🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

No ei Rose ollu varma kuka/ketkä siel ulkona riehu ja mikä niiden motiivi oli. Tiedä mitä sekopäitä siel on tulossa ikkunoist sisään ja millä aikeilla. Se on myös ihan eri asia olla töissä jossain mis noita tulee ku istua bussissa ja joutua random hyökkäyksen uhriksi ihan yllättäen. Rose on myös nainen joten en kyl ihan tajua miten tollasetki jutut on joidenki vaikea ymmärtää "mut en mä ois pelänny" ok no sit ei kyl muutkaa pelkää...

Rose on myös nainen joten en kyl ihan tajua miten tollasetki jutut on joidenki vaikea ymmärtää "mut en mä ois pelänny" ok no sit ei kyl muutkaa pelkää...
Nainen joka työkseen vetää jengiä turpaan. En mä missään vaiheessa ole käyttänyt sun esittämää logiikkaa, vaan lähinnä ihmetellyt että miten noin haastavaa työtä tekevä ihminen siitä niin pahasti järkyttyi. Jos mä olisin menossa vaparimatsia ottamaan en varmaan nukkuisi viikkoon ennen sitä.

Sitähän nyt on aivan turha kritisoida että pelästyi/järkyttyi. "Sehän hakkaa ihmisiä työkseen", joo ja sekö tarkoittaa sitä ettei voisi koskaan järkyttyä mistään? Plus se kärryhän jonka Conor heitti olis varmaan tappanut Rosen jos olisi napsahtanut yllättäen esim kaulaan. Miettikää vähän

Turha edes keskustella koko jutusta kun asiat vedetään niin ääripäihin ja kirjoituksia vääristellään.

ihmettelen miten sellaiseen pystyvä järkyttyisi ryhmästä huligaaneja niin pahasti. Varmaan se on sitten ihan henkilökohtaista, esim. Karoliina lähinnä naureskeli tilanteelle.
Ihmismieliä on joka suuntaan, eri jutut, reaktiot yms järkyttää jos ei ole tottunut sellaiseen.

"työajan" ulkopuolella siviilissä tapahtuvat hyökkäykset on eri asia kuin octagonissa otettava matsi. Rose voi olla millanen haluaa, ei ole tehnyt mitään väärää ja voitti vielä matsinkin. Hyvä ROSE.

Hallitsematon uhkatilanne (mihin ei voi itse paljon vaikuttaa, tai ei ollenkaan) on ihan eri asia, kuin useimmat työtehtäviin liittyvät jutut, tai kehässä tapahtuva legitiimi kamppailu. Jos sellainen ei järkytä, niin olisin huolissani.

Rogan sanoi podcastissaan että Rose oli lähellä vetäytyä ottelusta Conorin hyökkäyksen takia. :ROFLMAO::woot:

Aika herkkä ollakseen ammatiltaan vapaaottelija.

Rose sanoi jossain haastattelussa, että on joutunut joskus aika pahoihinkin tilanteisiin, joissa on ollut pyssyjä ja puukkoja. Oli pelästynyt, että taas jollekin käy pahasti.
Vahva ihminen Rosehan on, kun kaikesta huolimatta teki kaikkien aikojen komeimman suorituksen naisten vapariskenessä.

Hyvää kevättä kaikille!

Nyt alan kyllä syömään sanojani ja epäilemään että Gaethje veisi pysäytyksellä. Poirier on sellainen potentiaalinen lasileuka etten oikein luota.

Jännä muuten miten Khabibin hyökkäys Lobovin kimppuun on jotenkin kokonaan unohdettu UFC:n toimesta.
Dana sanoi useassa haastattelussa, että tuollasita sontaa on joka UFC viikonloppu. Jätkät käy toistensa naamoille ja kovistelee ja sitten se tilanne raukeaa. Siinähän oli vain niskasta pitämistä, yksi läpsy ja komentelua... Itsekkin pitäisin tuossa kontekstissa varsin vähäpätöisenä asiana. Ei täysin asiaan kuuluvana mutta vähäisenä.

Pea Head liikkuu paljon sulavammin kuin Gaethje ja on ollu aika hienossa nousussa 155 sarjassa poislukien Michael Johnson tyrmäys. Gaethje on mun silmiin painoluokan ehkä fyysisin poika ja saa aina vastustajan jalat mustelmille mut ei se kauhean tekninen nyrkeiltään ole. Poirier voittaa nyrkkeilyosuuden enkä usko et matossa Gaethje on yhtään sen paremmassa asemassa.

Olin niin innoissaan Gathjen tulosta ufc peleihin ja oon edelleen mut ehkä ei kuitenkaan tittelitasoa. Poirier by subi.

No siis esim. Paul Daley sai saman tien kenkää UFC:sta ikiajoiksi, kun löi vastustajaa matsin ulkopuolella. En toki odotakaan, että UFC kohtelisi samalla tavalla Khabibin kaltaista rulevaisuuden rahasampoa.
Gadelha huitaisi muuten nätisti Joannaa niiden ekan kohtaamisen jälkeen. Lee mottasi Chiesaa ihan kunnolla.

Ei kai Khabibin pientä läpsyä voi ihan laskea samaan joukkoon?

Back
Ylös Bottom