Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se paranteli bussihyökkäys traumojaOliko Rosella joku loukkaantuminen tässä välissä? Vai mistä vuoden ottelutauko?
Rose Namajunas Out Of Action Until 'Fractured Neck' Feels Totally HealedOliko Rosella joku loukkaantuminen tässä välissä? Vai mistä vuoden ottelutauko?
Trinaldo-Aldo-Silva -combolla lähdin tähän pistämään vetoa tähän. Ihan perstuntumalla, ei paljon perusteluja keksi.
Itellä on semmonen perstuntuma, että Volkanovski saattaa viedä voiton Aldosta. Kova matsi kuitenkin varmaan tulee. Volkanovski näyttää olevan kuitenkin hienoinen altavastaaja kertoimien valossa tässä matsissa.
Yllätyin kans vähän siitä, että Rose on pieni altavastaaja Andradea vastaan. Vaikka aika kolikonheitto kertoimet tuossa matsissa on ainakin Pafilla.
Pistä toki kuva tänne vetolapusta!Jared Cannonier, Ryan Spann ja Kurt Holobaugh tulee pistettyä voittajaksi isolla panoksella koska päivänselviä voittajia.
Jared Cannonier, Ryan Spann ja Kurt Holobaugh tulee pistettyä voittajaksi isolla panoksella koska päivänselviä voittajia.
Volkanovski on tyyliltään grindaaja, Mendesiä vastaankin kovat iskut kuitenkin horjuttivat selvästi vaikka matsin veikin. Uskon että Aldon painavat iskut saattavat pudottaa Volkanovskin ennen kuin Aldo väsähtää. Tai sitten ei, vittuakos näistä tietää. Aldo on vaan ollut aivan suvereeni kaikkia muita paitsi Maxia vastaan, ja Volkanovskin vahvuudet on aivan muualla kuin Maxin. Tää on mun mmatikka.
Mikä ihmeen trollaus ja en minä vain kerkeä foorumilla työn ja perhejuttujen takia niin paljoa aikaa viettämään. Joskus menee parikin kuukautta etten kerkeä edes vilkaisemaan foorumia.Sulla on aina näitä näytöstyyliin voittavia päivänselviä voittajia nippu joka eventiin joita yhdistää eräs tietty asia, ja sitten kun nämä sun päivänselvät menee ihan päin vittua niin susta ei paljon kuulu. Alkaa käydä vähän väsyneeksi tää sun trollaus.
Mikä ihmeen trollaus ja en minä vain kerkeä foorumilla työn ja perhejuttujen takia niin paljoa aikaa viettämään. Joskus menee parikin kuukautta etten kerkeä edes vilkaisemaan foorumia.