Vai niin,sitä saaki sitten syödä kaks kiloa että saan minun dieetti karnitiini määrän joka on 2000mg/vrk tai 1000mg ennen ja 1000mg jälkeen treenin eli ottasin kilon nautaa noissa kahdessa kohdassa?
tässä ne lisäravinteet auttaa kun pitää saada tutkimustuloksia vastaava määrä jotain,ei sitä voi ottaa ruuasta,en minä voi vetää yhteensä 2 kiloa nautaa ennen ja jälkeen treenin saadakseni tarvitsemani karnitiinin joka ei edes ole asetyyli L-karnitiini.
Tätä varten meillä on lisäravinteet.
100mg karnitiinia on mukava määrä :D Ikeniin sulaa.
Itse katson sen niin, että pitkällä aikavälillä on parempi pyrkiä saamaan ravintoaaineet mielummin oikeasta ruuasta, kuin lisäravinteista. Oikessa safkassa ne tulee siinä suhteessa kun ihminen niitä tarvii ja paremmin imeytyvässä luonnolisessa muodossaan. Muutenkin yleensä suuret mitää yksittäistä aminohappoa tai muutakaan vitamiinia/hivenainetta ei tuo mitään merkittävää lisähyötyjä tai rahoille vastinetta.
Alcar vaikuttaa keskittymiseen postiiivisesti, mutta jos keskittyminen on salilla ongelma, niin mielestäni sekin kannattaisi pyrkiä saamaan kuntoon mielummin kunnollisella ravinnolla ja unella. Ehkä jos on stressaava aikakausi elämässä, niin väliaikainen käyttö voi olla paikallaan, mutta jatkuvasti käyttää jotain pilleriä keskittymiseen salilla kuulostaa absurdilta.
Jokainen toki tekee asiat tyylillään, enkä ole täällä ketään tuomitsemassa, tuon vaan esille omat pointtini asiassa.
Viimeksi muokattu: