🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Et. En oikeadtaan toivo vaan TIEDÄN😍

Täällä kans. En pidä Usmanin voittoa todellakaan niin itsestäänselvyytenä, kuin monet täällä. Tuo Dan Hardyn breakdowni siinä jossain UFC:n ohjelmassa oli aika hyvä ja toi ilmi asioita tuosta painista, joita ei muuten huomaisi. Myös pysty (poislukien tyrmäysvoima) ja cardio menevät Colbylle.

Tuo Colbyn EPO-huutelu tuskin aivan tuulesta temmattu kun samasta campista ovat ja tähän matsiin ei varmasti tuollaista ole käytössä (jos on ollutkaan), mutta tuo yhden arvoituksen lisää tähän matsiin.

Mikä tuossa sinusta näyttää jotenkin huolestuttavalta?

Mä en lähde tähän. Jos toi skeleton on sun mielestä ok, niin varmasti Conor oli myös ok ennen Aldoa. Ei, toi ei ole tervettä. Aitajuoksussa tai sprintti hiihdossa olisi, mutta kamppailulajeissa noi skeletonit ei ole ok. Aina kun lyödään päähän noilla nesteillä, se ei varmasti ole tervettä. Toivottavasti olen väärässä ja yöllä nekkaillan piste hippaa. Toivottavasti, ihan oikeasti toivottavasti. Sen leikin aldo voittaa.

Mitä tapahtuu Viaplayn lähetyksessä? Näkyy uudelleen Hooper vs Teymur?
Ufc tais vaa kuluttaa aikaa tolla että näytti sen uusiks, menny ilmeisesti niin nopeesti prelimit tähänmennessä. Mutta joo tosta aldon puntarikunnosta.. Paremmalta aldo 135 paunasena näytti puntarilla ku holloway 145 puntasena.. Jeesus sentää olin varma että holloway pyörtyy puntarille

Back
Ylös Bottom