Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun veikkaus on kuitenkin että Maia lyö pommin päähän pystyssä, Askren tekee puolittaisen paniikkialasviennin ja Maia kaivaa lopetuksen. Maia on henkisesti luja ja kohdannut parhaat. Monipuolinen. Askren on kaikkea muuta varsinkin kun painijalla pitäs olla edes hyvä peloite joku asia pystyssä. Kova lyönti tai potku.
Oli selkee tasuri omalla pistekortilla 10-9 10-9 8-10Vähä harmitti ku oli Johnsonille betsit![]()
Askren taputti osin myös väsymykseen. Yhden käden rnc.Olen yllättynyt, Demianin alasviennin puolustus ja iskut pohjusti tän![]()
Ei hemmetti millaisia takakiertopotkuja tuo Salihov tarjoilee. Toi sellainen uhka, jota ei voi unohtaa hetkeksikään tai nukkumatti tulee kylään. Maia on sitkeä soturi. Ikää on jo, mutta vanha vielä jaksaa.
Meni tajuttomaksi -> Taputti väsymykseen.Askren taputti osin myös väsymykseen. Yhden käden rnc.

No nää on näiden mielipiteitä joilla ei mitään käsitystä kamppailuurheilusta eli ei erääkään takana eikä edes edessä. Hieno ottelu mun mielestä halusin että menee mattoon ja menihän se. Oli hieno fiilis kun maia sai rnc kiinni. Oon ollut 2x maian leireillä ja kannustin ihan täysiä häntä.Meni tajuttomaksi -> Taputti väsymykseen.![]()