Monelta makun matsi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unibet sanoo 3:30, mutta joskus nuo voi alkaa mun mielestä pikkaisen aikaisemminMonelta makun matsi?
Toivottavasti Masvidal saa tehtyä tästä kunnon ottelun. Pystyssä on vaarallinen ja on myös kova painimaan, mutta onhan Usman ollut kovin dominoiva jo pitkän aikaa.
En usko, että Usman saa matossa Masvidalille ihmeitä tehtyä, mutta sekin jo riittää todennäköisesti pistevoittoon, jos saa puskettua Jorgen häkkiä vasten toistuvasti saaden välillä alasvientejä. Sitten kun vain kontrolloi siellä matossa, niin 10-9 erä on todennäköinen. Lähinnä toivonkin, että Masvidal onnistuu estämään tämän pelin. Jorge on älykäs ottelija, joka usein parantaa otteitaan ottelun aikana, kun löytää aukkoja vastustajan pelistä ja varmasti nytkin tiedostaa hyvin Usmanin vahvuudet.
Kyllä tässä Jorgen puolella ollaan, mutta en kyllä rahaa uskaltaisi laittaa likoon Masvidalin voiton puolesta.
Nyt meni vähän ohi.No mulla oli kuva toisesta paikasta missä aikataulussa luki 1:00.
Anik: "Huge knockout for Day!"
*matsi jatkuu*
Onko tuolla tosiaan koko illan, kolmen tittelimatsin kortilla, pelkästään Bisping ja Anik?
Vai onko näin vain nyt preleissä, ja viimeistään pääkortilla joku muukin mukana?
Ei ole pelkästään Anik ja Bisping, 03.00 alkaen äänessä Nurminen ja Rajalin.
No itse olen vaan tottunut enkkuselostukseen, joten vaikea vaihtaa.Itse en Roganin mölinää jaksa enään yhtään kuunnella, Nurminen ja Rajalin on ihan jees.
Niin, ja täällähän tosiaan nyt ollaan livenä.Mainostan nyt vähän kun muistan. www.Twitch.tv/ylilyontilive kanavalla seurataan yön läpi matseja. Striimi alkaa 03:00 niinku viaplayn lähetys. Oon mestoilla ja niin varmasti moni muukin vapariseuraaja. Porukalla on mukava jauhaa ja jännittää. Toki voittajaveikkaus skaboja yön läpi!
No se "toinen" polvi meni kyllä vatsaan, ehkä kasseille vedon feikkauksesta pitäisi tulla ottelun jälkeen joku sanktio, on nimittäin aika naurettavaa ja epäurheilullista toimintaa. Saattoi jopa muuttaa ottelun lopun kulkua hieman. Se "laiton" polvella päähän oli taas aikamoinen aivopieru Bogatovilta... Onneksi Bogatov ei saanut lopussa tyrmättyä.Bogatov the ballcrusher