Eilen nautiskelin kevyehkön judoilun ja astetta hikisemmän Wattbike-intervallisession perään pizzan ja Nougat-suklaapatukan. Keskiyöllä nautin toisen suklaapatukan, kaksi uunilenkkiä kylmänä ja jäätelöä päälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika irstasta.Eilen nautiskelin kevyehkön judoilun ja astetta hikisemmän Wattbike-intervallisession perään pizzan ja Nougat-suklaapatukan. Keskiyöllä nautin toisen suklaapatukan, kaksi uunilenkkiä kylmänä ja jäätelöä päälle.
Aika irstasta.
Uunilenkkiä kylmänä.. Juotko kaljatkin lämpimänä
Sama juttu muuten Saarioisten roiskeläpän kanssa. Se on paljon parempaa kylmänä. Tai vähemmän pahaa.Lenkkimakkaraahan syödään perinteisesti Turhapuro-tyyliin kylmänä, jos sattuu huikomaan.
Ongelma on siinä että se on saarioisen eikä atrian. Ei sillä että nekään lämmittämällä paranisi.Sama juttu muuten Saarioisten roiskeläpän kanssa. Se on paljon parempaa kylmänä. Tai vähemmän pahaa.
Viimeinen sana ei ehkä sovi yhteen kahden ensimmäisen kanssa.Täysin mustavalkoinen ajattelu
Lidlistä hain jo viikonloppua silmälläpitäen paketin popcorn-jäätelöitä. King kebabissa vois kans käydä syömässä aurarullan, joka on yksi parhaista aurarullista!Viikonloppu lähestyy, joten onko herkkuvarastot täynnä vai odottaako rullakebab syöjäänsä?
Pitää hakea lidlistä jotain. Ainakin croisantteja. Katsoo mitä muuta kivaa keksii. Tänään syödään vielä lihaa, raejuustoa ja munia.Viikonloppu lähestyy, joten onko herkkuvarastot täynnä vai odottaako rullakebab syöjäänsä?
Pari pitsaa pakkasessa, suklaata, sipsipussi sekä pari dippiä. Noi roskat on lupa syödä huomenna klo 15 jälkeen.Viikonloppu lähestyy, joten onko herkkuvarastot täynnä vai odottaako rullakebab syöjäänsä?
Päällikkö.Itse vetäsin eilen makkaraperunat majoneesilla ja ketsupilla, aiai.
Just meinasin samaa kirjoittaa. Mun mielestä koti ranskikset eivät ole edes roskaruokaa. Perunaa ja rypsiöljyä. Perus ihmis ruokaa. Itse tykkään mummon maalaisranskalaisista eniten. Makkaraa vielä sekaan niin pitää nälän poissa kauan.Mummon pakasteranskalaisia on tullut vedeltyä viime aikoina hh lähteenä treenin jälkeiselle aterialle. Nehän ei edes pahinta roskaruokaa ole, vaan perunaa ja rypsiöljyä. Voittaa riisin.