Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kummasti kuvassa kuitenkin lähetys aina 7:45 asti, johon mahtuisi koko ilta.
Katkaiseeko ne muka pelkän pääottelun pois.....?
Vai onko mennyt sekaisin pääkortti ja pääottelu. Toki pääkortti jos ei kuuluisi niin kumman pitkälle lähetysaika.
Se on muuten ihan kiva bonari että Viaplay:ssä näkyy kaikki matsit, eikä vain main. Plus peräti erilliset striimit eli kotimainen ja alkuperäinen selostus.
Toi Viasat tosin vain suomenkielinen.
01:15 alkaa jo lähetys, eli kyllä.Eli Viaplayssä, sillä jollain 30 euron hinnalla saan nauttia koko kortista (myös prelit) alkuperäisellä selostuksella? Helvetin hyvä, jos näin.
Kyllähän Conor voi hyvin voittaa pisteillä dominoiden vaikka eriä 1-3. Näistä vielä yksi 10-8 erä, niin vaikeaa on enää kiriä.
^siellä se "el kuko" taas kikkailee jumppapallolla... riksrakspoks![]()
Sitte seuraava kuukaus taputellaa jälkipelejä että miten onnekas conor oli ku vahingossa onnistu tyrmäämää khabibinJännitys tihenee. Ei enää montaa videota tarvi katsoa ennen kuin matsi on nähty ja taputeltu
View: https://youtu.be/tlvcF2AyZOY
Ferguson ei turhia varo, kikkailee vaan menemään.^siellä se "el kuko" taas kikkailee jumppapallolla... riksrakspoks![]()
Tai jos vaan Conor fanit ja haterit antaisi olla? Ei ole varmasti liioiteltua sanoa, että nyt nähdään kaksi kenties parasta kevytsarjan ukkoa samassa häkissä. Itse istun alas ja nautin matsista, ihan sama kumpi voittaa.Sitte seuraava kuukaus taputellaa jälkipelejä että miten onnekas conor oli ku vahingossa onnistu tyrmäämää khabibin
Tai jos vaan Conor fanit ja haterit antaisi olla? Ei ole varmasti liioiteltua sanoa, että nyt nähdään kaksi kenties parasta kevytsarjan ukkoa samassa häkissä. Itse istun alas ja nautin matsista, ihan sama kumpi voittaa.
Kuka tämä Ortega mahtaa olla?Mulle on muuten ihan sama miten käy, kunhan Conor voittaa TKO/KO:lla. Löin nähkääs sen eestä vetoa.
Löin myös Ortegan ja OSP:n puolesta mutta ei niistä sen enempää.
Varmaankin Daniel Ortega, Nicaraguan presidenttiKuka tämä Ortega mahtaa olla?
Hyvää analyysiä! Ite näen että conor onnistuu painostamaa khabibin häkkiä vasten ja lyömää vastaan ku khabib koittaa purkaa painetta muutamalla heijarilla. Khabibin jalkatyöskentely pystyssä ei vaan riitä.