🥊 Cage eventit 🥊

Meta title: 🔥 CAGE FIGHTING MMA SUOMI – kotimaan häkkisodan kuumin areena 🔥

Meta description: Suomen armottomin häkkikehä jossa nälkäiset taistelijat, raaka energia ja puhdas kamppailufiilis kohtaavat.

Olisko ideaa tuottaa tapahtumasta esim. dvd:tä niin, että sen voisi jokainen tilata jo heti tapahtuman jälkeisellä viikolla?. Ei meinaan varmasti moni pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva pääse paikan päälle katsomaan ja noiden matsien odottaminen gym-tv:lle voi joskus olla niin tuskaista, että saattaa mennä suurimmalle osalle spoilaamiseksi heti seuraavana päivänä. Kysyntää olisi varmasti ja niillä saisi hyvää lisäkatetta.

Itse käyn aina paikan päällä, mutta tuskin kukaan tulee stadiin asti esim. rovaniemeltä vain tämän yhden tapahtuman takia.

Livestreami voisi myös olla varteenotettava vaihtoehto, mutta dvd:n voi katsoa milloin vain ja aina uudestaan ja uudestaan :D + kuvanlaatu on taattu.

DVD etc.

Olisko ideaa tuottaa tapahtumasta esim. dvd:tä niin, että sen voisi jokainen tilata jo heti tapahtuman jälkeisellä viikolla?. Ei meinaan varmasti moni pääkaupunkiseudun ulkopuolella asuva pääse paikan päälle katsomaan ja noiden matsien odottaminen gym-tv:lle voi joskus olla niin tuskaista, että saattaa mennä suurimmalle osalle spoilaamiseksi heti seuraavana päivänä. Kysyntää olisi varmasti ja niillä saisi hyvää lisäkatetta.

Itse käyn aina paikan päällä, mutta tuskin kukaan tulee stadiin asti esim. rovaniemeltä vain tämän yhden tapahtuman takia.

Livestreami voisi myös olla varteenotettava vaihtoehto, mutta dvd:n voi katsoa milloin vain ja aina uudestaan ja uudestaan :D + kuvanlaatu on taattu.

DVD-asiaa ollaan pohdittu aikaisemminkin. Ei olla vielä löydetty järkevää vaihtoehtoa asiaan. Me keskustellaan asiasta ja voisihan jonkun pienen määrän tuottaa itsekkin tyyliin "poltetaan itse kysynnän mukaan". Hmmm...pistetään mietintämyssyyn...

Itse tapahtuman televisiointihan parantuu tänän vuonna huomattavasti uuden kahden tunnin esitysajan myötä. Saadaan useammat matsit ruutuun ja vähän showta mukaan. Aikaisemmat tunnin lähetykset ovat jättäneet joskus vähän hätäisen kokonaiskuvan. Kanavana siis MTV3 Max edelleen.

DVD-asiaa ollaan pohdittu aikaisemminkin. Ei olla vielä löydetty järkevää vaihtoehtoa asiaan. Me keskustellaan asiasta ja voisihan jonkun pienen määrän tuottaa itsekkin tyyliin "poltetaan itse kysynnän mukaan". Hmmm...pistetään mietintämyssyyn...

Kannattaa harkita asiaa. Sillä yhdellä dvd:llä voi saada esim. 3-5 katsojaa (kun kaverit kutsutaan kylään katselemaan mättöä :) ). Ja näistä jos parikin innostuu lajista/tapahtumasta, niin seuraavan kerran kysyntä voi olla reilusti suurempi. Näin saatte kasvatettua Cagen suosiota niidenkin keskuudessa, jotka eivät koskaan ole käyneet tapahtumassa. Eli pointtina ei ole vain myydä dvd:tä, vaan se dvd voi toimia myös hyvänä markkinointikikkana.

Niko Puhakan vastustajaksi on varmistunut kokenut Manuel "Manu" Garcia (20-10-0). Kortille on tulossa vielä yksi isojen poikien mittelö myös.

Kyllä nuo tappiollisen recordin ja ammattilaiskehissä pienen kokemuksen omaavat treenaavat samaan tahtiin kuin kokeneemmat ja kovemmat, eivätkä varmaan tän takia kerkee hirveästi normiduunia tekemään. Noiden lipputulojen budjetti on oltava sitä mitä on, jotta tämän kaltainen organisaatio voi kasvaa suunnitelmien mukaan ja tämän johdosta myös ottelijat saavat lisää kokemusta ja pääsevät hiomaan recordejaan.

Näitä tapahtumia kuitenkin luultavasti suunnitellaan pidemmälle kuin yksi tapahtuma kerralla, joten jos lippujen hinnat olisivat pienet niin olisivat myös tulevat tapahtumat pieniä. Vapaaottelun suosiota kuitenkin pyritään kokoajan edistämään ja fanien tuki (myös rahallinen) on tässä varmasti yksi suurimpia tekijöitä.

Naulan kantaan! Ihan käsittämätöntä valitusta jostain 40e lipusta. Itse olisin valmis maksamaan vaikka satasen, ihan vaan lajin tukemiseksi Suomessa.
Asenteenne ovat ymmärrettäviä ja yleisiä uusille faneille, jotka eivät voi saada tarpeekseen vaparista oli ottelijoiden taso mikä tahansa. Itse olen aktiivisesti tukenut pääkaupunkiseudun livetapahtumia vuodesta 2004 lähtien, mutta lajia koskevan ymmärtämykseni kasvaessa, halu lähteä seuraamaan heikkotasoisia kortteja on laskenut. Fight Festival on tehnyt uskomatonta työtä tuodessaan Suomeen eurooppalaisia huippuottelijoita ja UFC-veteraaneja, mutta ikävä kyllä Cage ei ole pysynyt mukana vauhdissa. Ensimmäisestä Cage tapahtumasta on melkein 7 vuotta aikaa, Töölön Kisahallista ja Helsingin Urheilutalosta ollaan siirrytty Barona areenalle ja lippujen hinnat ovat kasvaneet, mutta otteluiden taso on täysin sama (tai jopa heikompi) kun se suhteutetaan vapaaottelun kasvuun ja kehitykseen. Seitsemän vuotta sitten olin valmis maksamaan lajin ja eri organisaatioiden tukemisesta, mutta tukeni tätä organisaatiota kohtaan on loppunut, sillä se ei ole pystynyt vastaamaan odotuksiini sisällöllisestä kehityksestä.

Tämä viesti on tarkoitettu rakentavaksi kritiikiksi, joten toivottavasti ette pahastu.

Seitsemän vuotta sitten olin valmis maksamaan lajin ja eri organisaatioiden tukemisesta, mutta tukeni tätä organisaatiota kohtaan on loppunut, sillä se ei ole pystynyt vastaamaan odotuksiini sisällöllisestä kehityksestä.

Tämä viesti on tarkoitettu rakentavaksi kritiikiksi, joten toivottavasti ette pahastu.

Hui saatana miten iso kasa :kakka:aa! Kyllä on otteluiden taso mennyt huomattavasti eteenpäin Suomessa. Tänä päivänä aloittelevat ammattilaiset ovat pätevämpiä kuin esim 5 vuotta sitten aloittelevat. Ja muutaman vuoden takaiset aloittelevat ammattilaiset, Kuivanen, Niinimäki ja pojat taas on kehittynyt ja paljon.

Hui saatana miten iso kasa :kakka:aa! Kyllä on otteluiden taso mennyt huomattavasti eteenpäin Suomessa. Tänä päivänä aloittelevat ammattilaiset ovat pätevämpiä kuin esim 5 vuotta sitten aloittelevat. Ja muutaman vuoden takaiset aloittelevat ammattilaiset, Kuivanen, Niinimäki ja pojat taas on kehittynyt ja paljon.

Eipä mun tarvinut enää vastata tuohon vitvallin postiin, koska tää osui niin naulan kantaan kun vain voi.

Juu onhan se menny huomattavasti eteenpäin, mutta on sekin totta että vaikka Cagella on hiennommat puitteet ei ottluiden taso ole sama esim mitä Fight Festivalissa. Ei kai se taso nyt niin huono ole kuin mitä vitvall väittää, mutta esim ite oon sellasessa elämän tilanteessa että iha jokaseen isoon hesan vapaaottelu tapahtumaan ei vaan kykene lähtemää ja kun pitää valita FF ja Cagen väliltä ni valinta menee FF:lle ottlijoiden tason takia. Cagella on hyviä ideoita (esim se turnaus oli hyvä yritys) ja uskon ja miltein jopa toivon että hetken päästä Cagen on vähintään saman tasoinen ku FF. Mun mielestä tässä on taas vitvallia turhaan lynkkaamassa äijällä on oikeus mielipiteisiinsä ja antaa vieläpä rakentavaa kritiikkiä mitä tarvitaankin.

P.S mun mielestä Tomppaa ei voi laskea tohon muutaman vuodentakaisiin aloitteleviin ottelioihin. Ku äijä oli jo muutamavuos sitten euroopan huippuja ja alottanu uran miltein 10v sit :D

Back
Ylös Bottom