🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

UFC Fightpass kannattaa tilata, jos näiden matsien katselu kiinnostaa. Ainakin itse olen valmis maksamaan tästä sen vajaan kympin kuussa. Main cardit sitten Viaplayltä...

Jos netflixin saa alle 10e kuussa niin mä en kyllä yhden organisaation seuraamisesta maksa 40 tai enempää. NHL on ainut syy miksi tuo on olemassa.

Viaplay on kyllä kätevä...itellä on kaverin kanssa puoliksi tuo 17,50€ kk ja voi kattoo nuo yöllä tulevat ufc:t aamulla jälkilähetyksenä👌

Siihen vielä futikset ym samaan hintaan,vois ton rahan hölmömminkin käyttää

Viaplay on käytännössä ilmanen, kun ottaa huomioon että siellä on Ufc:n lisäksi muutakin kontenttia. Kuukauden jaksolle mahtuu parhaimmillaan useampi Ufc eventti. Jenkeissä pelkkä ppv on 64.99$ Espn subbaajille. Pohjoismaissa saadaan ppv iltamat lähes ilman verrattuna Jenkit.

Viaplay on kyllä kätevä...itellä on kaverin kanssa puoliksi tuo 17,50€ kk ja voi kattoo nuo yöllä tulevat ufc:t aamulla jälkilähetyksenä👌

Siihen vielä futikset ym samaan hintaan,vois ton rahan hölmömminkin käyttää
Tuokin on yhtä sallittua kuin piratismi.

Yleensä samalla kuukausimaksulla voi laillisesti katsella vain samassa taloudessa asuvat henkilöt.
edit: Itseasiassa säännöissä lukee, että viaplay tilaus on henkilökohtainen.
Se ei tee asiasta vieläkään piratismia

Ja onneksi täällä ollaan vain nimimerkkejä niin kiinnijäämisen riski tästä selvästi rikollisesta toiminnasta on hyvin pieni.

Back
Ylös Bottom