifkifani.

JBL on John Bradshaw Layfield WWE:stä. Kova jätkä kyllä, mutta tarkoitit varmaan JLB:a.

Joo o, sori et kirjotin väärin, tiesin ukon jo vuodest sukat ja kalsarit kun se oli PS1 k-1 pelissä. Sul ei vissiin hirveesti tapahdu elämäs kun jaksat tarttuu tommosii

Jos sen asiallisen ja ilmeikkään komentelun yli pystyi pääsemään, niin saattoi nähdä, että tuomari oli erittäin tasokas ja piti matsissa hyvän tahdin yllä.

Jos sen asiallisen ja ilmeikkään komentelun yli pystyi pääsemään, niin saattoi nähdä, että tuomari oli erittäin tasokas ja piti matsissa hyvän tahdin yllä.

En mä ole sen tuomaroinnista valittanutkaan. Vaan sen asenteesta. Kyllä ne varmaan olis lopettanut sen clinchailun ilman että se repi pelihousunsa joka kerta kun jätkät rupes esittämään vähän poikarakkautta... :dance:

Ps, se kakaran huuto muuten kuului sinne aulassa sijaitsevan kahvion penkeille asti... Tuli mieleen, että huutojen tason perusteella kaveri on vannoutunut Hifkifani.[/QUOTE]

Mulla kävi taas mielessä, että kakara oli ihan selvästi Ultras jokerit osastoa :D

Aivan käsittämätöntä tuoda pieniä lapsia näihin eventteihin. Enkä oikein usko, että kyseisellä kakaralla olisi hengenlahjoja olla ottamatta oppia nähdystä toiminnasta....

Tee Mike äänestys FF-tapahtumasta, että kumpi kiinnostaa yleisöä enemmän pystyottelut vai vapaaottelut. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä kallistuuko vaaka kovasti vapaaotteluiden puolelle.

Totta kai se tällä palstalla kallistuu.
No niin kallistuu, mutta olisi ihan mielenkiintoista nähdä, että miten paljon. Eiköhän tapahtuma tule aina pysymään sekä pysty- että vapaaottelutapahtumana ja hyvä niin.

Tietenkin äänetyksen voisi myös muotoilla, että haluaako kansa FF-tapahumasta:

1. Vapaaottelutapahtuman
2. Pystyottelutapahtuman
3. Pysty- ja vapaaottelutapahtuman

Itse äänestäisin ainakin kolmosta.

Totta kai se tällä palstalla kallistuu.

Niin... nhbfinland vs. thaikkuliitonfoorumi, kummassakin varmaan kaatuu omaan suuntaan äänestys mutta mikä tekee pakkiksesta mma positiivisen. Eikö tämän pitäisi olla puolueeton maaperä. Mene ja tiedä sitä sitten :) Veikkasin rohkeasti kumminkin vapaaottelua jo suositummaksi urheilulajiksi suomessa...

Back
Ylös Bottom