🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Millahan logiikalla Conor vaittaa hankkivansa tuosta matsista 80 miljoonaa? Myyntiluvut nyt on varmaan pienemmat kun Khabib matsissa joissa myynti oli 2.4 miljoonaa. Esim. jos myynti on 2 miljoonaa, tuotto olisi 130 miljoonan luokkaa + 10 miljoonaa lipunmyynti. Kun ottaa huomioon UFC:n kulut, on vaikea uskoa etta 80 miljoonan siivu siita menisi Conorille.

Mun käsitys perustuen haastiksiin on, että tuo perustuu arvioon ppv myynnin suuruudesta, joka ei tule tapahtumaan. Tuo summa sisältää myös sponssi/muut tulot kuten viskin lisääntyneen myynnin. Proper12 mainos on kai taas oktagonin pinnassa ja reebokhan lanseerasi uudet jalkineet mitä conor mainostaa. Conorin rahavirta oktagonin ulkopuolella vaatii oktagonin kautta tulevaa näkyvyyttä. 80 miljoonaa on epärealistinen summa, joka sisältää ihan kaiken.

Menee täälläkin aika pitkälle kuten ajattelin.
Laskinko oikein että 5 ei ole viaplayta ja yhdellä on.
Itsekin lukeudun näihin joilla ei ole tällä hetkellä viaplayta.
Mutta, mahdollisesti olisin taas ottanut jos conor matsi olis näkynyt. Nyt en ota.
Äkkiseltään vois ajatella että huonoa bisnestä viaplaylta.
Muistanko ihan väärin että vastaava tilanne oli pari vuotta sitten, sillon ne matsipäivänä ilmoitti että ppv ottelut näkyykin kaikille kanavapaketin tilaajille:unsure:

Muistanko ihan väärin että vastaava tilanne oli pari vuotta sitten, sillon ne matsipäivänä ilmoitti että ppv ottelut näkyykin kaikille kanavapaketin tilaajille:unsure:
Ihan oikein muistat, Conor kortti sekin. UFC 229 Conor v Khabib, ja hinta oli 60€.
Nousi kauhea älämölö ja lopulta Viaplay heitti idean roskiin.

En tiedä onko nyt oikeasti tilanne se, että UFC:n sopimus olisi jotenkin sitä vaativa.
Muistaakseni tosin viimeeksikin puhuttiin UFC sopimuksesta.

Ihan oikein muistat, Conor kortti sekin. UFC 229 Conor v Khabib, ja hinta oli 60€.
Nousi kauhea älämölö ja lopulta Viaplay heitti idean roskiin.

En tiedä onko nyt oikeasti tilanne se, että UFC:n sopimus olisi jotenkin sitä vaativa.
Muistaakseni tosin viimeeksikin puhuttiin UFC sopimuksesta.

Eihän tää homma Suomeen sovi, mutta UFC painostaa. Se mikä näissä mättää eniten ja mikä jenkin pitäisi tajuta, on että nää tulee myöhään aamuyöllä täällä, ei pysty menee pubiin katsomaan tai katsomaan suorana muutenkaan edes kotona kukaan normi-ihminen. Ei-prime time lähetys jälkilähetyksenä katsottuna marginaali sportissa 50 euroa töötti ei vaan ole minkään bisnesmallin mukaan terveellä pohjalla. En usko että pystyvät muuta kuin Conorin myymään tällä jotenkuten nettovoitollisena. Jos Reyes voittais Jonesin, niin uusinnasta vois ehkä huutaa 50,- ilman että nettotulos olis tappiollinen kanavalle. Periaatteessa Viaplay-sport kanavan arvoa nämä aina vähentävät, et näe tilauksen hinnalla. Ja kuinka iso massa sitten erikseen maksaa jostain 05:30 alkavasta päämatsista tämän kompensoidakseen...?

Conor näytti melko lihaksikkaalta punnituksessa, tai ainakin normaalia enemmän mitä yleensä.

Harmi että viaplay nyt sääti tuon ppv maksun, on tosissaan turhan kallista maksaa 30e/kk jos ei katso muuta urheilua ja siihen viellä ppv maksut päälle. Tuon takia tuli irtisanottua tilaus ja täytyy skipata nyt tämä. Voisi olla joku maltillisempi kuukausmaksu viaplaylla mistä näkee vaan UFC, sitten voisi noita ppv korttejakin ostaa. Tällä setillä ei ainakaan täältä rahaa irtoa. Tosin nuo Conorin matsit kyllä myy PPV koska sitä seuraa myös ne ketkä ei muuten lajia seuraa.

Nyt vasta kattelin pressin, niin pitkälle kun pystyi. Oon todellakin tän asiallisen linjan puolella. Jatkuva pään aukominen ei vaan sovi mun kuvaan kamppailu-urheilun huipulla. Tästä huolimatta, tähän matsiin meni loppukin mielenkiinto, kun pressissä rääväsuuta puolustetaan Danan ja Cowboyn molempien toimesta. Lakastaan paskat maton alle vaan. Eipä ihme että irkkukin on pitänyt turpansa kiinni, jos on etukäteen sovittu, että homma ajetaan nätisti maaliin. Conorilla olis ollut aika paljon enemmän hävittävää jos leuat louskuis. Näinköhän kasuaalit tietää puoliakaan Conorin touhuista. Laski aika isosti Cowboyn pisteetkin. Company man ollut aina, nyt vaan alleviivaa sen väärällä tavalla.

Pitäkööt tunkkinsa. Kattellaan aamulla jostain jos jaksetaan.

Eihän tää homma Suomeen sovi, mutta UFC painostaa.
En oikein usko, että UFC painostaa tässä mitenkään, vaan kuvio on Viaplayn omaa viritystä. Fightpassin kautta PPV:t taitavat maksaa 30 euroa, mikä on aika kohtuullinen hinta 10 euron kk-maksun päälle. Yrittäisikö UFC tosiaan pakottaa kansallista toimijaa kiskomaan katsojilta noin kovaa ylihintaa? En usko, koska tyhmempikin ymmärtää, että siitä ei mitään tule. Toivottavasti Viaplay luopuisi koko UFC:stä, niin vapaaottelufanit selviäisivät murto-osalla nykyisestä "UFC-maksusta".

Toivottavasti Viaplay luopuisi koko UFC:stä, niin vapaaottelufanit selviäisivät murto-osalla nykyisestä "UFC-maksusta".
Olisi kyllä paras skenaario.
Fight Pass mistä näkyy kaikki, paitsi PPV:t sen joku 30€ kipale. Tulisi silti halvemmaksi, vaikka Viaplay ei velottaisi kuin pari PPV:tä vuodessa.

En oikein usko, että UFC painostaa tässä mitenkään, vaan kuvio on Viaplayn omaa viritystä. Fightpassin kautta PPV:t taitavat maksaa 30 euroa, mikä on aika kohtuullinen hinta 10 euron kk-maksun päälle. Yrittäisikö UFC tosiaan pakottaa kansallista toimijaa kiskomaan katsojilta noin kovaa ylihintaa? En usko, koska tyhmempikin ymmärtää, että siitä ei mitään tule. Toivottavasti Viaplay luopuisi koko UFC:stä, niin vapaaottelufanit selviäisivät murto-osalla nykyisestä "UFC-maksusta".

Mä veikkaan että UFC on päättänyt että tämä on kansainvälinen PPV kortti, eli laskuttavat isosti enemmän viplaylta lähetysoikeuksista ja Viaplay on enempi/vähempi pakotettu kehittämään PPV:tä tästä ja se on mitä UFC ehdottaa/painostaa tilanteessa tekemään.
Anyway, oli miten oli, niin mun mielestä tämä aamuyön katseluaika tuhoaa idean täysin.
Conor-Cowboy 22:00 lauantai iltana, niin so what voin maksaa 5-kybää jos ei nyt ihan pahin mahdollinen taloudellinen tilanne ole päällä. Mutta että aamulla kun tulos tiedossa ja tämän katselee old news jälkilähetyksenä hintaan 50 euroa, niin se on kyllä liian pitkä hinta tavarasta joka ei ole tuoretta.

Olisi kyllä paras skenaario.
Fight Pass mistä näkyy kaikki, paitsi PPV:t sen joku 30€ kipale. Tulisi silti halvemmaksi, vaikka Viaplay ei velottaisi kuin pari PPV:tä vuodessa.

EEIIIIII! Mä tykkään enkku futiksesta, valioliiga + ufc on match made in heaven. :-) Oikeastaan muu urheilu ei isommin kiinnosta, just nää kaks samalla rahalla on hieno juttu. Todellisuudessa futista katson noin minuuteissa ja tunneissa laskettuna ainakin 5-kertaa enemmän kuin UFC:tä, vaikka UFC kuitenkin isompi juttu sitten kun hyvät kähinät.

EEIIIIII! Mä tykkään enkku futiksesta, valioliiga + ufc on match made in heaven. :-) Oikeastaan muu urheilu ei isommin kiinnosta, just nää kaks samalla rahalla on hieno juttu. Todellisuudessa futista katson noin minuuteissa ja tunneissa laskettuna ainakin 5-kertaa enemmän kuin UFC:tä, vaikka UFC kuitenkin isompi juttu sitten kun hyvät kähinät.
Niin, no toki se on sitten eri jos muutakin tuolta katsoo.
Mulle kelpaisi sekin että vanha kunnon Fighting paketti tulisi takaisin. 20€/kk se maksoi.
Ymmärrän kuitenkin että ei ne voi sitä mihinkään 10€/kk tarjota, koska muuten kortit tarjoaisi mielummin UFC itse suoraan.

Mikä järki Viaplayn olisi tarjota 20€/kk Fighting-pakettia normaalin 30€/kk urheilupaketin sijaan? Tuotothan tippuisivat kolmanneksella.
Ehkä se voisi vähentää sitä boikotointia. Olihan paketti ennen olemassa, mutta kai siinä on laskettu miksi se poistettiin.
Tuntuu vaan että nyt kun tulee PPV:t sitä voisi harkita tuovan takaisin.

Pitäisi edelleen 30€/kk UFC + muut urheilu, mutta olisi erikseen pelkkä kamppailu 20€/kk.

Itse olen lammas, ja ostan PPV:n, koska katotaan livenä parin frendin kanssa, niin jaettuna summa ei ole paha.

Mutta hetkinen, onko Conor sittenkin alkanut hihhuliksi? Ekassa embedissä iskee kädet yhteen ja katselee ylöspäin ajassa 2.19
View: https://youtu.be/GZZZtRvb8yQ

Conorin suusta on myös kuultu ''god willing'' muutamaan kertaan tällä viikolla

Back
Ylös Bottom