Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reilu kolmosen kerroin houkutti ku paska kärpästä. Kuten yleensäkään en nytkään osaa arvioida miten hyvä/huono veto tämä oli mutta mun vedonlyönnit on muutenkin samanlaista touhua ku laittais rahan kivelle ja kattoo kasvaako se korkoa![]()
Kiitos päivän piristyksestä :D Itsellä tosin mennyt aivan ohi koko Eryk Anders, mutta enää ei tule kyllä kuin lähinnä jälkikäteen katsottua Sherdogista eventtien tulokset pikaisesti. Onko joku kovakin prospecti?
no Anders kusi punnitukset eli saas nähdä.
Itse toivon, että Machida lopettais jo.
Valentinan vastustajalla Cachoeiralla on rankka menneisyys josta löytyy enemmän tietoa alla olevasta linkistä. Ottelu tulee todennäköiseesti olemaan melko brutaali. Mutta haluan silti nostaa hattua Priscillalle koska hän on nostanut itsensä lyhyessä ajassa huonoista lähtökohdista UFC ottelijaksi.
https://www.mmafighting.com/2017/12/26/16707018/priscila-cachoeira-improbable-journey-the-ufc
Valentinalla oli vaikeuksia saada vastustajaa tähän FW depyyttiin. Kukaan ei ollut halunnut ottaa matsia. Priscila on todellakin rohkea lady, lähtiessään tähän matsiin. Ja kaunis nainen muutenkinmiks tällanen alkutaipaleella oleva ottelija heitetään kotimaan kortilla suden suuhun?
Tuomari oli täysin pihalla Cachoeiran & Shevchenkon kohtaamisessa. Ottelu olisi pitänyt lopettaa viimeistään ensimmäisen erän jälkeen, koska se muistutti pikemminkin pahoinpitelyä kuin vapaaottelumatsia. Tuomarin tehtävänä on suojella ottelijaa eikä ole kenenkään eduksi että Cachoeiran naamasta tehdään noin rumaa jälkeä. Toivottavasti ei jäänyt mitään pysyvää vahinkoa.
Machida toi mulle hieman hynää, mutta ei tota kivin suureksi sulaksi omaan vedonlyöjän hattuun voi ottaa. Arvelin jenkin tehneen tarpeeksi voiton eteen vaikka lukumääräisesti Lyoto taisi saada enemmän osumia sisään. Illalla otetaan pari kulausta poreilevaa keltaista juomaa voiton kunniaksi, mulle olutta ja Lyotolle, no, kyllä te tiedätte.