Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jossa vastakkain ovat maineikkaat TBD ja TBD
Eikös muutama vuosi sitten tullut muutos että pääottelu on aina 5 eräinen?Juuri näin. Pääottelun merkitystä aika usein liioitellaan. Ottelijallehan oleellista on se, kuka on vastassa ja mitä matsista maksetaan. Lieneekö tässä lisäksi pääottelu kolmieräinen, kun tulee näin lyhyellä varoitusajalla?
Välillä on ollut 3-eräinen jos lyhyt valmistautuminen toisella ottelijalla.Eikös muutama vuosi sitten tullut muutos että pääottelu on aina 5 eräinen?
Mitä jos kortti onkin kovia sotia ja yllättäviä lopetuksia täynnä? Etukäteen ei oikein pysty ennakoimasn heikkoutta/vahvuutta kortilleNyt on heikko kortti, edes Cerreone ei jaksa enää sytyttää.
Tää on tämä ikuisuusväittely johon ei ole varmaan oikeaa mielipidettä. Itse yhä ajattelen niin, että jos nyt vaikka sallitaan vertaus jääkiekkoon, joka on ainoa laji jota seuraan vaparin lisäksi, niin Mestiksessä voi olla ihan pirun vauhdikkaita ja tiukkoja matseja mutta ei minua silti kiinnosta niitä kaikkia katsella.Mitä jos kortti onkin kovia sotia ja yllättäviä lopetuksia täynnä? Etukäteen ei oikein pysty ennakoimasn heikkoutta/vahvuutta kortille
Mitä jos kortti onkin kovia sotia ja yllättäviä lopetuksia täynnä? Etukäteen ei oikein pysty ennakoimasn heikkoutta/vahvuutta kortille
Sen takia on fight nightit ja numerokortit erikseen.Tää on tämä ikuisuusväittely johon ei ole varmaan oikeaa mielipidettä. Itse yhä ajattelen niin, että jos nyt vaikka sallitaan vertaus jääkiekkoon, joka on ainoa laji jota seuraan vaparin lisäksi, niin Mestiksessä voi olla ihan pirun vauhdikkaita ja tiukkoja matseja mutta ei minua silti kiinnosta niitä kaikkia katsella.
Surkea vertaus, Fight Nightien pääkorteilla on usein paljonkin ihan relevantteja matseja. Kuten tälläkin kortilla.Sen takia on fight nightit ja numerokortit erikseen.
No mitä sä sitten selität mestistasosta. Onko rankin lista mikä merkitsee vai herran oma asiantuntija-arvio?Surkea vertaus, Fight Nightien pääkorteilla on usein paljonkin ihan relevantteja matseja. Kuten tälläkin kortilla.
Ennemmin sanoisin jotkut prelien prelit jonne haudataan näitä juuri jostain contenderista tulleita sun muita kiintiökiinalaisia. Rauhoitu nyt, ei se mikään synti ole ettei itse osaa arvioida.No mitä sä sitten selität mestistasosta. Onko rankin lista mikä merkitsee vai herran oma asiantuntija-arvio?
Watersonilla on 10 x enemmän IG seuraajia kuin Magny-Neal ja Gillespie-Ferreira ottelupareilla yhteensä. Valitettavasti tolla asialla on nykyään paljon merkitystä.Kai sillä ottelijan markkina-arvolle jotain merkitystä on mikäli nimi löytyy kortin nimestä ja/tai kuva julisteesta?
Edit. Ja siis pääpointti oli että jokseenkin minusta turha kaivaa hätäratkaisuna tuota pääottelua kun kortilla oli valmiina ihan yhtä hyviä jo. Ellei sitten pidä Michelle Watersonin markkina-arvoa niin radikaalisti parempana.
Sanotaan nyt vielä että tässä on sen verran väärinkäsitystä, että en tarkoita että UFC:n alakorttien perukoilla olevat ottelijat olisivat ns "mestistasoa", vaan kommentoin tuota argumenttia siitä että matsit olisivat aina katsomisen arvoisia sen perusteella miten niissä on vauhtia ja vaarallisia tilanteita sekä mahdollisia lopetuksia. Näitähän näkee nimittäin aivan yllinkyllin ns paikallistason matseissakin eikä niitäkään varmaan juuri kukaan kaikkia katso. Sama koskee argumenttia että siellähän ne tulevaisuuden mestaritkin ottelee. Joo niin ottelee, kaikkien lajien kaikki mestarit ovat varmaan otelleet ennen mestaruuttaan ties missä sarjoissa mutta ei sekään nyt ole mikään syy sille että ehdottomasti kaikki pitää katsoa.No mitä sä sitten selität mestistasosta. Onko rankin lista mikä merkitsee vai herran oma asiantuntija-arvio?