Nage sanoi:On hieman eri asioita olla wannabe kriittinen tai rakentavasti kriittinen. Kriittisyys olisi hyvä perustaa loogisiin ja perusteltuihin mielipiteisiin. Fiksun erottaa meuhkaajasta, että edellämainittu ymmärtää olla hiljaa arvellessaan että kompetenssi ei riitä ;)
Olinko minä nyt sitten wannbe kriittinen, mikä nosti sun niskavillat? Ehkä mun olis pitänyt ilmaista itseäni neutraalimmin , jotta viesti olisi mennyt helpommin perille. Tarkoitushan ei ole mollata ketää, siksi en tuo mitää erinäisiä nimiä esille, etc.
Kyse oli siitä , että mun mielestä tapahtumassa olisi voinut olla paremmat matchmakingit. Ihmettelen myös , että miksei kotimaasta oteta vastuksia, koska niitäkin löytyisi. Yleensähän ulkomailta lähdetään hakemaan vastusta kun kotimaasta ei sellaista enään löydy.

Steissimavoja näkee Helsingin rautatieasemalla päivittäin kymmeniä ellei satoja! Potku on laaja kiertopotku koko kroppaa käyttäen, jollaisen normisparraaja näkee 10 min. ennen suoritusta, mutta joka uppoaa helposti 4 promillen känniseen ukkoon.....