🥊 F2F Event 🥊

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
Joko tää alko? Onko odotettavissa samaa paskaa kun viime ice cage Steami?

Voiks joku vinkata sivun missä luettaisiin ilmaisia striimejä, että sais vaikka askin norttia ennemmin kun paskaa striimiä

View: https://www.instagram.com/reel/DPHDfMmjHY7/?igsh=bmh6MHdqdDNpaTRn
Screenshot_20250927_193122_Instagram.webp

Milloinkohan ihmiset oppivat tajuamaan että jos sen striimin haluaa ostaa niin se kannattaa ostaa edes paria tuntia ennen. Itse näin tein ja koko ajan toiminut hyvin.

Aina ei kannata odotella viime tippaan kun kaikki idiootit paniikissa yrittää ostaa.

Ihan naurettavaa toimintaa.
Lippuja ei pysty ostamaan eivätkä ole korjanneet ongelmaa 3 tuntiin.
Voisivat edes ilmaisen streamin laittaa siksi aikaa että myynti toimii.
Veikkaan menee ilta pahasti miinukselle, katsomokin näytti suht tyhjältä.
Jos jollain streamia ni tänne vaan.

Ella ei ollut ihan niin kova kuin luulin. Koistinen oli ekassa erässä hyvä ja kova luu ottamaan osumaa.
Sebastian oli kova Forsbergia vastaan, mutta todella harmillisesti polvi petti.

Täällä EI jaeta piraattistriimejä, PISTE! Se on mulle aivan sama mitä selitetään, jos maksullinen ei toimi, se ei ole mikään peruste levittää täällä laittomasti striimejä. Kattokaa ihan rauhassa muualla, mutta tänne ei linkkejä laiteta. Mä saan jatkuvasti joka päivä poistaa historiasta tältä alueelta googlen pyytämänä viestejä, joissa jaetaan linkkejä striimeihin.

Screenshot 2025-09-27 at 21.06.03.webp

ostakaa jatkossa livet ennakkoon niin ei oo mitää ongelmia, ei oo niin saatanan vaikeeta. 10e ei oo paha hinta ja itellä ei oo pätkässy kertaakaan tai mitään ongelmaa ollut, helvetin hyvin toiminut alusta asti
Sama täällä ja sama oli viime ice cagen aikaan, täysin moitteetta toimi striimi

Back
Ylös Bottom