Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa on ainakin mun silmaan purettu mukavasti auki miten conor olisi voinut parjata paremmin khabibia vastaan. Jos ton videon juttuja ottaa tosissaan niin se nostaa fergusonin osakkeita. ts. miten kayttaa bjj:ta khabibin painia vastaan ja ehka saada khabib vahan ulos sielta kovimmalta vahvuusalueelta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=1ylhPyCcghk
Ferguson on moneen kertaan ansainnut pääsyn tittelimatsiin, se olis mukava nähdä seuraavaksi. En tiedä pitäisinkö khabibia edes suosikkina siinä matsissa. Fergusonia tuskin lopetetaan ja sen kunto on dynamiittia, 4. Ja 5. erä voi olla pahoja rasteja khabibille siinä matsissa.
Jones on muuten testattu 7 kertaa viimeisen 14 viikon aikana. Gusse kerran.
Vähän off-topic, mutta tämä Chechenia on melko mielenkiintoinen paikka. Itse tiehtööri Ramzan Karydov vähän saman tyyppinen persoona kun Kim jong-ung, mutta lisänä olisi löyty kunnolla testoa perseeseen. Kaverilla on instgramissa pari miljoonaa seuraajaa treeni ja eläin videoilla. Juhlapäivä vedetään treeni verkkareissa ja hupparissa. Voi olla melkosen mielenkiintonen paikka asua ja kasvatuskin varmasti poikkeaa keskiverto länsimaalaisesta tavasta.
Samaa mieltä, Ferguson on ansainnut matsin tittelistä seuraavaksi.
Oon kyllä eri mieltä Fergusonin mahdollisuuksista. Sen tyyli on liian löysä ja ottaa liikaa riskejä. Ferguson on usein ollut vaarallisissa positioissa huonompienki painijoiden kanssa. Lisäksi Fergusonilla ei oo kunnon one punch KO voimaa. Cardiota sillä kyllä on, mutta miten kestää cardio kun ei pääse ite määräämään tempoa.
Tarkoitti tietenkin ettei ole pääottelussa enää ikinä vuonna 2016. Danaa pitää osata tulkita.Dana marraskuussa 2016: Jon Jones will never headline UFC event again.
Tarkoitti tietenkin ettei ole pääottelussa enää ikinä vuonna 2016. Danaa pitää osata tulkita.
Paras mahdollinen johtaja tolle kansalle.