Meta title: 🔥 CAGE FIGHTING MMA SUOMI – kotimaan häkkisodan kuumin areena 🔥

Meta description: Suomen armottomin häkkikehä jossa nälkäiset taistelijat, raaka energia ja puhdas kamppailufiilis kohtaavat.

Jos tästä eventistä saatas livestreami netistä ni varmasti maksasin sen 10-20€! Cagen järjestäjälle vinkvink seuraavaan eventtiin ;)

Puhakka tulossa kehään

Liitteet

• ImageUploadedByTapatalk1304100560.265595.webp
    ImageUploadedByTapatalk1304100560.265595.webp
    22,2 KB · Katsottu: 349
  • ImageUploadedByTapatalk1304100627.333346.webp
    ImageUploadedByTapatalk1304100627.333346.webp
    21,2 KB · Katsottu: 276
Anton pisteillä
Huh, mahtavaa. Kiitoksia Mikelle päivityksistä. Jossain vaiheessa jos joku jaksaisi laittaa pientä reportaasia matseista, erityisesti pääottelusta. Oliko kuinka tasaista vääntöä?

Ps. Vaikka pääosin kannattaa tietysti hakea ulkomaisia vastustajia, niin kyllä maistuisi Kuivanen-Puhakka Cagen tittelimatsissa tulevaisuudessa.

Moikka, olin eilen "uutena" kuvaajana ensimmäistä kertaa Baronalla :).

En tiedä lukeeko ne kaksi kuvaaja jotka olivat eilen siinä "häkin" vieressä kuvailemassa, itse olin oikeastaan aika loppu vaiheessa myös siinä.
Olis ihan kiva nähdä materiaalia heiltä niin tietää onko oma matsku mistään kotoisin :DD.

Ihan mielenkiintoinen kuvaus aihe, tarkennuksena että aikaisemmin en ole käynyt vastaavissa tapahtumissa.

Muutenkin lajina aika huisi! :).

Moikka, olin eilen "uutena" kuvaajana ensimmäistä kertaa Baronalla :).

En tiedä lukeeko ne kaksi kuvaaja jotka olivat eilen siinä "häkin" vieressä kuvailemassa, itse olin oikeastaan aika loppu vaiheessa myös siinä.
Olis ihan kiva nähdä materiaalia heiltä niin tietää onko oma matsku mistään kotoisin :DD.

Ihan mielenkiintoinen kuvaus aihe, tarkennuksena että aikaisemmin en ole käynyt vastaavissa tapahtumissa.

Muutenkin lajina aika huisi! :).
Siellähän ne meikän kuvat galleriassa ovat, toinen kuvaaja oli Petri Mast. Ollaan aina noissa karkeloissa, FF ja Cage. Pysy alhaalla jatkossa, sieltä jo yleisöstä joku huuteli että kuvaaja alas. Eli niittaat itsesi samaan mestaan ja jäät siihen sitten kuvaamaan.

Back
Ylös Bottom