🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Eikö se ole managerin kannalta vain hyvä asia, kun saa provikat kahden ottelijan palkkioista?

No eiköhän molemmat ottelijat saa joka tapauksessa sopimuksensa mukaisesti jonkun toisen matsin, minkä kautta manageri saa aivan saman provikan kuin ottelijoiden keskinäisestä matsista saisi. Sillä erotuksella, että toinen ottelijoista ei saa väkisin tappiota recordiinsa, mikä voi vaikuttaa negatiivisesti urakehitykseen, sitä kautta palkkaukseen ja viime kädessä managerin provikoihin.

Tittelimatsit yms. sitten erikseen, mutta tässä nyt ei tainnut olla sellaisesta matsista kyse.

En ymmärrä miks saman managerin pitäs vaikuttaa ottelemiseen varsinkaan kun eivät monessa tapauksessa edes tunne toisiaan. Samalla logiikalla puolet otteluista jäis järjestämättä. Siel kuitenkin kilpaillaan siitä kuka on maailman paras vapaaottelija, ei kuka on paras ystävä.

En ymmärrä miks saman managerin pitäs vaikuttaa ottelemiseen varsinkaan kun eivät monessa tapauksessa edes tunne toisiaan. Samalla logiikalla puolet otteluista jäis järjestämättä. Siel kuitenkin kilpaillaan siitä kuka on maailman paras vapaaottelija, ei kuka on paras ystävä.
Nuo alin tallin miehet on aika tiivistä perhettä. Jos vastakkain otteleminen voidaan välttää, niin se myös vältetään. Ihan ilman henkilökemioitakin yllämainitusta syystä se on typerää.

Kahdesta ekasta erästä(Usmanille 10-9) sekä neljännes (Covingtonille 10-9) kaikki tuomarit samaa mieltä. Itse olen Dave Tirellin kannalla. 3 ekaa Usman, 4-5 Covington.Jos 5.erä ois ollut myös Clearyn ja D'amaton lapussa Covingtonille, ei olisi siltikään mestaruus vaihtunut. Aatteita?
FDkXvUAUYAE9Ilo.webp

Kuka helv...i oli Viaplayllä suomeksi "pääselostaja" UFC268? 😂😪🤐. Oli kyl niin kujalla, lääkärit jo häkissä kun Edgar oli pihalla niin meidän "asiantuntija" miettii "oliko se nyt siinä". Katselin vasta nyt uusintoja suomeksi, ei saakeli että oli hirveetä.

Ei tuu suomeksi kuunneltua kun aina stnat hölöttävät erätauolla kulman kommenttien ja ohjeiden päälle. Mielenkiintoisinta kuultavaa ottelussa olis juurikin nuo.

Kuka helv...i oli Viaplayllä suomeksi "pääselostaja" UFC268? 😂😪🤐. Oli kyl niin kujalla, lääkärit jo häkissä kun Edgar oli pihalla niin meidän "asiantuntija" miettii "oliko se nyt siinä". Katselin vasta nyt uusintoja suomeksi, ei saakeli että oli hirveetä.
Joo, oli sen verran heikko esitys, että itse jälkilähetyksenä vaihdoin parin minuutin kuuntelun jälkeen originaali jenkkiselostukseen.

Rajalin taisi olla selostamassa bokrausta, niin mistä lie napanneet stuntiksi jonkun täysin lajia tuntemattoman kaverin. Olisivat mieluummin antaneet vetovastuun suoraan Nurmiselle.

Ei tuu suomeksi kuunneltua kun aina stnat hölöttävät erätauolla kulman kommenttien ja ohjeiden päälle. Mielenkiintoisinta kuultavaa ottelussa olis juurikin nuo.
No juu, just juttelin tossa että välillä jopa erä kuumimmillaan niin selostaja horisee mitä tapahtui vuosia sitten Imatralla amatöörikisoissa.. On kyllä surkiaa

Ääni kuulosti aivan ex-painija Jarkko Ala-Huikulta, joka selosti painia Tokion Olympialaisissa. En tiedä sitten kuulinko oikein.

Edit: Selostajana toimi Veli-Matti Markkanen. Itse en ole hänestä ennen kuullutkaan.

Kahdesta ekasta erästä(Usmanille 10-9) sekä neljännes (Covingtonille 10-9) kaikki tuomarit samaa mieltä. Itse olen Dave Tirellin kannalla. 3 ekaa Usman, 4-5 Covington.Jos 5.erä ois ollut myös Clearyn ja D'amaton lapussa Covingtonille, ei olisi siltikään mestaruus vaihtunut. Aatteita?
Mä en ymmärrä, että miten helvetissä kakkos erä ei ollut vähintään 10-8 Usmanille!? Hallitsi pystyä läpi erän, kaks knockdownia ja lopetti erän dominoivassa positiossa kun Colby löhös kilpikonnassa keräillen itteensä. Joku järki tuomarointiin kun toi nähään samanarvoisena kuin 4 tai 5 erä Colbylle.

21 median edustajaa arvioi matsin

18 Usman voitti (Isompi osa porukasta oli sitä mieltä että Usman voitti 2 erän 10-8)
2 Tasapeli
1 Colby voitti

Oikea mies voitti minun, tuomareiden ja median edustajien mukaan. Vaikka usmanille olisi antanut 1,2,3,5 erät niin eihän se sitä muuta että ottelu oli kuitenkin kohtuu tasainen. "Kukaan" ei varmaan voi olla eri mieltä 1 ja 4 eristä. Joten jäljelle jää 2 erä (oliko 10-8 Usmanille), 3 ja 5
3 erä taisi taisi monen mielestä kääntyä Colbylle kun sai lopussa vähän jotain aikaiseksi.

Viimeksi muokattu:
Takaisin peruskorttien pariin Apexissa.

Ihan ok aikaan tämä, prelims 20:00 ja main 23:00.

1636353544693.png

Main card (ESPN+)

FeatherweightMax Hollowayvs.Yair Rodríguez
HeavyweightBen Rothwellvs.Marcos Rogério de Lima
Women's FeatherweightFelicia Spencervs.Leah Letson
BantamweightSong Yadongvs.Julio Arce

Preliminary card (ESPN+)

LightweightThiago Moisésvs.Joel Álvarez
Women's FlyweightCynthia Calvillovs.Andrea Lee
WelterweightMiguel Baezavs.Khaos Williams
FeatherweightSean Woodsonvs.Collin Anglin
Women's FlyweightCortney Caseyvs.Liana Jojua
LightweightMarc Diakiesevs.Rafael Alves
Light HeavyweightKennedy Nzechukwuvs.Da Un Jung

Vissiin jonkun verran lisää matseja tähän tulee.

Mä en ymmärrä, että miten helvetissä kakkos erä ei ollut vähintään 10-8 Usmanille!? Hallitsi pystyä läpi erän, kaks knockdownia ja lopetti erän dominoivassa positiossa kun Colby löhös kilpikonnassa keräillen itteensä. Joku järki tuomarointiin kun toi nähään samanarvoisena kuin 4 tai 5 erä Colbylle.
Eipä niitä 10-8 eriä hevin anneta. Toisaalta Chandlerilta ois joku domari voinu ottaa pinnan pois suoraan silmäsohaisusta.
Gaethje vs Chandler oli myös 10-9 kaikki vaikka se uppari ja lattiaan lento ois voinu olla 10-8 erä.

Usman on siitä haastava vastus, että iskuja on nykyään kunnioitettava, mutta myös kunto kestää loppuun asti ja tdd on kova myös.

mma median pisteytyksille en anna hirveästi painoarvoa. Ne on vaan jannuja, joilla on nettisivut.

Weilin kohdalla olin väärässä. Luulin, että ois koputtanut etummaisella jonkun osuman enempi...Rose osasi välttää taskua.

Back
Ylös Bottom