Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cerrone voittaa välillä ja saa jatkaa. Puheesra kuulee että kognitiivinen kapasiteetti iskuista johtuen laskenut. Näyttää jäykälle myös. Hall of fameen vaan. Ei enää montaa matsia.khebabilla ei olisi mitään mahdollisuuksia Justinia vastaan. Cerrone on UFC:n kaikkienaikojen työmies ja tulee varmasti olemaan Hall of Fame:ssa suoraan.
Milläs se voittais?Lisäryppy tuossa haastajakuviossa on, että jos ferguson sattuisi voittamaan niin khabib saanee suoraan uusinnan. Toki ferguson lähtee isona altavastaajana matsiin, mutta en näkis mahdottomuutena fergusonin voittoa.
Gaethe sen sanoi, Irlantiilainen on jo eläköitynyt...Khabib ottelee niin harvoin, että harmi jos gaethje jää sitä odottelemaan. Mä mieluusti näkisin gaethje vs conor matsin samalla kortilla kuin missä khabib vs. ferguson on. Siinä samalla saa sit varamiehet, jos päämatsille sattuu jotain.
Kyllä ainakin itse sanoisin, että pystyssä Fergusson voi hyvinkin pöllyttää Khabibia. Fergusson ei varmaan matossakaan ihan jyrän alle ainakaan jää, joten alasvientejä ei kuollakseen täydy pelätä. Voi siis pystyssä otella rohkeasti.Milläs se voittais?
Ferguson voittaa tyrmäyksellä ekassa erässä sanokaa minun sanoneen.Kyllä ainakin itse sanoisin, että pystyssä Fergusson voi hyvinkin pöllyttää Khabibia. Fergusson ei varmaan matossakaan ihan jyrän alle ainakaan jää, joten alasvientejä ei kuollakseen täydy pelätä. Voi siis pystyssä otella rohkeasti.
Supermielenkiintoinen matsi tämä olisi joka tapauksessa.
Dustin tyrmää khabibin brutaalisti.
Ja taas on kivitalo kiinni.Ferguson voittaa tyrmäyksellä ekassa erässä sanokaa minun sanoneen.
Ferguson voittaa tyrmäyksellä ekassa erässä sanokaa minun sanoneen.
Ferguson vs Gaethje mestaruusmatsi tulee olemaan melkoinen sota.
Ferguson ja Gaethje voittaa. PAckalen häviisi.Mitä sanoisit, onko UFC:n 155-paunaisten rosterissa yhtäkään jenkkiottelijaa joka sun mielestä todennäköisesti häviäisi Khabibille?
Edit. Lisätään tähän että mitä arvelisit että kävisi Packalen vs Khabib matsissa?
Kaiken ton lisäks Tonylla on mainio palautumiskyky, vaikka imuroisikin iskuja. Tulee mieleen matsi Lando Vannataa vastaan, jossa Fergu tippu useammankin kerran jo ekassa erässä, mutta niin vaan pisti Landoa pataan ja kuristi tokassa erässä.Fergusonilla on tosi hyvät kuristukset pakan pohjalta, terävät kyynärpäät ja loppumaton kardio. Erikoinen pysty voi olla ase tai heikkous. Khabib saattaa kolauttaa pahojakin osumia fergusonin päähän pystyssä, jos ferguson lähtee soitellen sotaan.
Ferguson ja Gaethje voittaa. PAckalen häviisi.
No on?Mutta onko yhtään jenkkiottelijaa joka lähtökohtaisesti häviäisi sun mielestä Khabibille?
En oleMutta oikeasti kiinnostava kysymys on, että onko jontte, ilmastointi, julma mies ja mäkisen tero saman hepun alttereita. Mäkinen sen takia, että voi molemmilta puolilta kahvata.
Miksi manux minut luit tuohon kerhoon? Mielestäni oon pyrkinyt olemaan kohtelias ja argumentoimaan järkevästi omia pointtejaniMutta oikeasti kiinnostava kysymys on, että onko jontte, ilmastointi, julma mies ja mäkisen tero saman hepun alttereita. Mäkinen sen takia, että voi molemmilta puolilta kahvata.
Esiinnyn vain omalla nimelläni täällä.Mutta oikeasti kiinnostava kysymys on, että onko jontte, ilmastointi, julma mies ja mäkisen tero saman hepun alttereita. Mäkinen sen takia, että voi molemmilta puolilta kahvata.