No jos tulet hakemaan sieltä paikanpäältä ennen skabaa ettei tartte mukana raahata koko kisaa, niin onnistuu.m80 sanoi:Kulkeeko samassa kyydissä 2kg:n prodetoimitus kaupalta?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos tulet hakemaan sieltä paikanpäältä ennen skabaa ettei tartte mukana raahata koko kisaa, niin onnistuu.m80 sanoi:Kulkeeko samassa kyydissä 2kg:n prodetoimitus kaupalta?![]()
Jasse Junkkari sanoi:Harmi kun ei ite paase kattoo Cagee,kun oon jumissaa taalla Brasiliassa... Ulkona +30c.Nyt on darra mutta kylla ma ajattelin ens viikolla treenata.
Zau!
m80 sanoi:Kolme lippua hankittu :thumbs:
Minkälainen tunnelma noissa kinkereissä on aiemmin ollut? Kauanko tilaisuus kestää? Myydäänkö kaljaa, onko humalaiset enemmistönä?
m80 sanoi:Kolme lippua hankittu :thumbs:
Minkälainen tunnelma noissa kinkereissä on aiemmin ollut? Kauanko tilaisuus kestää? Myydäänkö kaljaa, onko humalaiset enemmistönä?

Olari sanoi:Asuisin alle 10 minsan kävelymatkan päässä, että kai se on mentävä ehkä. Opiskelijana tosin kaikki tollanen maksullinen arveluttaa aina, vakuuttakaa mua että toi kannattaa :D

aidan sanoi:kuinka Joni K. pärjää tuon Trojanekin kanssa..
Joni.K sanoi:Huomenna läsähtää! Karjalan kunnailta lakoaa lehtipuu.
Ave Murdoch, morituri te salutant!
![]()
hehee, ite viimevuonna krekomatsin painin jerryn kanssa ja onhan se melko sähäkkä kaveri-Hessu- sanoi:Tuo Jerry Kvarnström on kyllä erittäin kova painimies. Olen nähny kaverin useissa painikilpailuissa ja varmasti on kaverissa kovuutta tähänkin lajiin. Vastustajal taitaa tulla tukalat paikat.