🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Lopetin katsomisen kun silloin kun ei tullut enää pidempiä Countdowneja.
Emebeddit on aivan liian lyhyitä, ja supertarkasti editoitu.
Nykyään homma taitaa pitkälti mennä tyyliin "määrä korvaa laadun" tässä puljussa, ja hitto ne twitter-viestit vituttaa mulla! :mad:

Joo ne countdownit ja prime timet oli kyllä vähän erimaata, kun nää nykyset missä ottelijoista ei oikeen kerkii muodostaa mitään kuvaa ja on aika hiton tarkkaan mietitty mitä näytetään. Stipe kyllä näissä embeddedeissä on vaikuttanut sen verran vajakilta, että toivottavasti JDS tyrmää kolmannessa.
Stipehän on just todella rennon ja mukavan oloinen kaveri.

Harmittavaa tama saantojen kanssa sekoilu, kun ei ottelijat tai edes tuomari ole ajantasalla.

edit. tai ehka tuomari oli ajantasalla. Ei voi tietaa, jarjetonta tama saataminen polvien kanssa.

Cormier kommentoimassa on kyllä hieno juttu! On mahtavaa kuulla todellista asiantuntijaa. Anik on oikeastaan aika turha tuolla.
Raju 2-erä Alvarez-Poirier matsissa.

Siinä meni taas hieno matsi tohon sekoiluun.

Alvarez pitäis diskata vai ei? Voittoo ei ainakaan.

Edit. Toi Rogan sekoilee ihan älyttömästi tän säännön kans!

Ja DC/Rogan duo syytteli Herbiäkin tuosta kaikesta. Meni tuomarin toiminnan puolesta juuri niinku pitikin.

Viimeksi muokattu:
Mielestäni Alvarez olisi pitänyt diskata. Se vika polvi oli kyllä törkeä ja siitä Poirier meni veltoksi.
Olin ite vähän kahen vaiheilla, joko diskaus tai nyt tullut tuomio. Vahingolta se vika vaikutti, ettei Eddie ehtiny reagoida Dustinin polvelleen tippumiselle mutta onhan ottelija vastuussa omista tekemisistä...

Onkohan tää uus sääntö nyt hyvä vai huono loppujenlopuksi..

Olin ite vähän kahen vaiheilla, joko diskaus tai nyt tullut tuomio. Vahingolta se vika vaikutti, ettei Eddie ehtiny reagoida Dustinin polvelleen tippumiselle mutta onhan ottelija vastuussa omista tekemisistä...

Onkohan tää uus sääntö nyt hyvä vai huono loppujenlopuksi..

Tama ottelu kaytiin vanhoilla saannoilla.

Back
Ylös Bottom