Puola ansaitsee miesten mestaruuden, ja toivottavasti Reyes kestää sen kuin mies – hän on kuitenkin vain 30, joten aikaa on. Pääottelussa olen Costan puolella, koska en oikein tykkää Runnersanyan tyylistä haukkua vastustajiaan.
View: https://www.youtube.com/watch?v=YNgf_2yrvwk
Trash talkit on ihan hauskoja, mut eilisen pressin "..Im gonna be your step dad. Go to your room, you're grounded" -heitto oli Izzyltä kyl vähän nolo, laimee ja mauton. Vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä, mut sille ei vaan sovi toi vittuilu. Puuttuu siihen vaadittava karisma. En oo Izzy vihaaja, mut jonkinlainen viharakkaus suhde mulla sitä kohtaa on. Tykkään sen erilaisuudesta, on taitava ja tekninen pystyspesialisti, kaikki ne animejutut ja omalla hyvällä tavallaan vähän hönö.. mutta samaan aikaan välillä tosi korni ja ajoittain snadia myötähäpeää aiheuttavia heittoja etenkin ottelun jälkeisissä octagon haastatteluissa. Yrittää liikaa. Tämmöisenä keittiöpsykologina arvelisin, et siellä on taustalla jotain kiusaamista / rasismia, kun mustana miehenä Uudessa-Seelannissa jne.. ja vielä kuitenkin nuori kaveri kyseessä, ja se jotenkin näkyy tosta yliyrittämisestä ja jatkuvasta itsensä todistelusta. Tai sit mun ihmisanalyysi on ihan päin vittua
Costa taas sen sijaan on rauhallinen ja leppoisa tappaja. Hieno kombo. Pakko diggaa. Ja propsit siitä kun yrittää englanniksi pysyä mukana ja puhuu sitä koko ajan yhtään ujostelematta, vaikka vielä vähän aikaa sitten ei puhunut sitä juuri ollenkaan. Pressin paras kohta oli kun Costa otti lasit pois ja haki katsellaan Izzyn katseen, ja haastoi sen tuijotusskabaan. Oli itelleki tuskallinen tilanne ku kattoi vaan, että kumpi kääntää eka katseensa pois ja Costahan tuon voitti. Se vaikutti muutenkin olevan pressissä noista kahdesta se rennompi ja rauhallisempi. Izzy yritti selvästi päästä sen pään sisään noilla trash talkeilla mitkä ei vaan tuu siltä luonnostaan.
Jos mun pitäisi valita kumman kanssa joutuisin häkkiin, niin valitsisin Adesanyan. Se todennäköisesti tyrmäisi mut.. mutta Costa mahdollisesti murhaisi mut.
Jäätävä match up joka tapauksessa!!