🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Vittu mikä pelle :eek: Mun puolesta voi pysyä eläkkeellä ja jatkaa uhoamistaan twitterissä.

Tästä Dana lätkäisee varmaan jotain sanktioo niin taas löytyy tekosyy miksei voi otella.

Tällä menolla Khabib matsi tulee olemaan megaluokkaa vaikka aiemmin pidin sitä heikoimpana kolmen joukosta. Pienellä säädöllä tilanteet muuttuu aika nopeasti kunhan ei vain henki lähde kenelläkään tässä välissä.

Chiesa tais tehä elämänsä tilipussin just :) Conorin kannattais miettiä uudelleen tota riehumista ainakaan jenkeissä ku se joutuu samantie tollasista raastupaan ja jotkut 10millin korvausvaatimukset

Ärsyttää kans toi saatanan apinalauma mitä se kuningasapina vetää perässään. Pitäen sisällään mm 13-14 recordilla vetelevän ufc:n turhimman ja Conorin nimellä ratsastavan Lobovin ja ton ison tatuointi pellen joka muuten tyrmäsi itse itsensä vikassa ufc-tappelussaan viime syksynä kun liukastui ja löi naamansa lattiaan. Hienoja miehiä. Ja sitten kehdataan häiritä pahimmassa weight cut tilassa olevaa Khabibia ja loukkaannutetaan Chiesa (toivottavasti ei käynyt pahemmin, hyvä ottelu ois se Chiesa-Pettis), sekä meinataan vielä satuttaa Rosea kunnolla.

Chiesa tais tehä elämänsä tilipussin just :) Conorin kannattais miettiä uudelleen tota riehumista ainakaan jenkeissä ku se joutuu samantie tollasista raastupaan ja jotkut 10millin korvausvaatimukset

Chiesa itkee tappioita, äitiään ja nyt vielä roskapönttöä joka osu lasiin mihin sattu sopivasti nojaamaan.

Mun veikkaus on että Chiesakaan ei kehtaa tosta mitään juttua vääntää ellei oikeasti puhuta vakavasta vammasta.

Conor tulee tekemään seuraavan sata miltsiä McMahonin palkkalistoilla ja löymään kaikki yleisöennätykset sillä puolen. McMahonien klaani saa tilaisuuden thedä kunniaa irlantilaisille juurilleen.

Ei vittu mitä ääliötä. Toivottavasti jengi imee Conorin tilit kuiviin oikeudessa.

Parasta on se, että minuuttien sisään tämä kaikki on netissä ja useammasta kuvakulmasta.

Conor saa tästä joku 20 syytettä, ja siihen hupeneekin Mayweather-rahat aika nopsaan.

Back
Ylös Bottom