Ei vaan tuu tapahtumaanOn tää ollut melkoinen ilta.. nyt kun Masvidal vielä kajauttais Usmanin unten maille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan tuu tapahtumaanOn tää ollut melkoinen ilta.. nyt kun Masvidal vielä kajauttais Usmanin unten maille.
Ehkä heikoin divari koko firmassa tällä hetkellä.Vähän ristiriitainen fiilis oli mainista. Usman ei ole ollut viihdyttävä mestari, kun taas Masvidalin piti lähteä Jake Paulin hypemieheksi. Ei oikein toivonu kummallekaan voittoa. Nyt näiden kahden viimesen matsin jälkeen Whittman Usman alkaa näyttämään viihdyttävältä ja ottaa isoja askeleita eteenpäin. Kuka ton miehen pistää aisoihin ja millä alueella? Ei musta fania tullut, mutta kyllä tuota miestä ja työkalupakkia on vaan kunnioitettava.
Ihan hyvältä toi top 10 imo näyttääEhkä heikoin divari koko firmassa tällä hetkellä.
On muuten melkoisen jännä juttu, että Weidman on ollut osallisena näissä molemmissa jalan katkeamisissa ja vieläpä "eri puolilla". Olin itse Vegasissa katsomassa Silva-Weidman 2:sta ja olihan se melkoinen päätös ottelulle. Aikamoinen antikliimaksi myöskin, kun olin vielä Silvan puolella.Roselta ja Kamarulta hienot lopetukset, ei jääny mitään epäilystä etteikö kaikissa sarjoissa olis oikeat mestarit nyt.
Karma puras Weidmania perseestä. En tiedä muistaako porukat, mutta sehän sano ennen Silva2 matsia, että ainut millä Silva satutti ekassa oli alapotkut ja niiden varalle on treenattu ja jälkikäteen Weidman jopa hieman hermostu kun puhuttiin onnettomuudesta ja vahingosta, Weidmanin mielestä voitto oli sen omaa ansiota ja treenattu juttu.
Miltä osin hyvältä?Ihan hyvältä toi top 10 imo näyttää
katso liitettä 227889
On muuten melkoisen jännä juttu, että Weidman on ollut osallisena näissä molemmissa jalan katkeamisissa ja vieläpä "eri puolilla". Olin itse Vegasissa katsomassa Silva-Weidman 2:sta ja olihan se melkoinen päätös ottelulle. Aikamoinen antikliimaksi myöskin, kun olin vielä Silvan puolella.
Onko jollain muuten tietoa, miten paljon näitä jalan katkeamisia potkussa on tapahtunut. UFC:stä ei ainakaan itselle muistu muita kuin nämä kaksi Weidmanin keissiä...
Onhan siellä top 10 monta mielenkiintosta ottelijaa/mahdollista ottelupariaMiltä osin hyvältä?
Onhan siellä top 10 monta mielenkiintosta ottelijaa/mahdollista ottelupariaYritäppä loogisesti perustella että miten toi on heikoin divari firmassa? verrattuna esim. 185 tai 135 paunasii tai puhumattakaa naisten divareista.. Eihän usman hate ole sokaissut silmiäsi?