🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Se oli aika
50/50. Enemmän Reyes mielestäni osui potkuilla ja 3 erä ainakin selvästi sille..aika onneton matsi silti. Tuntuu, että Reyesillä lyöntipeli vähän puuttuu..

Huh-huh, tiukalle veti. Kova suoritus kuitenkin boxailla Oezdemiriä vastaan 3 erää. Pikkusen pettynyt olin että maahan viennit toimi liian usein, Jonesia vastaan käy köpelösti. 1. erä oli huono, mutta siitä eteenpäin Reyes parempi ja loppua kohti käänty enempi ja enempi Dominatorille. Tiukka mutta ansaittu voitto.

Huh-huh, tiukalle veti. Kova suoritus kuitenkin boxailla Oezdemiriä vastaan 3 erää. Pikkusen pettynyt olin että maahan viennit toimi liian usein, Jonesia vastaan käy köpelösti. .

Itse taas vaikutuin miten helposti sieltä tultiin ylös ja clinchistäkin irrottiin. Mutta joo Jonesin top game on eri. Toisaalta tässä voisi olla kaveri joka potkii Jonesilta jalat ja shooteille ei hyvän liikkeen ansiosta tule paikkaa. Sais kuitenkin vielä hieman kehittyä imo.

Itse taas vaikutuin miten helposti sieltä tultiin ylös ja clinchistäkin irrottiin. Mutta joo Jonesin top game on eri. Toisaalta tässä voisi olla kaveri joka potkii Jonesilta jalat ja shooteille ei hyvän liikkeen ansiosta tule paikkaa. Sais kuitenkin vielä hieman kehittyä imo.

Joo oli hyvää siinä miten pääsi ylös. Ja alkohan Reyes tossa painostamaan ihan huolella loppua kohden, viiseräinen niin olis päättyny neljännessä Reyesin KO voittoon väitän. Toivottavasti Reyes saa seuraavaksi 5 eräisen ettei tule liian kiire, niinkun tässä meinas todellakin tulla.

Ei ihan riittäny aika Gunnille :( Harmi kun Gunni ei suostu pudottamaan LW:hen.

Tuomari ei onneksi kuitenkaan keskeyttänyt matsia liian aikaisin vaan saatiin nähdä matsi loppuun. Splitti kuulosti aika oudolta mutta näillä mennään.
Jos olisi päässyt tuohon viimeisen erän full mountiin freesinä niin uskon että olisi nähty lopetus/ainakin kunnollinen yritys. Nyt näytti vähän siltä että Gunni oli aika lopussa.

BADA BOOM! :hyper::hyper::hyper::hyper:

En tiedä näinkö omiani, mutta ihan kuin tuossa lopussa kun Masvidal käveli pois, niin olisi yleisössä näkynyt se tyyppi, jonka kännyn Conor pisti säpäleiksi. Eikö se ollut Englannista alun perin ja oli lomalla Jenkeissä?

Onkohan se sitten Masvidal vs Askren next? Colby ja Snoozeman selvittelee välit sillä aikaa..

Masvidal ja Colby on käsittääkseni hyviä frendejä, ehdottomasti kummatkin vastaan team Askren/Woodley olis jees jos ei mestaruusmatsia tipu. Mutta aika kova näyttö Masvidalilta, mun mielestä relevantimpi ottamaan mestaruudesta kuin Colby.

wtf. espn+ lähetyksessä oli parin sekunnin pätkä missä näytti ihan kuin masvidal ja leon edwards ois ottaneet yhteen takahuoneessa. Mitähän tuolla tapahtuu oikein.

Oli kyllä paha tyrmäys nuorelle ottelijalle. Noi älyttömät painonvedot tuskin ainakaan parantaa tuota iskukestävyyttä...

Back
Ylös Bottom