🥊 Cage eventit 🥊

Meta title: 🔥 CAGE FIGHTING MMA SUOMI – kotimaan häkkisodan kuumin areena 🔥

Meta description: Suomen armottomin häkkikehä jossa nälkäiset taistelijat, raaka energia ja puhdas kamppailufiilis kohtaavat.

Prkl pitäiskö lähteä Turkuun?

Todellakin hyvä, että Nyyssönen saa heti uutta matsia. Vantaan matsi oli ihan mieletön. Rasul on melko hurja vastus(Ensimmäisessä erässä) ihan lajin huipuillekkin.

Makulla näyttäis olevan taas pientä showntynkää kehitteillä. Arman kulmassa ja musta barbaari räppää miehen sisään.

Lisää täytettä ottelukortille, hienoa että saadaan naisten matsi tähänkin iltaan: Tina Lähdemäki hamuaa arvokasta päänahkaa.

Benitez muistetaan siitä, tai ainakin minä muistan, että hän oli kärsivänä osapuolena, kun Katja Kankaanpää otettiin parin päivän varoitusajalla ottelemaan häntä vastaan Cage 16 -iltaan. Siinä oli oikeastaan Kankaanpään kansainvälisen nosteen alkupiste.

Käyttääkö Tina nyy sit valmiiks raknnettua kaavaa maailman tähteyteen? :D Ei maar hyvä ottelupari. Uskon tosin että espamijatar on tätä nykyä huomattavasti parempi vapaaottelija. Ei ole kummallkkaan tulossa helppo iltapuhde. Makusta sen verta että nyt taitaa mennä ihqn överiks :D Arman jo twitterissä uhkailu lentää lentokoneella tuomiokirkon tornia päin ja kyseli myös Makwanilta että mitä hänen sielä kulmassa kuuluu tehdä! Nii ja sanoivat että vievät meidän naiset.

Lisää täytettä ottelukortille, hienoa että saadaan naisten matsi tähänkin iltaan: Tina Lähdemäki hamuaa arvokasta päänahkaa.

Benitez muistetaan siitä, tai ainakin minä muistan, että hän oli kärsivänä osapuolena, kun Katja Kankaanpää otettiin parin päivän varoitusajalla ottelemaan häntä vastaan Cage 16 -iltaan. Siinä oli oikeastaan Kankaanpään kansainvälisen nosteen alkupiste.

Kankaanpäähän korvasi Maiju Kujalan tuossa matsissa, ja Benitez oli "kärsivänä" osapuolena myös silloin, kun matsia yritettiin järjestää uudelleen Oulussa. Sehän oli se todella mystinen hässäkkä jossa joku ilmeisesti läjetteli Kujalalle viestejä ottelun peruuntumisesta, ja sitten vielä Kujalan väitetty auto-onnettomuus. En nyt viitsinyt omaa topiccia tehdä niin kysyn tässä, että tietääkö kukaan Maiju Kujalan tilanteesta? Onko hanskat naulassa vai missä mennään?

Nonni, nyt on mulle ja kaverille liput eturivistä hommattu! Saa tulla vetäsee hihasta jos joku tunnistaa :) Ootan innolla, en oo koskaan ollu livenä seuraamassa matseja!

Nyt on näin turkulaisen näkökulmasta erittäin kova kortti ja paikkana tuo Logomo on aivan erinomainen!
Jos Katski ei oo hirveesti kasvanut lukioajoista niin ehkä sen jopa tunnistaiskin eturivistä

Jos Katski ei oo hirveesti kasvanut lukioajoista niin ehkä sen jopa tunnistaiskin eturivistä

Profiilista löytyy about vuoden vanha kuva. Enpä mä hirveesti oo muuttunut ainakaan abivuodesta, paitsi se patti tietysti kasvanut - toivon mukaan :) Mut enköhän oo tunnistettavissa, en oo päässy +40kg voimamörkökuntoon vielä. :)

Nonni, nyt on mulle ja kaverille liput eturivistä hommattu!

Eturivin paikat ovat muuten Logomossa poikkeuksellisia, jos häkki on samalla tontilla kuin aiemmin. Katsomo on niin lähellä, että lähimmillä paikoilla aistii kyllä kaiken, hyvällä tuurilla pääsee melkein veran makuun...

Anyway, yksi hyvä syy lisää paikalle saapumiseen: Juho Valamaa vs. Romain Perras. Uutinen Juhon pikaisilla mietteillä.

Hotellipaketti:

Paljon kyselty hotellipaketti on hahmottunut: Paketin hinta on 79,00 / hlö ja se sisältää:
- Lipun CAGE-tapahtumaan (hyvä lippu!)
- Majoitus Sokos hotel Hamburger Börs, kahden hengen huoneessa
- Hotellisauna + uinti
- Sisäänpääsy jatkoille yökerhoon
- Aamiainen SU

Hotellilla viritellään vielä myyntijärjestelmiä häkinkestävään kuntoon mutta paketti pitäisi olla myynissä lähipäivinä. Infoan kun voi alkaa ostelee...

Kävin katsomassa lippukarttaa ja hemmetti, paljon on lippuja myyty! Jos haluutte hyvät mestat, niin nyt kannattaa olla hereillä...

Hotellipakettien lippu sen mukaan mitä jäljellä kun tulee myyntiin?

Joo mun käsittääkseni niitä ei vielä saa.

Siis, tarvitaan koodi CAGE kun tilaa puhelimitse tai s-postilla? Kai ne sen hiffaa jo tekstistä. :D Jos ne tilataan puhelimitse tai s-postilla, miten ne maksetaan?

Kuulostaa vain joltain hotelliverkkokaupan tilauskoodilta, sillä ihmettelen.

Back
Ylös Bottom