🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Näytti kyllä siltä että ois ollu mieluummin jossain muualla kun vapari häkissä.
Minkään näköstä edistystä ei ollut nähtävissä...pahinta omaan silmään oli tuo haluttomuus. Miten voit voittaa kun et edes kunnolla haluu yrittää?

Nyt ei oikein mikään lähtenyt Makulla käyntiin ja kunto loppui jälleen pahasti. Harmi.
Tuon olisi voinut pisteyttää myös Makulle, kun kaikki erät käytännössä olivat todella tiukkoja ja riippuu paljolti miten painottaa asioita, mutta ei tuo väärin ollut noinkaan. Vastus tuntui haluavan voittoa enemmän.

Aika tasanen matsi ja lopputulos oikeestaan kuten ajattelin.
Voimatasojen nosto ei näkynyt missään ja kondis tuntui taas loppuvan.
Olen samaa mieltä että kirk halusi voittoa enemmän.

Kyllä näytti että energiatasot ihan alhaalla. Ei taida toi tiistaina lento olla hyvä samalla viikolla. Mä luulin että 2 erää ois menny Makulle, 1.ja 3.
Eikö tolla tasolla voi mennä paikanpäälle esim 2 viikkoa ennen kun pitää tapella? Itse en olisi normaalissa ja parhaimmassa latingissa muutaman päivän maassa ololla. Kyllä tosta paistoi oikein jetlag. Koko oleminen vaisua, ei ollut orientoitunut eikä asemoinut elimistö ja mieli miestä vielä tonne hoodeille.

Kyllä näytti että energiatasot ihan alhaalla. Ei taida toi tiistaina lento olla hyvä samalla viikolla. Mä luulin että 2 erää ois menny Makulle, 1.ja 3.
Eipä sillä ole mitään väliä vaikka hävisi. Haluton esitys ja niitä ei tuossa bisneksessä hyvällä katsota. Saattoi hyvin olla viimeinen matsi Makulla.

Back
Ylös Bottom