Deleted member 135212
Shahbazyan, 22 v, hätyyttelee kohta jo tittelihaastajan paikkaa, Brunson eläkettä, ja Luque toivottavasti hyppää kympin sakkiin sekoittamaan välisarjan pakkaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
äänitorvet pohtivat
Oli kivasti sanottu. Kuuntelijoita varten podcastia tehdään. Tosi siistiä jos sisältö kelpaa.Olen palstalla vain kamppailu-penkkiurheilijana, mutta kuten urheilussa, niin myös penkkiurheilussa voi kehittyä seuraamalla alan asiantuntijoita. Kiitos.
Ei aina, jos prelims tai early prelims on ruotsalainen, norjalainen, tanskalainen, tai suomalainen näkyy nekin. Oliko tossa joku muu maa vielä en ole varma.Onko toi aina niin että Viaplay ei näytä kuin ainoastaan main cardin?
Edmenistä tuli miesten puolen Maycee Barber, aika paljon on tekemistä vielä ennen kuin aletaan haastaa kärkiukkoja.
Olin laittanut muuten lapulle Brunson ja Calderwood, niin kauheasti joka paikassa veikattiin Calderwoodin pistevoittoa että kokeilin. Taas vituttaa.
Pääottelun tiimoilta on noussut kysymys, riittäkö Shahbazyanin kotisalilla eväät terävimpään mma-kärkeen valmentamiseen?
| Main card (ESPN+) | |||
| Heavyweight | Derrick Lewis | vs. | Aleksei Oleinik |
| Middleweight | Chris Weidman | vs. | Omari Akhmedov |
| Middleweight | Darren Stewart | vs. | Maki Pitolo |
| Women's Bantamweight | Yana Kunitskaya | vs. | Julija Stoliarenko |
| Lightweight | Beneil Dariush | vs. | Scott Holtzman |
| Preliminary card (ESPN/ESPN+) | |||
| Welterweight | Tim Means | vs. | Laureano Staropoli |
| Lightweight | Nasrat Haqparast | vs. | Alexander Muñoz |
| Middleweight | Andrew Sanchez | vs. | Wellington Turman |
| Featherweight | Gavin Tucker | vs. | Justin Jaynes |
| Featherweight | Youssef Zalal | vs. | Peter Barrett |
| Bantamweight | Irwin Rivera | vs. | Ali Alqaisi |
www.ufc.com
Luulin myös, että nuoruuden into voittaa tällä kertaa kokemuksen, mutta Brunson otteli todella hyvin ja fiksusti. Harvemmin miehen kaltaiset aggressiiviset tappelijat muuttuvat enää uran loppupuolella taitaviksi taktikoiksi, mutta Brunson teki saman tempun mitä Gaethje. JoJo voi voittaa hyvänä päivänä melkein kenet tahansa, mutta suoritustaso vaihtelee harmittavan paljon.Itse olin 100% varma sekä Calderwoodin ja Shahbazyanin voitosta... Vapaaottelu lyö näpeille säännöllisesti itseni kaltaiselle viisastelijalle
Täytyy korjata arvosteluani Oleinikin pystyottelusta, oli turhan kapea otanta ja värittyneet muistikuvat. Werdum matsissahan lyöntipeli oli varsin monipuolista, eikä huonoa Overeemiakaan vastaan ennen kuin noutaja tuli. Pitempää ukkoa Maurice Greeneä taisi kauhoa vain niillä pitkillä heijareilla.Oleinikin pystyottelu näyttää lähes yli-kömpelöltä